KESÄKUUN KULLANKERÄT maaliskuussa

kiristääkö ja polttaako teillä muilla mahaa?? kun mulla on sellasta ja toisaalta se tuntuis supistukselta ja taas toisaalta ei..kannattaiskohan siittä mennä neukkalääkärillä käymään??
välillä se kipu tuntuu alamahalla ja välillä kyljissä ja välillä ylämahalla ja minikin on tänään
ollu tosi levoton..
 
Mulla on ihan järkyttävä maksalaatikon himo |O eikä asiaa auta se, että työkavereilla on sitä välillä eväänä ja se sit haisee siinä mun nenän alla :/ kökkö näitten rajotusten kanssa

Huiskahäntä et oo ainoo joka ei oo kertonu :ashamed: mä en oo edelleenkään kertonu mun omille vanhemmille, helpompi ois jos niitä näkis useemmin ku kerran vuodessa, puhelimessa on vaan niin vaikee kertoo. Ja mua harmittaa kans toi, että oonko nyt vieny niiltä ilon raskausajasta, kun kysessä on kuitenkin niitten ensimmäinen lapsenlapsi :ashamed: nooh, ajan kanssa ehkä. Äite kyllä suuttuu varmaan verisesti, kun saa kuulla viimesenä, mutta eipä voi mitään, muutenkaan ei oo kovin hyvät välit niin eipä paljon hetkauta :|

IIk, mä huusin huutiksesta ihanan paketin vauvanvaatteita ja mun tekis vaan mieli hypistellä niitä koko ajan :D
Löysin ihanat vaunutkin huutiksesta, nyt vaan jännäilen onko ne siellä vielä sittenkin kun mä saan rahaa :/ niissä kun ei oo muuta kun se osta heti-juttu...

mutta nyt iltapalan tekoon ja selviytyjien pariin :)

MP 23
 
Täällä näköjään paljon pohdittu tuota vero prossa hommelia. Minulla meni töissä ollessa veroa 24 ja kun jäin äippä lomalle niin sit tuon 20. Nyt kotihoidon tuesta menee sama. En ole jaksanut vaan soitella verotoimistoon ja kysellä...Laiska kait olen.Jos tulee mätkyjä niin sitten tulee. :(

VALMET: Kyselit onko kokemusta jonathan lasten vaate kutsuista.Itse en virallisesti ole kutsuilla käynyt mutta erään kaverin kautta tilannut tuotteita. Minun kohdalla asit meni ihan perseelleen... Ensiksi en ollut tietoinen ettei sisävaatteita voi palauttaa jos sattuukin etteivät jostain syystä passaa tai sovi.Vain ulkovaatteilla palautus. Meillä tuli liian pieni paita pojalle ja olin kyllä ällikällä lyöty kun konsullti kertoi ettei kauppaa voi purkaa.No en asiaa ihan todeksi uskonut ja otin yhteyttä kuluttaja asia mieheen.Kaupat sain purettua hänen kauttaan jolloin myös päätin etten kyseiseen ketjuun enää sotkeennu. Eli kannattaa kysellä tarkkaan myös tämmöiset asiat. En muutenkaan ollut tyytyväinen tuotteeseen joten siksi tahdoin kaupat purkaa enkä vaihtaa esim isompaan.

Mymmy myy: Supistus kyllä tuntuu yleensä koko kohdun alueella että voi olla jotain muutakin, mutta käy ihmeessä näytillä ettet turhaan huolestu!! Aina parempi käydä näyttää kuin olla epävarmuudessa.Kuitenkin kaikilla vähän erilaisia voi olla supistukset kuten jotkut tuntee ne vain alaselässä ja esim reisillä (mun hyvä ystävä esim).

Täällä tänään hermo pinnassa päivä...selkä tosi kipeä ja koko huusholli hyrskyn myrskyn..Tuntuu ettei tätä rumbaa jaksa.Sanoinkin miehelle jos olisi parempi rahatilanne tässä kk niin lähtisin oitis hotelliin pariksi yöksi jotta saisivat olla ihan keskenään ja hoidella täällä hommat. Huomenna en kyllä tee muuta kuin lojun sohvalla enkä evääni heilauta .

Nyt töllön ääreen vähäksi aikaa!!



 
Mymmy myy: mulla välillä tekee, mutta nlassa sanottiin,
että jos ei supista niin pitäs olla normaalia?
Sinuna kuitenki kävisin lääkärissä, ettei tuu mitään =)

Tsiisus ku vihloo rakkoa kun tämä
kaveri potkii tulemaan!
Hyvä ettei oo pissat housussa välillä! :kieh:
Ja kuperkeikkaa on sitte tehty tänään..
Katsooko muut muuten noita faktan raskausohjelmia?
Riskirajoilla ja synnytyssairaalako ne oli?
Mä itken joka kerta kun katson :'(
Vaikka yleensä ne päättyy hyvin.. =)

Lisäsin masua.


Vivvi :heart: Ilmari 25+6
 
Mymmy myylle: Mulla on tänään kiristänyt vatsanahkaa oikein kunnolla ja välillä tuntuu poltettakin, mutta eipä nämä supistuksia mulla ole tällä kertaa. Koko vatsa tuntuu hirveen kovalta koko ajan. Vatsan kasvuun liittyviä kipuja vaan. Mutta kannattaa kyllä tarkkailla noita tuntemuksia. Itse ainakin oon heti yrittäny ottaa vähän rennommin tänään.

Valmet: Yhdet Jonathanin välikausihaalarit oon huutiksesta esikoiselle ostanut ja olin niihin ihan tyytyväinen. Noihin sisävaatteisiin en ole törmännyt vielä missään.

Mä poden täällä ihan hirveetä flunssaa, yskä on varmaan saanutkin aikaan tuon mun masun arkuuden. Masuasukkikin on ihan hermona ja koko ajan melskaa....

pupukana tasan 24
 
En todellakaan tiedä, miten kukaan ei ole huomannut. Tosin riippuu ihan hirveästi, millaista vaatetta on päällä. Olen kyllä ihan tietoisestikin pukenut päälle sellaisen löysän fleecepuseron, josta ei paljon mahaa erota. Tosin esim. perhekerhossakaan ei kukaan huomannut minun olevan raskaana, ennekuin asia tuli puheeksi. Mulla on aika iso maha normaalistikin (=lihava) ja vauvamaha ei niinkään ole koskaan pallo, vaan ennemminkin korkea, ja ulkonee vain vhän. Mahaa ei pahemmin edestäpäin erota, sivusta näkyy (jos tiukka pusero) takaa ei huomaa mitään, vaikka olisin alasti.

En kuitenkaan ole mahaa tahallani piilotellut, mutta kukaan ei ole vain huomannut :eek:
Anoppi varmaan huomaisi, mutteno le häntä nähnyt (on tänään kyllä tulossa käymään, kerron sitten, huomasiko) ja oma äitini nyt on niin "sokea" ettei todellakaan tajua. Muistan, kun kerrankin opiskeluaikana värjäsin vaalean tukkani kirkkaan punaiseksi. Kävin kotona viikonloppuisin, ja äitini huomasi muuttuneen tukkani värin vasta 2.viikkonloppuna....

Vauva-uutisten kertominen ei muutenkaan innosta, kun vastaanotto tuskin on kovin onnitteleva. Tämähän on meille 3. lapsi kolmen vuoden sisään.

Esikoisesta (joka oli äitini ensimmäinen lapsenlapsi) satuin kuulemaan, kun äiti kertoili puhelimessa kaikille, kuinka olen raskaana, ja lapsi on VAHINKO. Loukkaannuin kyllä verisesti, mutta koska äiti ei koskaan tee mitään väärää, vaan on mestari syyllistäjä, tämänkin asian hän käänsi niin, että oli minun puheestani ymmärtänyt vauvan olevan vahinko. Siis miten ihmisellä käy edes mielessäkään juoruta KAIKILLE oman tyttärensä odottavan vahinko vauvaa, (jos siis oikeasti olisikin vahinko) minusta koko vahinko-sana on kutakuinkin sama, kuin ei-toivottu. Ja esikoinen ei todellakaan ollut mikään vahinko.

KUopuksesta taas anoppi ja mihen sisko juttelivat MEIDÄN OLOHUONEESSA kuinka olen TAAS raskaana ja anoppi ihmetteli, miksen tehnyt aborttia, kun hänenkin tyttärensä teki, ettei lapsia olisi vuoden välein. |O Eivät siis huomanneet, että seisoin kutakuinkin seläntakana, ei ollut tarkoitus salakuunnela, satuin vain kuulemaan. Kun huomasivat, että olin lähellä, supattelivat vielä, että kuulikohan se...

mm. Näistä syistä ei paljoa enää innosta vauva-uutisia hehkutella. Ilmeisesti meidän lapset eivät ole niin tervetulleita. :(

Esikoisella ja kuopukselal on siis ikäeroa 1v2kk ja kuopuksen ja vauvan ikäeroksi tulee 1v6kk.
Tosin tuosta esikoisen ja kuopuksen ikäerostakin äitini n*ussii pillkua, kun se on 1v2kk2vkoa, että sehän on oikeastaan 1v3kk, miksi sanon kaikille, että 1v2kk? :headwall: No, minusta se on 1v2kk, ja onko tuokin nyt niiiiin tarkkaa.

Toinen asia, minkö olen oppinut, on, etten enää IKINÄ kerro etukäteen, mikä vauvan nimeksi tulee. Esikoisen nimen paljastin, eikä siitä seurannut sen kummempaa, joten kerroin myös kuopuksen nimen, kun kerran tiedossa oli. Eiköhän äitini aloittanut hirveän vastakamppanjan, ja ehdotellut vaikka mitä nimiä, kun miettimämme nimi oli niin ruma. Lopulta äiti soitti muutamia päiviä ennen ristiäisiä, että älkää laittako sitä nimee, se on niin kauhea. Laita ennenmminkin vaikka Hanna, sehän on melkein sama nimi, vain yhden kirjaimen ero. Kuopuksen nimi on siis Henna, onpa kamalaa. No ei siis vaihdettu nimeä, mutta loukkaannuin todella paljon ja itkien soitin kaikki kaverini läpi, että onko tuo nyt niin ruma nimi, enhän mää nyt rumaa nimeä lapselle halua :(

Äitini argumentteja olivat mm. kun Henna on tukkaväriainetta ja ruma jne. Kun HÄN ei tykkää, niin silloin ei saa sitä nimeä laittaa. Esikoisen nimi on muuten Sini, ja onhan sinikin moppi ym. siivousväline. Äiti ehdotti Hennan nimeksi Siljaa, mikäs se sitten on valtamerilaiva! <-lapsi raukka, jos olisi vielä lihavakin. (oikeasti Siljakin on ihan sievä nimi, ja olisin sen voinut lapselleni laittaakin, mutta olen niin vihainen, etten taatusti IKINÄ laita lapselleni mitään nimeä, jota äitini on joskus ehdottanut.)

Että semmoista sukurakkautta meilläpäin :headwall: No, tiedänpä oikein hyvin, millainen äiti EN HALUA olla. Ei tarvitse esimerkkiä kaukaa etsiä.

t. Huiskahäntä 26+6
 
Vivvi: Tääl kahotaa kaik synnytysohjelmat ja varsinkii ne faktan ohjelmat,ne katotaa muksujen kera...nää tykkää iha hulluin vauvaohjelmist eivätkä yhtään kammoksu ees synnytyksen kattomista :D

Omaa napaa:Yskä jatkuu...kyl on kyljet ja kurkku kipeen täst köhimisest.
Muutenkin olo vieläkii heikko vaik mont kuumeetont päivää jo takana...oiskoha sairastamine kuluttanu loputki rautavarastot kropast :headwall:

AadaOlavi 25+2
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huiskahäntä:
Että semmoista sukurakkautta meilläpäin :headwall: No, tiedänpä oikein hyvin, millainen äiti EN HALUA olla. Ei tarvitse esimerkkiä kaukaa etsiä.

t. Huiskahäntä 26+6
Kuule, et oo ainoo. :hug: Me tullaan ihan kohtuullisesti toimeen mutsin kanssa, ku ei nähä ku töissä. Mut kyllä siltä paljon askaaki niskaansa saa. Kuulostaa tosi tutulta noi mitä kerroit.

Tää meijänhän lapsi on kuulemma myös täys vahinko ja mun elämä on pilalla, ku on opiskelutki kesken. Toisin sanoen tätä lasta tehtiin hiki hatussa ovistesteineen päivineen, en ikinä oo ollu onnellisempi tai ihanammassa työssä (jätin plussan jälkee heti koulut ja menin töihin, koulumotivaatio oli mennny aikoja sitte) ja se koulustus mihin mun vanhemmat viittas, olis ollu korkeekoulu, mihin en IKINÄ olis menny kuitenkaan. Ku vauvasta kerrottiin, oli vastaanotto kaikkea muuta ku hyvä; mieheltä kysyvät miten sen oon saanu tähän huijattua ja mulle kertovat "vaihtoehdoista!". :eek: Mieski totes sen reissun jälkeen, ettei ymmärrä miten voi joku puhua niin rumasti omalle tyttärelleen ku mun äiti. Nyt on myrsky onneks jo laantunu, mut luultavasti jätetään seuraavan lapsen kohalla kertomatta kokonaan ja annetaan huomata ihan itekseen. Vedotaan vaan siihen, et ku ensimmäisesti oli vastaanotto mikä oli.

Mulla sentään on mukava anoppi, ni se vähän tasapainottaa. Miehen vanhemmat ku vauvasta kuuli oli hyppiny ympäri taloa ja kiljunu "ihanaa, ihanaa". Harmi vaan, et meni multa ohi, ku mies meni silloin samana iltana kertomaan ku oltiin oltu mun vanhemmilla ja mä en silloin enää kyenny.

Mun äiti onnistu vetämään herneen jopa siitäki, et vauva on (todennäkösesti) poika, ku HÄN oli ihan ajatellu, et se olis tyttö. :kieh: Ja heittäytyy kans aina marttyyriks, jos yrittää sanoa vastaan. Hoh-hoijaa...

Neuvolassaki tuli käytyä. Ihme liikkumistaukoja pallopäällä. Viikonki voi olla hiljasta. Sydänäänet kuulu, mut vaadin kuitenki päästä tarkistamaan ultraan et kaikki on ok. Oon itekki kuulemma ollu tosi rauhallinen jo mahassa, mut parempi katsoa ku katua. Tiistaille sain sitte ajan piiiitkän tappelun jälkeen. Muutenki tää ihme siainen on tosi kuutamolla. Just ja just muisti punnita mut, pissoja ei katottu, ei hemppaa eikä sf-mittaa. Ja hirvee raivari, ku erehdyin sanomaan, et oon yrittäny pallopäätä herätellä liikkumaan joskus jopa suklaalla, vaik yleensä tyyliin ananaksella. "KUN EI SAA SYÖDÄ HERKKUJA; EI SAA!" :eek:

Näin meillä.

rypäle 23+5
 
Tuli eilen käytyä iso mummon 100v. synttäri juhlissa. Hiän ku on syntyny just karkauspäivänä ;)
Tyttöä kun odotin niin jännitettiin että sattusiko synnytys kans karkaupäivälle...jäi kahta päivää vaille.

Kuulin sitten juhlissa että mie olen se joka meidän suvussa sikiää ( kuudes tulossa )... Niinkuin ei meitin suvussa muita olis.... serkullakin vissiin kuusi lasta jo. :|
Totesin että pitäähän niitä miun tehdä kerta muut ei tee.. :LOL:

Miekään en kertoisi mielellään kellekkään että odotan ( paitsi parhaimmat kaverit 2 ), MUTTA kun äidilleni kerroin niin saihan sen koko suku sitten tietää... suvun tietotoimisto.

Mie kattoisin mielellään niitä synnytys ohjelmia.. meillä kun ei fakta näy,ainakaan vielä. Nelosen "Meille tuli vauva" tulee katottua ja itku siinä tulee kun toinen saa vauvan.
Oma kohtasesti ei ole itkua tullu kun olen synnytäny oman vauvani, kaiketi sitä on niin pölmistyny ja ulkona asiasta ( ehkä jotkut muutkin ) ettei tunteet tule hti pintaan.

MUOKS: profiilissa päivitetty masu kuva :D
:wave:

amati ja tahvo rv25 tasan
 
Hei vaan!

Ensiksi iso :hug: Rypäleelle ja Huiskahännälle!Huiskahännälle vielä extra halitus ja voimia vatsatauteihin...

mulla tulee välillä kanssa noita "polttoja" jotka ei siis ole supistuksia (ainakaan vatsa ei mene kovaksi niinku harkkareissa) ikäviä ne on.Ja mä luulen että mulla ne liittyy ruuansulatusvaivoihin.

Ihania massukuvia! Mun pitäis varmaan kans laittaa kuvaa...

Mä oon seurannut sitä synnytyssairaala sarjaa faktalta.Ja siinä tosiaan näytetään kaikki!Ainoa mikä tekee pahaa eikä pysty katsomaan on keisarileikkaus :x
Mutta itkukurkussa sitä tulee katsottua.

