**Kesäkuun kullanmurut 2014** Tammikuussa

Tänään päästiin mekin ultraan ja kaikki näytti oikein hyvältä. :) Ultraaja esitteli kaikki rakenteet meille ja selitti mitä on missäkin. En kyllä tajua, että miten se erotti mikä on mikäkin, kun minun mielestä osa näytti vaan yheltä sotkulta. :D Mutta eiköhän ne ammattilaiset tiedä mitä tekevät. :)

Lopuksi katsottiin sukupuoli. Tyttöolo mulla on koko ajan ollut, johon ultraajatäti tuumasi, että "alahan muuttaa niitä oloja, tästä ei voi erehtyä". Vehkeet näkyi niin selvästi, että poika tulee meille. Sen saakin päivittää tonne etusivulle, kiitos. :)

Aluksi olin vähän hämmentynyt uutisesta, mutta nyt ajatus tuntuu oikeastaan ihan kivalta. :) Pientä totuttelua vaan vaatii. Nyt pitäisi koittaa salailla sukupuoli syntymään asti. Kaikki utelee ja veli oli kuulema sanonut, että en kuitenkaan saa salattua sitä. :D

Nemelia ja pikkujätkä rv 21+1
 
  • Tykkää
Reactions: NancyC ja Hedeliini
Minut voi poistaa listalta.

Toissapäivänä rv 22+2 todettiin rakenneultrassa 10mm turvotus koko vauvan kehossa. Tänään turvotus jo 1,4cm uusissa tutkimuksissa. Vauvaa ei voida pelastaa. Kuukausi sitten ultrassa kaikki oli hyvin. Ei tätä voi ymmärtää.

Voikaa hyvin ja olkaa ikionnellisia vauvoistanne.
 
Oikein paljon voimia Mangona. <3 Kamalaa tommonen. Oisin kans niin toivonu et kaikki selviäis onnellisesti kesään asti. Itsellänikin oli keskenmeno viime heinäkuussa. Mikään ei tuntunu enään miltään. Et tiedän hyvinkin mitä Mangona käyt juuri itsesi kanssa läpi.
 
mangona Suuret pahoittelut ja paljon voimia. Tuommoisia uutisia ei kyllä toivo kenellekkään.:hug:



Kerronpa kumminki tähän samaan omat rakenne uä kuulumiset. Eli mun poika olo piti kuin pitikin paikkansa!!!Eli lettu jos päivittelet mulle poikalupauksen ja siis se oli kyllä ihan 100% selvä tapaus:D Pieniä huolia sai kumminkin ultraus aikaan,eli aivoissa oli joku kohta jossa raja-arvo 10mm, ultraaja sai mitaksi 10.1/10.2mm. No onneksi mua heti lohdutettiin,että tämä on tosi yleistä pojilla??! sillä toi sukupuoli oikein ettimällä etsittiin.Ja en kyllä nyt rupea ressiä tuosta repimään,kun noin pieni heitto saattaa olla ihan mittauskohdastakin kii. No joka tapaukses kontrolli rakenne uä on sitten rv 26. Muuten kaikki Hippusella hyvin:heart: Seinäjoella sai kyllä vinon pinon kuvia mukaan:D

Arvatkaa kuka kurvaa tänään kirppistelemään??!:whistle:

Toivotaan nyt että kaikki kesäkuiset pysyy menossa mukana.
Mukavat viikonloput!!

Miinu ja Hippunen 21+4
 
Paljon voimia Mangonalle! :hug:

ON:

Eilisessä rakenneultrassa kaikki hyvin, tyttöä lupailtiin meille! :)
Tyttö olo on kyllä ollut ihan alusta saakka, mut liekkö tuota uskaltaa siihen luottaa..
Miun tuurilla ostan tyttöjen vaatteita ja sitten syntyykin poika :D
Kätilö kyllä sanoi et jos poika noista vehkeistä tulee, niin pitää viedä hänelle näytille. :D

Mut mulle saa päivittää tyttölupauksen

Muumin ja Nyytti 21+0
 
  • Tykkää
Reactions: NancyC
mangona voimia suuren suruun! :hug:

Tänään oli täälläkin vihdoin rakenneultra. Siellä se meidän pipana mennä touhusi kovaa vauhtia edestakaisin, istukasta potkasi välillä voimaa kärrynpyöriin. :D Sinänsä huvittaa, koska itse tunsin pienenpientä möyrintää, istukka siis olla möllöttää keskellä etuseinää ja tulee vaimentamaan tehokkaasti liikkeitä jatkossakin. Paino arvio 405g ja kaikki näytti olevan oikein hyvin. :)
Sukupuolta kysyttiin ja kauan jaksoi hakea, sanoi että napanuora haaruksissa ja hyvin osaa pitää paikat piilossa. Ei kyllä millää mitään ulokkeita sieltä löytänyt, joten hyvin varovainen tyttölupaus saatiin! En voi uskoa että pikkumies saisi siskon, unelmien täyttymys.:heart:
Tosin sanoi että voi yhtä hyvin olla poikakin, mutta uskon että haaruksissa olisi jo jotain näkynyt jos näin olisi.

