1.Oletteko ostaneet paljon äitiysvaatteita, vai millasilla vaateyhdistelmillä potkuttelette eteenpäin?
- Jotain ostin alennuksesta; mammahousut ja paidan. Netistä tilasin masutuubin, et pystyny käyttää vanhoja housuja pidempään (tosi hyvä hankinta) ja jotain normi tunikoita ostanu...
2.Mitä kaikkea olette jo hankkineet vauvalle tai mitä teillä on sille jo valmiina?Mitä vielä hankkimatta?
-En oo voinu vastustaa kiusausta ostaa vauvalle vaatteita kirppareilta
vaikka ei periaatteessa tarttis mitään ku lupasivat tästä samaa sukupuolta ku esikoinen on! Löysin kirpparilta (harrastan niitä aika paljon) hyvän sitterin ja imetystyynyn, saa nähä tarviiko
! jotain pientä kulutus tavaraa tietty tarvii vielä, ehtiihän sitä vielä
3.Onko vauvalle nimet valmiina?
- Mulla olis aika hyvin mietittynä, mut saa nähä milloin mies hyväksyy ne
4.Onko miehenne/kumppaninne tunteneet jo vauvan mahan ulkopuolelta?
-ei ole vielä. mä kyl oon mut epäilen et se ei vielä vois tuntea...
5.Missä vaatteissa aiot viettää kesäsi? -jos siis tiedät jo sinne asti.
-mahd. löysissä paidoissa sit synnytyksen jälkeen eli tunikat ja legginssit kova sana
6.Uimalassa bikinit vai kokouimapuku?
-eipä tuu kauheesti käytyy, mut bikinit ne olis, en omista uikkaria
7.Millon alat valmistautua kevääseen? Eli jouluvalot/ulkovalot pois ja kaikki talviset jutut pois.
-itseasiassa on jääny vielä jouluinen pöytäliina
8.Tän hetken ruokahimotukset ja ällötykset?
-viinirypäleet hyviä, kauhea makean himo koko ajan päällänsä
, jäätelöä söisin koko ajan...ja kunnon ruokaa söis myös vaikka kuinka :ashamed:
9.Tunnetko olevasi raskaana?
-kyllä, pikku hiljaa enemmän ja enemmän ku masu alkaa näkyä nyt :heart: ja onhan niitä vaivojakin...
10.Mitä etappia odotat seuraavaksi?
-neuvoloita ja yksityiselle lääkärille menoa
11. Te joilla jo aiempia lapsia, menettekö lintsit,puuhamaat jne, ennen kun vauva syntyy vai sen jälkeen vai jääkö ne tältä kesältä käymättä kokonaan? vai kenties joku muu vie lapset?
-olis kiva käydä ennen, mut tuskin tulee mentyä ollenkaan
, ku ollaan niin huonoja lähtee mihkään vaik olis asuntoautoki...ja jos vanhat merkit paikkansa pitää ja lapsi nukkuu huonosti niin ei jaksa mihinkään ylimääräiseen mennä :kieh: