Heips!
Tervetuloa uusille!
Täällä asiat rullaa omaan tahtiinsa, supistelee edelleen, mutta olen päättänyt olla stressaamatta niistä, kuten neuvolassa kehoitettiin. Lääkäineuvola on 25.2, joten maltan sinne asti odotella, siellähän sitten tehdään sisätutkimus. Kaikki muuten hyvin, rautakuuri piti alottaa kun hb 110, mutta söin vaan n.5 tabua ja lopetin kun vatsa meni kovaksi, jos vaikka alkais jokatoinen päivä ottamaan.. Muutenkin väsymys väistymään päin! Jee!
Täällä monet jääneet sairaslomalle ja haaveilevat äitiyslomasta, mä taas just haluan töihin!
valmistuin joulukuussa ja koska olo näinkin mahtava, niin ehottomasti tahtoisin vielä pari kk tehdä töitä, olenkin menossa työhaastatteluun perjantaina, ja vaikka aluksi mietin että sanonko raskaudesta, niin meninhän sen puhelimessa möläyttämään.. Toivottavasti ei vaikuta töiden saantiin.. Nimittäin oli tarkoitus olla töissä tutussa työpaikassa, joka olikin luvannut töitä kevääksi ja nyt kun kuulivat raskaudesta niin eipä ole vuoroja ollut kuin yksi! Aika törkeetä, varsinkin kun vielä opiskeleva ystävä sai sieltä parin viikon pestin, ja mulle kerrotaan ettei mitään pitempää ole, turhauttavaa!
Täällä mieletön pesänrakennus käynnissä, muutto oli vuodenvaihteessa ja tietty nyt sisustan täällä mielipuolisena ja panikoin onko vauvalla varmasti tullessaan kaikki, mikä johtaa hamstraamiseen jo tässä vaiheessa mm. Tänään kävin ostamassa sitterin
vaunuthan ostin jo viimekuussa, mutsyn 4riderit, ja ovat tosi ihanat
loppukuun hankintalistalla on uusi ruokapöytä ja hyllyä makkariin, ens kuussa voisikin jo sijoittaa turvakaukaloon, meille tulee maxi-cosin cabriofix, kun käy sitten suoraan rattaisiin(adapterilla)
Sitteriksi valitsin tinylove rocker napperin, vaikutti käytännölliseltä, kun saa laidat ylös ja ikäänkuin kehdoksi, lisäksi tärinätoiminto ihan pakollinen, sillä mulla sekä mun äidillä on ollut paha refluksi/vatsanportin löysistymä syntyessä ja kestänyt mm. Mulla 9kk asti, että jos tolla sais itkua sitte ees vähän vähemmäksi niin olisin kiitollinen, mutta eipä maalata piruja seinille, voihan olla että vauva ei tätä "piirrettä" peri
Vauva potkii jo hurjasti ja mm. Viimeyönä en saanut potkuilta unta, kun potkii juuri tuonne alavatsaan ja kohdunsuulle ikäväs?i. Silti on ihana kun ei tartte panikoida ja olla dopplerilla jatkuvasti kuuntelemassa sydänääniä
tsemppiä kaikille ultraa odottaville!
Taniira ja typy 23+3 <3