Pyykkivuori odottaa... mutta odottakoon vielä hetken
Kylvyssä Taavi käy noin 2 krt viikossa, ei viitsi enempää kun on atoopikkoja perheesä (minä ja tyttö). En myöskään laita mitään öljyjä tai rasvoja, koska sillä tavalla vain opettaa ihon kaipaamaan sitä rasvaa aina = aina rasvattava tulevaisuudessakin. Taavilla on iho onneksi ollut hyvä
Alkuun käytiin joskus suihkussakin, mutta se jäi sit siihen, kun yks kerta olikin ihan säikky suihkussa
, niin sitten ei olla enää "uskallettukaan" kokeilla. Onhan tuo vähän painava kylvetettävä kun ei ole kylpytukea... Helpottaa sitten kun osaa istua
Isänpäivälahja ostin Carlsonilta hulluilta päiviltä matalan Muumipappa lautasen (niitähän ei enää valmisteta) ja siihen ostan kaveriksi Muumipappa mukin. Esikoinen varmaan jotain tekee koulussa sitten myös. Ja ehkä suklaatia kaveriksi, meidän isi on namimärsy :heart:
Maleha meillä taas on niin päin, että ei osteta toisillemme ollenkaan synttäri tai joululahjoja, isän- ja äitienpäiväksi jotain pientä. Ja tää ihan vaan siksi ettei tule turhaa sälää - kumpikin saa itelleen ostaa mitä haluaa
Omista menoista ootte puhuneet... mulla ei ole tällä hetkellä mitään harrastustakaan eikä muitakaan menoja mihin en ainakin Taavia ottaisi. Enkä silleen ole kaivannutkaan. Ryyppäämistä en enää harrasta ollenkaan, sitä lajia oli varsin riittävästi nuorempana. Eikä baariin taas kiinnosta lähteä katsomaan sitä toisten örvellystä... Ihan kiva olisi käydä joskus kaverin kanssa syömässä, mutta hyvin harvoin moista tapahtuu.
Eipä mullakaan pahemmin ole noita live-kontakteja, kun me on viime vuosina aika paljon muutettu opiskelujen ja työn perässä... Yksi hyvä ja vanha kaveri on täällä, mutta ei kovin usein nähdä, kun asutaan eri puolilla kylää ja mulla ei oo korttia jne. :/ Puistoissa ei äitejä näy, pp-hoitajia kylläkin. Seurakunnan kerhoihin en tykkää lähteä kuuntelemaan sanaa... Että kiva kun netissä on porukkaa
:wave:
Jahas, pyykkivuori saa edelleen jäädä odottamaan, kun ruokakin pitis laittaa...
MEillä syödään tänään kana-nuudeli-keittoa