Heipparallaa kaikille uusille ja vanhoille
Oon käyny pari kertaa viikkoon lukemassa tarinat mutta en oo jaksanu keskittyä kirjottamaan mitään ni nyt päätin ryhdistäytyä monen viikon tauon jälkeen kertomaan kuulumisia
Huomenna paukkuu puoliväli, en oikein tiiä onko paniikkikohtauksen vai hysteerisen riemun paikka
Yhtäkkiä rupesin miettimään synnytystä ja elämää vauvan kanssa ja sitä miten kaikki muuttuu ja vähän kävi kauhistuttamaan miten nopeesti aika oikein meneekään. Mutta on tää ihanaa, jo puolet takana ja päivä päivältä oon lähempänä sitä hetkee kun tapaan rakkaan lapseni ensimmäisen kerran :') Viikon päästä rakenneultra ja minä ainaki kysyn sukupuolta, mies ei vieläkään tiiä haluuko tietää. Se selviää sitte viikon päästä, oon kyllä luvannu yrittää viimeseen saakka pitää sukupuolen salassa jos mies niin haluaa. Pikkusen on tyttöfiilis jo valmiiks
Parin viikon päästä seuraava neuvola ja sokerirasitus pari päivää siitä. Liitoskivut vaivaa välillä ja vauva vie kyllä kaiken virran, oon aivan sippi työpäivien jälkeen varsinkin ku lasten nosteleminen ja muu äksöni tuntuu koko ajan enemmän kropassa. Maha senkun kasvaa, ei jää enää piiloon löysänkään paidan alle
joulukuun puolivälissä painoa oli tullu 4kiloo lisää, en oo sen jälkeen punnannu. Vois tuota kai vilkasta, jos sais pontta herkkujen vähentämiseen. Pikkuapinan liikkeet on tuntunu jo kolme viikkoo, mutta selkeet potkut ollu vähissä. Jotai kärrynpyöriä heittelee kun välillä tuntuu sellanen paine että mahanahka repiää ja muutenkin tuntuu paljon muljuamista. Niiden vähien potkujen perusteella on epäilly että jos potkii ni potkii selän puolelle.
Mie ostin vaunut marraskuussa, aidot retrovaunut valkosta keinonahkaa, ikää arviolta 20-30 vuotta. Alunperin olivat menossa mummolavaunuiks mut ihastuin niihin sen verran että jäävät ainaki kesäks ihan vakikäyttöön. Jos alkaa vakavia puutteita ilmenemään ni katotaan sitte tarvittaessa uudempia. Täysin toimivat kuitenkin ja pääsee kuulemma eteenpäin loskassa ja pienessä hangessakin.
Päädyin pitkän pähkäilyn tuloksena kuitenkin hoitopöydän hankkimiseen. Pesukoneen päällä vois vaihtaa mut haluun tarvikkeet hollille ja niille pitäis järkätä joku erillinen hylly mitä ei saa mahtumaan. Yritän nyt kalastella brion pöytää käytettynä mut jos ei löydy ni sit Ikeasta kapea hoittari avohyllyillä. Sellanen iso ja leveä pöytä laatikoilla ei asettus mihinkään hyvin.
Vauvan nukkumisesta: aion tilata pyörällisen ensisängyn
Vaavilta koska pinnasänky olis makkarissa joko kulkureitillä tai kaappien eessä. Ja jos ipana viihtyy öisinkin tiheään tissillä, nukkuu varmaan paljon vieressä. Pinnasänky hankitaan sitten, kun ensisänkyyn ei mahdu ja perhepeti ei luonnistu. Riippuen miten pitkään viiraantuu, pinnasänky saattaa mennä suoraan toiseen huoneeseen.
Ihanaa kun tuli kunnon talvi vaikka tuo toppavaatteissa lasten kanssa rymistely ja nostelu ei enää ihan sukkelaa ookaan. Kohta joutuu vaihtaa miehen toppatakkiin ku oma ei mee pian enää kiinni
yritän käyä säännöllisesti ainaki lueskelemassa tarinat ja sillon tällön kertoilla jotai itekkin.
Onnea puolivälin poksujille ja tsempit kaikille lähestyviin rakenneultriin
:heart: