Hanne, jospa sun hormonimäärä nousee hitaasti? Perhesuunnittelun sivuilla on hcg-taulukko ja siinä ainakin on tosi suuri haarukka, mikä on normaali määrä milläkin viikoilla. Jännä, ettei kontrolloida aiemmin. Kaksi viikkoa on tosi pitkä aika odottaa, jos asia painaa mieltä.
Sonde, "krapula" on tuttu olotila täälläkin
Hepuli, toivotaan että kaikki on hyvin. Nuo vuodot on ikäviä, kun ne aina pelästyttää. Mun ystävällä oli verenvuotoa alkuraskaudessa ja se johtui siitä, kun istukka on ihan kohdun suulla. Ehkäpä sullakin voisi olla?
Huomenna sitten se eka neuvola. Ehkä joudun perumaan sen. En viitsisi kävellä 3km:n matkaa syysmyrskyssä... Täytyy katsoa huomenna millainen sää ja millainen olo. Tänään on etonut aika kovasti. Eikä mies muistanut tuoda eilen mehua, kun kävi kaupassa... Aamulla oli ihan raskaana oleva olo, mikä oli vähän hassua näillä viikoilla
kun taas välillä tuntuu, etten mitenkään voi oikeasti olla raskaana. Aamulenkillä tuli huono olo ja tietysti törmäsin naapuriin, joka jäi juttelemaan... Onneksi taaperolla iski kiukku, niin pääsin sen varjolla jatkamaan kotiin asti.
Unista joku mainitsi, mö näen usein unta, että vuodan verta, kun menen vessaan. Uskon, että se keskenmenon pelko tulee uniin. Jotenkin kamalan yksinäinen olo, kun ei oikein voi purkaa tätä pelkoa kenellekään. Ja mieskin tekee niin pitkää päivää töissä, että ehdin liikaa miettimään. Tietysti muutenkin raskasta, kun taapero vaatii huomiota ja mä voin pahoin. Nyt on hengähdyshetki, kun lapsi on päiväunilla. Saan hetken kerätä voimia
Voi kunpa aika menisi nopeasti ja kaikki olisi hyvin... Ekaa ultraa joutuu vielä kolmisen viikkoa odottelemaan. Se on se mun "varhais-nt-ultra"
mutta kyllä se pelottaakin. En tiedä, miten selviän paikan päälle pyörtymättä tai oksentamatta... Kunpa vaan kaikki menisi tällä kertaa hyvin.