Lauwra ja Pupumama voi kohta pitää vauvatreffit
Catnip, pikaista paranemista sairastupaan! Toivottavasti ei vauvaan enää pahemmin iskisi.
Mä en ole kummassakaan raskaudessa osannut ahdistua tulevasta elämänmuutoksesta tai vauva-arjesta. Muuten olenkin sitten molemmissa odotuksissa osannut ahdistua ihan kaikesta muusta
olin muutenkin varautunut paljon isompaan muutokseen, etenkin ekalla kerralla, että tuli yllätyksenä, miten "vähän" elämä lopulta muuttui. Mä kun tykkään muutenkin olla kotona, ei matkustella, en käytä alkoholia tai polta tupakkaa ja eläimet on jo vuosia sitoneet aika tavalla. Näitä on sen verran iso lauma, että ei niitä kukaan hoitoon halua, joten jo niidenkin takia ollaan oltu kotona "jumissa"
onneksi meille sattui helppo vauva ensimmäiseksi. Olin niin varautunut koliikkiin ja unettomiin vuorokausiin. Helppo tämä toinenkin on tähän saakka ollut, mutta vielä ehtii alkaa vatsavaivat tai pulauttelu, huutokonsertit ja valvotut yöt.
Vaippa-asiaan mun piti kommentoida. Me ollaan tykätty Liberoista. Meidän vauvat on olleet niin pieniä, että nuo Liberot on istuneet parhaiten. Pampersin ykköskoko on jotenkin isompi ja tytöllä ne fuskasi. Pojalla aloitettiin suoraan Liberoilla ja hyvin on pitäneet
housuvaipoissa Pampersit on olleet meidän suosikki.
Tyttö veti kunnon uhmikset, kun piti käydä päikkäreille... Liekö protestoi, kun mies lähti tänään töihin parin viikon loman jälkeen. Lopulta nukahti, kun silittelin hiuksia ja selkää. Nyt sitten vauva ähisee pieruja, että toivottavasti ei herätä tyttöä. On muuten hauskaa (tai sitten ei...), miten mun tissit reagoi vauvan ähinään välittömästi ja alkaa vuotamaan
Imuroin ja pesin lattiat, eikä mihinkään koske! Kohta lasagnen tekoon. Nyt äkkiä pukemaan koiralle thunder shirt, täällä jyrisee!