Bretagne onko sulla lomaa tiedossa ennen äippäloman alkua? Tai mihin asti ajattelit sinnitellä töissä? Sun työ on myös tosi raskasta, älä rehki liikaa.
Lily-Jane oonko mä jo monta kertaa kysynyt sulta missä päin Englantia asutte? Tuntuu, että olen joskus saanut tähän vastauksen, mutta en muista (raskausdementia). Viitsisitkö vielä kerran kertoa, please? Ai niin, sit mun piti mainostaa
Kjell Westön kirjoja. Vaikka ne ovatkin tosi Helsinki-keskeisiä ja vähäeleisiä verrattuna esim. Leijapoikaan, tykkään niistä tosi paljon. Luin viimeksi Missä kuljimme kerran-teoksen ja tykkäsin siitäkin kovin. Niissä kirjoissa on sellainen jännä tunnelma, mikä vetoaa minuun.
Harhaanjohtaja joo, Eemeli menee yliaikaiseksi! Sano mun sanoneen
Perdyn, CanWenin ynnä muiden tapaan täälläkin kaivataan jo kuumeisesti kevättä! En niinkään kaipaa kevättakkia, sillä se ei taida mahtua päälle.. Mutta kevät olis kiva. Luulen kyllä ettei tuo meidän takapihalla oleva lumimäärä sula ennen vauvan syntymää. Saa tehdä lumityöt ennenkuin saa vaunut ja vauvan pihalle unille
minimamma mitä jos kysyisit lähetettä fysioterapeutille? Jos se pystyisi auttamaan kipujen kanssa? Jos lääkäri siis on sitä mieltä, että ne voivat olla selkäperäisiä? Hyvä muuten, että pääset pian uudestaan lekurille. Kerrankin joku asia menee oikein
(oon vieläkin niin kiukkunen omista liikehälytyksistäni ja niiden hoitamatta jättämisistä..)
Täällä on tapahtunut kummia! Mun
masu on kadonnut!
En tiedä miten se on mahdollista, mutta nyt tuo näyttää paljon pienemmältä kuin vkolla 24. Hah! Voikohan kohtu muuttaa asentoaan? Tai kun tuntuu, että vauva viihtyy nyt minusta katsottuna vasemmassa sivussa, missä hän ei aiemmin ole oleillut. Jos kohtu on jotenkin työntynyt enemmän sinne päin ja se on vienyt "huipun" tuosta edestä pois??? Mun ei varmasti kannata kertoa näitä teorioita lääkärille tiistaina..
Mulla on kaksi yövuoroa edessä, mutta ne ovatkin viimeiset yövuorot ennen äitiyslomaa. Outoa. Pomo oli näin päättänyt, mä taas olisin voinut tehdä öitä vielä. Ne tuntuvat sopivan paremmin mulle kuin aamut ja illat. Laskeskelin kalenterista, että jos vielä teen 18 työvuoroa, niin sen jälkeen voin jäädä hyvillä mielin vaikka sairaslomalle
Ollaan jo yli huhtikuun puolenvälin sitten.
Hei naiset, mitä mieltä te olette keskustelun jatkamisesta vauvojen synnyttyä? Minusta olisi ainakin kiva kirjoitella (sillon kun ehtii). Mutta olisiko järkeä tehdä keskustelusta salattu, tai kulkeeko se nimellä kerho tällä palstalla? Ajattelin vaan, että näin me voidaan aika huoleta kirjoitella kuulumisia, mitkä voivat olla aika henkilö- tai pitäisikö sanoa vauvakohtaisia. Mitä mieltä olette?
Sunburned + Aarre 27+2 (tai neuvolan mielestä 27+6)