Komeita masuja, Sydänkäpynen ja majj!
Ei ole edistystä tapahtunut täälläkään. Niitä vihlontoja kyllä tuntuu, mutta jopa ne kovettavat supistukset tuntuu vähentyneen.
Tässä on vielä se tympeä asia, että np-ultran mukaanhan mun LA ois viikkoa aiemmin eli 13.6. Neuvolan kalenteri menee rakenneultrassa annetun ajan eli sen 20.6. mukaan. Nyt jos tämä innostuukin menemään yliajalle, niin siinäpä sitten arvotaan, milloin ollaan yliaikaiskontrolliajassa eli 41+3! :/
En vaan missään vaiheessa ole osannut uskoa, että yliajalle menis, ja ehtiihän vauva vielä hyvinkin syntyä, mutta pikkuhiljaa ajatukset kääntyy jo sinne yliajan puolelle...
Kaiken lisäksi mun sisko, jonka ois tarkoitus tulla hoitamaan tuota esikoista, on menossa risteilylle juhannusviikolla, joten sieltäkin suunnalta tulee painostusta, että "synnytä ennen sitä"! Niin, meillä ei tässä lähellä ole oikein muitakaan hoitajia pojalle. Mun äiti ois kyllä tulossa reilun 200km:n päästä, mut siinä tapauksessa mies ei välttis ehtis synnytykseen mukaan. Ei kiva... :headwall:
Mun kirjoituksen sävystä taas huomaa, ettei oo ihan parhaita päiviä. Koko päivä mennyt ihan harakoille. Väsyttänyt ihan hulluna, vaikka nukuin päiväunetkin. Sitä vaan odottaa edes jotain merkkejä.
tipu 38+2, tai jopa 39+2