Nyt vois mennä maistelemaan juuri uunista tullutta kakkua :p

Bamse 26+2
 
Moixs!!

Täällä on olo samanlainen,liekö sitten stressi tehny noi omituiset oireet..?? :/
mulla kun on tullu supistuksia vaan käynnistyslääkkeiden avulla ja esikoisen syntymästä ku on jo 6 vuotta ni ei oikein muista millaset oli "tavalliset" supistukset..(kuitenkin olo on ilkeä :kieh: )
olkapääkin on pahasti jumissa ja selkä vetelee nyt jo ihan viimesiänsä.. |O

noh jos toi sauna helpottais kun illalla ollaan menossa..
ostin perjantaina kaupassa olessa ittelleni holittoman siiderin ja ajattelin sitä maistaa saunassa..toiset on niitä niin kovasti kehunu.. :p

tarvis tossa lähi siwassa lähteä käymään hakemaan leipää ja jauhelihaa jos sitä jaksais paistaa tänään pitsaa kun viimeinen lomapäiväkin lapsukaisilla on.. :whistle:

vauvanvaatteita olen kovasti pessy ja vielä olis neljä äitiyspakkausta purkamatta ja viides tulematta..oli näköjään kelan sivujen mukaan tilattu 29.pvä.. :D

mutta nyt hetkeks huilaan yli innokkaan minin kanssa :wave:

tuire ja mini 24+2 :heart: :heart:
 
Hei!

Ja oikein hyvää Maaliskuuta kaikille. Oon ostanut vauvalle jo yhdet potkuhousut. Ultrassa viikoilla 21+ arvelin tulokasta tytöksi ja kätilö oli katsovinaan samoin, niin ostin sitten punaset. Muuten täällä arkea eletään ja maha kasvaa "siinä sivussa".

Kuulun muuten myös niihin jotka ei ole raskaudesta huudelleet. Itseasiassa en oo sanonut kun töissä (se oli pakko, kun meillä hoidetaan sytostaatteja saaneita potilaita) ja anopille. Anoppi on ansiokkaasti hoitanut suvun informoimisen, miehen suvun siis. Mun suvusta ei juur kukaan edes tiedä. No, eiköhän tuo aikanaan paljastu :whistle:

Työsopimusta jatkettiin taas kuukaudella eteen päin. Kk päästä pääsisin jo varhennetulle älomallekin, mutta uskon, että jos vointi vaan antaa periksi, niin koitan tehdä sen kolmen viikon pätkän vielä huhtikuullakin. "Oikean äitiysloman" alotan sit 23.4. (on muuten meidän 14. hääpäivä :heart: ), jos kunto kestää. Sitä odotellessa mainiota Maaliskuuta ja kepeitä kevätpäiviä kaikille!

Ammu ja Iltatähti rv26 tasan

 
maaliskuuta kaikille :flower:

mäkin olen ostan parit potkarit tulokkaalle yhdet siniset ja yhdet neutraalin väriset..ja oli pakko ostaa sellaset potkarit missä lukee isäntä :) kätilö oli niin varma pojasta.
mulla olis vielä tämä kuu koulua ja sitten toukokuussa pari viikkoa saas nähdä miten käy..alkaa tuo istuminen käymään selän päälle aika lailla nykyään.

itse en kerennyt paljon raskaudesta huudella..isommat lapset piti huolta että koko kylä ties jo heti kun lapset kuuli
 
Sunnuntai-iltoja kaikille!!!

Mulla taas ollut merkillistä pistelyä oikeassa kyljessä. Olen melkein joka päivä mennyt ainakin 6 km:n kävelylenkin mutta nyt alkaa heti pistellä kyljestä. Inhottavaa!!!
Ei tunnu supistukselta vaan ennemmin ehkä lihaskireydeltä...
Tänäänkin kun haettiin pojan kanssa posti kilsan päästä ja vedin häntä Stigassa, alkoi niin paljon pistellä että hyvä kun pääsin kotiin asti?!?!

Ja vatsa-asukki potkii niin paljon että välillä tekee oikein pahaa. Mulla tosiaan ollut istukka ennen edessä ja nyt takana mutta tarkoittakohan se että tuntee liikkeet koko ajan selvemmin ja voimakkaammin vaan pelkästään alussa kun ylipäätään alkaa liikkeitä tuntemaan??

