Heissan!
Meille sitten tuli vatsatauti koko porukalle. Kuopus, 1v3kk oksensi tiistaina, ja on vesiripulissa vieläkin. Esikoinen, 2v6kk alkoi oksentamaan torstaina, ja on samoin vesiripulissa. Minä sairastuin torstaina myös, onneksi selvisin vähällä, ja olen kunnossa jo. Mies on pysynyt kutakuinkin terveenä.
aika kuluu siis pyykätessä ja vaippoja vaihtaessa; kun kakkaa tulee, sitä tulee PALJON...
Olen jo Kelaan paperit jättänyt, tällä kertaa otan ä-avustuksen rahana, pakkauksia meillä on jo kaksin kappalein, ja vaatteitakin on todella paljon.
(ja lisää olen ostellut :ashamed: )
Ensi tiistaina mulla olisi sokerirasitus, tosin enpä usko, että siinä mitään ilmenee.
Aika menee todellakin joutuin, enää 3kk!!! (mullahan on LA 2.6)
edelleenkään ei olla kerrottu kellekään, että on 3.lapsi tulossa :ashamed:
Ensin ei vain tullut sanottua, odotettiin np-ultraa ja sitten rakenne ultraa, ja nyt jo tuntuu tyhmältä kertoa, kun kukaan ei ole huomannut.
Tosin anoppia olen nähnyt viimeksi jouluna, mutta omia vanhempiani näen liki viikoittain. No, äitini ei yleensäkään huomaa mitään.
-Pitäisiköhän vain sitten synnäriltä ilmoittaa, kumpi tuli :kieh:
Toistaalta harmittaa, kun olen näin vienyt odotuksen ilon mummuilta, papoilta ja isomummuilta ym. ja toisaalta on aivan ihanaa, kun saa olla RAUHASSA, ei tarvitse koko ajan kertoa kaikille, millainen vointi on ollut, liikkuuko vauva jne.
t.Huiskahäntä 26+5