Heippa kaikille!
Täällä on oltu sukuloimassa viime viikosta lähtien, niin en oo ehtinyt kirjoittelemaan. Päällimmäiseksi jäi mieleen
ihanat ultrakuulumiset, itselläni on huomenna rakenneultra ja en jaksais odottaa!!! Muutenkin ilonaihetta on, sillä tunsin ekat liikkeet/potkut muutama päivä sitten ja nyt oon oppinut tunnistamaan liikkeitä useimminkin, ihan ku siellä mahan alla olis joku alien joka muljahtelee
Mut niin hienoa, nyt vaan pitäis saada mieskin tuntemaan nahan läpi
mmilia08 Voin ottaa ensi kuukauden päivityksen harteilleni!
sannikki Mullakin välillä ottaa tuolta kohdun "reunoilta", mutta ne on enemmänkin repäisykivun tapaisia. Toivottavasti noi menis sulta pian ohi, ettei enteilis turvotus ja kihelmöinti mitään raskausmyrkytystä. Yritä ottaa iisisti :hug:
Hahaha, hauska perunamuussi-keskustelu
Itse oon aina tehnyt, se menee musta niin nopeasti ja muutenkin oon vähän sellainen et haluan tehdä mahd. paljon itse. Teen tänään nakkikastiketta (suomalaisia nakkeja vielä!) ja heitän niiden perunoiden mukaan puolikkaan bataatin, se saa siitä vähän sellasta mukavaa vaihtelua. Lentokentältä tarttui mukaan kyl pari hernekeittopurkkia, nam! Lisäillään miehen kanssa sinne vähän pekonia, sipulia ja sinappia ja piereskellään loppuilta. Sitä vois kai itsekin tehdä? Mut maistuukse samalta? Hmm...
Onks kukaan tehnyt itse karjalanpiirakoita? Mulla on niitä täällä ulkomailla KAUHEA ikävä ja etenkin nyt raskausaikana mieli tekee tosi sellasta lapsuuden perusruokaa, lihapullia, makaronilaatikkoa, nakkikastiketta, siskonmakkarakeittoa.. Mietin jos noita leipoisi itse, mut en oikein tajunnu ohjeesta sitä taikinaosuutta, että miksi ne kakkarat pitää pinota jotenkin? Ja riittääks tavallinen kaulin vai pitääks mun ostaa joku jolla saan jotain superohuita kakkaroita?
neito84 Onnea poikalupauksesta
Eiköhän toi pään kapeus oo sellanen mikä korjautuu tässä loppuraskaudessa? Vai sanoko se lääkäri mitään? Ei ne ultratkaan NIIN tarkkoja oo. Ei onneks näköjään ollut mitään hälyyttävää
Ihania masukuvia on tullut :heart: Mun on pakko myöntää etten oo ottanut vielä yhtäkään kuvaa.. Tänä iltana asia korjataan, ollaanhan tässä melkein puolivälissä, apuva! Vielä eka lapsi,oishan se kiva seurata miten masu kasvaa. Laitetaan illalla siis mies asialle!
Rattaat Oon päätynyt sellasiin kuin Quinny Buzz 3 (aika varmuudella), johon ostetaan moses-koppa ja sopiva Maxi-Cosi autonistuin. Ja mustana väri. Luin hyviä arvosteluja, ja toi systeemi, et siihen voi vaihtaa autonistuimen, kopan tai sit pitää sen mikä siinä rungossa tulee mukana miellyttää mua kun rampataan Englanti-Suomi väliä. Plussaa saa myös hyvä ulkonäkö, ja se et lapsi voi katsoa joko menosuuntaan tai äitiin päin. Ainoa, että miinusta oli saanut että kevyen näköinen mutta vähän painavat on. Noh, saa treeniä sitten
Luulen kyllä ettei osteta mitään ennen ku rv 30 paukkuu.
Teen huomenna vaikka sitten uuden pinon kun helmikuu on vaihtunut, joten muistakaa vaihtaa huomenna pinoa :attn:
Mukavaa viikonalkua kaikille!!!
:wave:
Lily & 19+3