Mulla ollut pitkästä aikaa viikonloppuvapaa ja sehän meni lasten osalta sairastaessa :ashamed:. Pe esikoisella oli korkea kuume ja viime yönä sitten valvottiin nuoremman kanssa. Pienellä oli niin paljon kuumetta että näki jo harhoja yöllä ja pelkäsi ja huusi niitä vähän väliä!!! Piti tehdä perheen kanssa kaikkea kivaa, mennä uimaan ja liikuntahalliin mutta jäi siis tekemättä...
Mutta ehtiihän sitä, sairastelut tulee yleensä aina väärään aikaan.

Ja hyvää alkavaa maaliskuuta kaikille, noin kolme kuukautta enää niin alkaa jo ensimmäiset Kesäkuun Kullankerät syntyä :heart: :heart: :heart:

Valmet 24+2
 
...että muutosta johtuen joudumme nyt olemaan ainakin kuukauden päivät ilman nettiä. Tuemme avomiehen kanssa toisiamme surussamme.
Leevivauva sen sijaan voi hyvin ja vouhkaa muuton ja metelin innoittamana entistä enemmän :heart:

loaloa + leevi 26+1
 
Noniin, nyt ollaan täälläkin kotiuduttu hiihtolomalta =) Vauva puhkuu tarmoa ja maha heiluu melkein koko ajan :D Vaunut pitää hakea tänään matkahuollosta, olenkin niitä odottanut innolla :heart: Eipä tässä muuta, pikaista paranemista kaikille kipeille :hug:

Menhit ja Ella (viljami) rv 27+0 :heart:
 
jaksamisia kaikille joilla tökkii äitien kanssa :hug:

me arvotaan edelleen/taas joskos mentäis 4d ultraan.. miehen veli vaimoineen oli olleet.. heillä la 2kk enne meitä.. oli veli sanonut miehelleni ettei sukupuoli näkynyt.. :| minä sanoin miehelle että veli huijaa sitä :kieh: me kun itekin päätettiin että sukupuolta ei kerrota vaikka tiedettäis ni uskon että sen veli vaan sanonu et ei näkyny... :kieh: eikös se ole aikasta toden näköstä et 4D:llä näkyy sukupuoli =)
 
Maaliskuuta kaikille! Lomalta on palattu ja mukavaa oli =) . Anoppi tosin heti palattuamme päätti vierailla meillä ja pahoitti jälleen mieleni. On ihan älyttömän mustasukkainen pojastaan ja syyttää minua milloin mistäkin... :'( Onneksi mies pitää sentään puoliani.
Napsu voi hyvin, laskettiin lomalla hiukan vesiliukumäkeäkin... :ashamed: :D Olihan se pakko kokeilla.
Selällään nukkuminen taitaa loppua tähän meillä. Alkaa jo ahdistaa. Kuis muilla? Nyt sit vaan kylellään tai toisella kylellä :headwall: Ja tyynyjen kans pelaamista. Pari kertaa olen tämän raskauden aikana herännyt siihen, etten saa hengitettyä kunnolla. Mieskin sano ekan kerran jälkeen, että olin yöllä kummallisesti haukkonut henkeä, ennenkuin heräsin. Vähän säikäyttää yöllä tommonen. Täytyy kai kysästä neuvolasta seuraavan kerran.
Muuten meillä tasasta arkea, sairasloma jatkuu varmaan loppuun asti tuon selän takia. Ei se täällä kotona kauheasti vaivaa, ainakaan vielä.

Kissantassu ja Napsu 24+1
 
Kissantassu kyseli nukkumisesta.
Mä yleensä nukun kyljellä, mutta kuten viime yönäkin
siitä ei jostain syystä tullu mitään.
Hetken makailin selällä, mutta sitten selkää alko juilia
ja masulla en osaa nukkua.
Koko yö oli sitten yhtä pyörimistä.
Sohvalla sain aamuyöstä nukuttua muutaman tunnin kunnolla..

Huh huh..väsyttää.
Täytyis suihkuun kipittää
ja lähteä kauppaan, kun jääkaappi mouruaa tyhjyyttä.
Taas aamu menny vaan istuessa paikoillaan..
Eli tästä päivästä ei tuu mitään.

