Heippatihei!
Jospa täältä lohikeiton keittämisen keskeltä kerkeäisi moikkailemaan taas tännekin. Tänään siis
syödään tosiaan lohikeittoa.
Olipa kerrassaan väsyttävä
ulkoilu tänään tuossa aamusella! Käveltiin meidän normilenkki ja samalla poikettiin myös puistossa keinumassa esikoisen kanssa. Niin ja Lidlissäkin vielä piipahdettiin. Mutta mikä oli se uuvuttavin tai rasittavin tjms, on tuo keli! Jos ei sohjoa ole, niin sitten ihan TAJUTTOMAN liukasta! Peilijäätä, hui kauhia! Välillä köpöttelin rattaiden kanssa kroppa jännityksessä semmosta mummoköpöttelyä, että ei oo kummakaan jos nyt on ihan väsy kun piti niin skarppina kieli keskellä suuta tuolla mennä. Mut selvittiinpä onneksi.
Illalla olis sitten treffit
kirjastoauton kanssa. Hih, ekaa kertaa viime viikolla satuttiin juuri paikalle miehen ja esikoisen kanssa, kesken lenkin, kun kirjastoauto tuli tuohon mihin normisti tässä osassa kaupunkia tulee, niin varasimpa sieltä sitten yhden kirjan jonka tänään haen
Oon ihan ku pikkulapsi innoissaan tosta kirjastoautosta
Asumisesta oli täällä juttua, meillä on rivitalosta omistusasunto, 104m2, kahdessa tasossa, 4h+k+s. Terassi ja parveke, takapiha jossa viinimarjapensaita ja kukkia, sireeni ja pihlajakin
Päätyasunto, joten ihana kun ei ole naapureita molemmin puolin. Tämä on 5km päässä kaupungin keskustasta, soppelin matkan päässä ettei oo ihan kaupungin hulinassa mutta sinne silti helposti pääsee
rinderella: Hihi joo täältä ei tartte olla, kuin päivä lukematta niin jo on ihan ulalla tekstimäärän kanssa, saatikka sit viikonlopun ajalta
minimamma: Kiitos kiitos
Ja huh, onneksi olitte osanneet varautua autojen suhteen, kiva jos ois kiireessä lähössä ja auto parimetrisen kinoksen takana tallissa! :O
CanWen: Kylläpä on kumma, jos et sokerirasitukseen pääse, kun tuntuu, että sinne tungetaan kaikki raskaanaolevat nykyään. Kyllähän sun kuuluu päästä jos haluat, koita takoa se sinne hoitsun kalloon.
pupeltajan porukalle kauheesti parannusta edelleen, kauhia kun tuntuu ettette te koskaan paranekaan!
Tinsku86: En oo koskaan ollu vauvakutsuilla, eikä mulle ole järkätty semmosia. Eikä varmasti ole tulossa nytkään. Leffoissa ainoastaan nähny kyseisiä tapahtumia
neljä+yksi: Ihana että ultrassa kaikki kunnossa. Hurjan hintaista vain! :O
sannikki: Eikö ole ihania ne oman pienen möyhentämiset siellä masussa, hihi
Niitä liikkeitä voi vaan katsella ja kuulostella, kun siihen on aikaa. Ja samalla hymyillä idiootin näkösenä
Mie joskus bussissakin havahdun siihen, et hymyilen itsekseni kun pieni myllertää, varmaan hulluna pitävät tämmöstä iteksiin naurajaa kun eivätpä tiedäkään mikä ihana juttu siinä samaan aikaan tapahtuupi
:heart:
lumihiutale85: Ompa ihana että kaikki oli loppujenlopuksi hyvin!
Lily-Jane: Voi että oon kade, että asut Lontoossa! Tai no siis, oon kyllä tyytyväinen Suomeen ja täällä asumiseen, mutta sitä kadeilen, että saat olla siellä
Aina haaveillu, että ees kerran elämässä pääsis siellä käymään, saa nähdä toteutuuko mun haave koskaan
Kajo: Tervetuloa siis takasin! Hui varmasti on rakenneultran tulokset säikäyttäneet, onneksi sit olivat väärät!
Mie vein
Kelaan paperit vasta tasan viikko sitten, joten enpä odota minkäänlaisia tuloksia sieltä suunnalta vielä aikoihin. Tuppaa olemaan jumituslaitos koko pytinki, vaikka joskus harvoin positiivisestikin joitain ihmisiä ilahduttaa. Saapa nähä. Kunhan sen paketin ja päätökset ennen vauvan syntymää saisi, niin hyvä on
Dodii, tässäpä nyt jottain korvausta koko viikonlopun hiljaisuudesta. Sai taas juttuja ajantasalle
Ihanaa tiistain jatkoa kaikille ja mie jään odotteleen kirjastoautoani innolla, hihihi
Ja äh ai niin, seiskalta tänä iltana alkaa sit syömättömyys ja juomattomuus, aamulla seiskalta
sokerirasitukseen. Ei nappaa yhtään, CanWen voisit vaikka mennä mun puolesta. Viime raskaudessa oli yksi arvo juuri rajalla ja rd leima nasahti ottaan, oon varma et samallalailla menee nytki ja ärsyttää jo valmiiksi. Mut eipä maha mittää. Sit mittaillaan taasen jos niin käypii..
Tetasha :heart: Kakkonen 27+5