bumbis & pipana 20+3
 
  • Tykkää
Reactions: NancyC
Paljon voimia mangona :hug:

Eilen paukkui puoliväli rv 20 :D Potkuja olen tuntenut taas koko päivän, eilen vähän hiljaisempaa ja se välillä pelottaa että onhan kaikki hyvin, mutta doplerilla äänet saan kuuluviin joten se helpottaa. Meillä rakenneultra 6.2 joten ei enää pitkään tarvi odottaa.

Terkuin Sanna-M ja Papu rv 20+1
 
mangona kovasti voimia suruun :hug:


pitkästä aikaa taas kirjottelen omaanapaa: rakenneultrassa käyty ja kaikki kunnossa. Ipana piti jalat niin tiukasti yhessä ettei sukupuolta pystyny yhtään arvailemaan. Oltais tosiaan haluttu se tietää, mut ehkä myö nyt pystytään olemaan. 4d ois tietty kiva mut täällä ainut vaihtoehto on terveystalo eikä haluta sitä pariasataa kuitenkaan maksaa. Jospa ne vehkeet näkyis vielä vikassa ultrassa.
Eilen poksu 22+0 ja tällä viikolla liikkeet on voimistunu tosi paljon, potkut ruvennu tuntumaan kunnolla ja tuntuu vihdoin myös ulospäin. Istukka olikin ennakkoarviosta valunut etuseinämään ni on tähän asti vaimentanu liikkeitä tehokkaasti.
Ens maanantaina olis seuraava neuvola ja keskiviikkona sokerirasitus. Neuvolan jälkeen voiskin hakea jo äpakkauksen, mut ehkä vähän sitä vitkastelen jos ehtis uusi ilmestyä :)

Mie olin tosi kiukkunen ekan ja tokan kolmanneksen vaihteen mut sittemmin tasottunu. Miljoonat asiat ärsyttää ja huudan mm. salkkarien näyttelijöille ja mainoksille (joista tehään ärsyttäviä ihan miun kiusaks), mut miehelle oon ollu viime aikoina aika säyseä :D
 
  • Tykkää
Reactions: NancyC
Osanotot mangonalle :(

Sitten omia kuulumisia.
Tänään oli rakenneultra ja kauheestihan sitä tietenkin jännitti onko kaikki hyvin. Onneksemme pikkunen oli tosi hyvin kehittynyt eikä lääkärillä ollut mitään huonoa sanottavaa. Nyt on niin onnellinen olo kyllä! Saatiin jopa 4d kuvaa kun lääkäri jollekin siinä neuvo sen käyttöä. :) saatin sitten
TYTTÖLUPAUS (en saa kännykällä punaseks)
Nyt odotellaan sitten seuraavaks neuvolaa ja seuraavaa ultraa :)
Pikkasen kävin kirppikselläki pinkki vaatetta hakemassa. On tää niin ihanaa :heart:

Mami & möntti 19+5
 
  • Tykkää
Reactions: NancyC
Tänään 20+0 ja maanantaina rakenneultra. Vauveli potkii lähinnä iltaisin. Ultra jännittää jonkun verran mutta pian se on ohi. huikeaa että ollaan puolivälissä menossa eikä kesään ole kovin pitkästi. Kolme kuukautta töitä, pätkä kesälomaa ja sitte äippäloma :)
Hyvää viikonloppua!!
 
Onko teillä muilla ollut supistuksia ja kuinka paljon?

Mietin tässä vaan että mikä on normaalia, (ensikertalainen kun olen) kun tuntuu että viime päivinä on supistellut vähän joka välissä. Eilen lumitöitä tehtäessä, koirien kanssa kävellessä ja viimeksi kun seksiä harrastettiin. Myöskin työpäivän jälkeen on jomottanut vatsaa kuukautiskipumaisesti. Menee kyllä ohi heti kun menen istumaan/makaamaan. Paitsi viimeksi työpäivän jälkeen kesti koko yön tuo vatsan jomottelu. Ajattelin maanantaina soittaa neuvolaan ja kysellä sieltä mitä mieltä ovat...

elpukka & papu 21+2
 

Yhteistyössä