Pari päivää vain siivonnu paikkoja huomisia juhlia varten etten oo ehtiny täällä käymään. Kaikki jutut luin äsken ja aika homma, paljon kirjottelette
Jessi Menen nyt tällaisella annoksella: ma,ke,pe ½tablettia ja muina päivinä 1/4 osa. Ja vahvuus on se 0,1mg.
Kiitän onnentoivotuksista tytölle
Huomenna sitten tosiaan juhlitaan häntä <3
Keskiviikkona oli neuvola käynt, terkka kirjotti pelkopolille lähetteen. Sf oli 18, rr normaali, painoa tullut joku pikkusen reilu 2 kiloa nyt tähän mennessä. Ultraskin kätilö ja siellä hänen mukaan näytti olevan pippeli
Eli näiden tietojen perusteella
poika tulossa! Mutta terkka sanoi kyllä ettei kannata ihan sata varmaksi häneen luottaa, ei kuitenkaan ole niin paljon katsonut. Tiistaina sitten se rakenneultra, jos lääkäri näkis ja varmistas sukupuoli asian
Mä kans vihaan noita pakkasia! Ei voi ulkoilla, autot ei pelaa, sisälläki on kylmempi ja mitä vielä. Plaah! Aamulla oli ollu miehen työmatkalla -39.5! Sais jo kevät tulla! Ja kesä
Millainen synnyttäjä olen: Mulla on aika huono kivunsietokyky. Mutta en mä nyt mielestäni esikoisen synnytyksessä huutanu. Miehen kättä olin puristanu kuulemma lujaa aina supistuksen aikana ja sillonki ku ponnistin. No, voimat kyllä meinas loppua ponnistusvaiheessa, kun kesti yli tunnin. Taisin sanoa että ottakaa se imukupilla
No, eivät ottaneet.
Ikäerosta: Esikoisen ja tämän ikäeroksi tulee 2v4kk.
Meillä kans gracon telakkamallinen turvakaukalo, esikoiselle uutena ostettu vuonna 2008. Olikohan se just tuo logigo S.Hyvä oli, tykättiin tosi paljon.
Syöttötuolista, meillä kans tripptrappin kopio, en muista sitä tarkkaa nimeä. Muuten ollaan tykätty mutta maalit irtoaa. Tarkotus olis ostaa neidille oma stokke tripp trapp sitten kun rahaa on.
Sannikki:Kurja tilanne teillä tuon koiran suhteen
Eläimestä luopuminen on aina kova paikka. Voimia! Kysyin mieheltäni (on myös metsästäjä) että onko se hyvä että lopetetaan ampumalla kesken juoksun niin mies oli vahvasti sitä mieltä, että ei missään nimessä. Eläin pitäs aina lopettaa ampumalla aivoihin, mielellään. Mieheni sanoi myös, että siinä on vaara että kun liikkuvaa eläintä ammutaan, saattaakin ampua hieman eripaikkaan mihin luuli, eläin vain haavoittuu ja lähtee karkuun. Sekään ei varmasti hyvä. Tai sitten käy niin, että eläin haavoittuu, jää kuitenkin makaamaan paikalle mutta ehtii kuitenkin kärsiä ennenkuin ampuja ennättää viereen ampumaan uudestaan. MUTTA! Te teette päätöksen, tämä oli vain mieheni näkökulma ja itsekin kun hän sitä minulle kertoi, tulin siihen tulokseen että oman veisin tuossa tilanteessa varmaankin kuitenkin eläinlääkärille. Eikös ne ole kuitenkin kivuttomia ja rauhallisia poismenoja mitä eläinlääkärit tekee. Voimia kuitenkin teille!
Nyt jos kattois salkkarit ja sitten vois leipoa vielä lihapyörykät huomiselle, moikkelis
CanWen ja mököeevertti 22+3.