Miten sä oot saanu jo pakkauksen? Jonkinmoinen pika toimitus olluna. Mulla la on 5.6 ja maanantaina vein paperit kelaan (ku se oli eka päivä kun ne pysty viemään) ja tiistaina oli tehty jo päätös, mutta ei oo vielä pakkausta tullu mulle... Tuliskohan se sitten vaikka maanantaina
Niin ja tietenkin tervetuloa kesäkuisten joukkoon!
Mäkään en oo nyt tänne pitkään aikaan kirjotellu, oon nyt sairaslomalla (ja oletettavasti olen sairaslomalla äitiysloman alkuun). Mulla mahan kasvu meinaa pistää vatsalihakset liian koville ja ne revähtelee ja kivut on todella kovat välillä. Kipujen tullessa en pysty liikkumaan mihinkään. Samoin selkä meinaa temppuilla (mulla selässä välilevyn ja nikamien rappeumaa ja kaikkien nikamavälien osalta alkavaa madaltumaa)... Lääkäri antoi kiellon siivota (imurointi), en saa tehdä lumitöitä enkä nostella mitään raskaita. Rauhallisesti otettava.
Sf-mitta otettiin jo viime viikolla (rv 21+3) ja se oli 22cm. Ja näytti olevan siellä yläkäyrän yläpuolella tuo kasvu. Mulla kyllä on aikaisemmissakin odotuksissa ollut aika valtava maha. Sokeri rastistus on 22.2.
Mites onko muilla jo mitattu ekaa sf-mittaa??
muutenkin on tässä sitten kaikkee muutoksia ollut. Pojalla todettiin viikko sitten astma ja nyt onkin ollut sitten opettelu noihin lääkkeisiin yms. muihin juttuihin.
Ja nyt tyttö tuli kipeeksi :/ oli eilen kerhossa ja siellä olivat sitten ulkona. Kotona haalaria riisuessa huomasin että tytöllä oli tullut ulkona ollessa pissa housuun ja jalat japeppu oli ihan jäässä, (en tiiä eikö ollut sitten usklatanut hoitajille sanoa). Yöllä nousi sitten korkee kuume
Toivottavasti ei nyt mitään pissatulehdusta tule...
Halinappi ja Peppi 22+5