Onnea vauvoille ja mammoille!!!!!!!
Nytpä tajusin tosiaan vasta ton pe 13
Täällä tilanne alko tosiaan eilen illal noin 11 aikaan. Mulla tuli siis suppareita läpi yön noin vartin välein. Olin jo ihan varma et nyt tulee lähtö, mut mun tuurilla suppareist puuttu teho, eli ei menny niin kipeiks et oltas lähetty laitokselle. Yöunet jäi 2 tuntiin , kun sitten esikoinen herätti pirteästi 7 aikaan. Nyt on tosi väsyny olo ku en ees päikäreit saanu nukuttuu ja suppareit tullu kohtalaisesti pitkin päivää. Nyt jänskättää ens yö, mut jotenki tuntuu vaan et ei kai se nyt viel voi tulla. Kovasti kyllä toivon!!!!!!
Pregnulle viel: Tosiaan siis Kanta-Hämeen keskussairaalaan oon menossa. Eihän noi lyhenteet mitään sano
Harmi, ei sitten ihan samaan laitokseen päädytä, mutta katotaan pitäänkö painoarviot yhtään paikkaansa.
Vauvalle jutskaamisesta täytyy myöntää, että mä en osaa viel jutella sille mitään. Tästä on tullu joskus ihan huono omatuntokin. Mutta kun ei sitä nää ja silleen.... Oon kylläkin patistanu esikoista juttelemaan pikku-veikalleen, mikä on tosi lutusen kuulosta, tyyliin: "vauva tuu jo, moi, moi."
Nyt rupeen kyl herkutteleen ja meen ajoissa nukkumaan, jos se nyt tänä yönä onnistuu... :flower:
Betoni Mamma ja Pikku-Jussi rv 38+2