Vauva se on hiljaa taas aamupäivästä,
kun piti yöllä meuhkata koko ajan,
sekin helpotti nukkumista
:LOL:
On tää joskus niin hauskaa :D

Mutta nyt raahaan itteni suihkuun.

Vivvi :heart: "Ilmari" 26+1
 
Aamullahan käin labras ja nyt jo nlatäti soitti...oli het terv.keskuksest soitettu hälle.
Miun alat JO 265 ja asat 133 :eek: ...nyt oottelen jotta koksist soitetaa et mitä tehdään.
Järkkäsin muksuje ja elikoide hoidonkii niin et kun kutsu tulee ni ei tarvii enää niit miettii...nyt vaa siivoon et tänne ilkee hoitajan laskee :whistle:

AadaOlavi 25+3
 
moi!!

Tähään tuli taas kierreltyä kauppoja ja kahdet sukat jäi käteen vaaville ja tuli sitä ostettua matkasänkykin kun edellinen meni rikki :/

eilen kävin varastossa penkomassa vähän paikkoja ja otin likeemmäs jo verhotangon ja pinniksen ni eipä tarvitse sitten saalistaa niitä sieltä ja löysin vielä sängyn mobilenkin kunnossa.

mulla on kolme lipastoa olkkarissa joissa kaikissa on aina neljä laatikkoa ja viisi laatikkoa on jo täynnä vauvalle vaatteita ja viisi äitiyspakkausta vielä purkamatta.. :whistle:
pitäisikö siis rauhottaa tätä vaatteiden kahlintaa ja siirtyä vaikka vaippoja ostelemaan kun kuitenkin niitä tarvii olla kasa päin kotona,kun niitä kuitenkin menee.. :whistle:

vauvauutisista siis mä en ole kertonu kenellekään,muut on sen hoitanu mun puolesta..
hups eiku korjaan isälle kerroin,mutta muut on tehny sen mun puolesta vaikka olisin halunnu olla kyllä ite kertomassa siis sen takia en meidän tyttären kummisedän kanssa ole väleissäkään kun e kailotti jo kaikille vaikka itelläkään ei ollu varmaa tietoa,lapset vaan mölisi kerran tossa jotain kun olivat kylässä ja sen perusteella kertoi siis koko meidän tuttavapiirille ja mun ja miehen suvulle :kieh:

nukkumisesta mä nukun aina kyljelläni,nukuin mahallani niin kauan ku maha ei ollu tiellä,mutta selkä ei kestä selällään nukkumista.. |O

iik nyt on mentävä saippukuplaveet olkkarin lattialla :wave: :wave:

tuire ja mini 24+3 :heart: :heart:
 
Heipat :)

(.) Masu kipeytyy tosta 5cm yläviistoon navasta tosi herkästi. Onkohan siinä nyt sitten joku kohtulihas joka ei meinaa myötää vai mitä, neuvolasta sanoivat että ihan normaalia. Kyllä toi on ihan kosketusherkkä ja kokoajan tuntuu, ärsyttävää! Toi nyt olikin sitten se ainut vauva. Eilen 4v. siskontytön synttäreillä oli jokainen kiinni masussa ja kyselemässä hassuja, tuntui kauhealta olla huomion (lukuunottamatta synttärisankaria) keskipiste :ashamed:

Varasin tänään seuraavan neuvola-ajankin, kun tammikuussa ei neuvolatädillä ollut vielä maaliskuuhun asti mahdollisuutta varata. Eli 2,5 viikon päästä seuraavan kerran, tosin "pääsen" sijaiselle kun oma täti on lomalla. Katsotaan josko se on yhtä natsi :eek: Huomenna punnitsen itseni ensimmäistä kertaa kahteen viikkoon vesijumpassa, katotaan tuleeko itku :D Maha on kasvanut kauheasti, on tuo takaosakin osansa ruuasta ottanut.. Mutta onneksi mies vielä tykkää :heart:

Eipä tässä ihmeellistä - magnesium on auttanut lähes samantien tohon suonenveto- ongelmaan, onneksi. Tosin kannattaa katsoa sitä annostusta, ettei osta niitä 120% päivätarpeesta- tabletteja, Multitabseissa on jo 60% ettei tule yliannostusta.

Nyt ottamaan cocktailpiirakat uunista ja kastamaan ne maitoon ;) Pitäkäähän masuista huolta!

Elppa & Antsa 26+6 (hui! :eek: )
 

Yhteistyössä