**KESÄKUUN KULLANKERÄT** jatketaan täällä!

Hellurei taas.

soittelin illalla sairaalaan ja keuhkokuumehan se sieltä paljastui kuvien perusteella. Ja hitto ko ovat ottaneet hengitysputken jo irti niin eivät saa niin hyvin sitä limaa imettyä. Ja toinen koettaa yskiä mutta ei pysty... Voi että oli kamala katsoa. Nyt oli naama jo ihan turvoksissa ja niin sinipunakirjava että pahaa teki.

Sitten kotimatkalla tuli radiosta Anna Eriksonin "Niin katoavaa"... arvaatkaa meinasko Tuusulanväylä hävitä näkyvistä kun itkin niin kovasti, ekaa kertaa pitkästä aikaa. Päästelin sitten oikein kunnolla menemään tuntojen puolesta, radiosta volymet kaakkoon ja itkin ja lauloin mukana kun ei ollu kukaan katsomassa. pysyin sentään tiellä kotiin asti.

:'(

Noh, vaikka en uskonnollinen itse olekaan niin kyllä piti mielessä pari enkeliä lähettää sinne sängynreunalle.

Koko ilta on taas mennyt mamma ajatellessa. Ei paljon pikkukitinät ja masuvaivat tai mitkään tunnu miltään tässä kohtaa. Vauva sentään hengittää ja hymyilee ja syö ja nukkuu. Ja kääntyi muuten selinmakuulta mahalleen tänä iltana sellasen taisteluhuudon kera että olis Mikaela Ingberginkin keihän kaartanut maailmanmestaruuteen. Mun suvun naisissa on näköjään kuitenkin sen verran taistelutahtoa että pitäs yksi keuhkokuumekin taltuttaa.

Miksi pitää niin paljon olla maailmassa kaikenlaista tuskaa ja kipua ja sairautta ja huolta. elettäs vaan kunnes kasivitosena tulis stoppi. kertaheitolla. ei tarttis kenenkään kituuttaa.

velv
 
Sydänkäpynen muuten, vastasin sulle tonne toiseen ketjuun!

Ja "jekkuja" meillä tehdään ihan kilpaa. :whistle: Mies on mua 8 vuotta vanhempi ja musta tuntuu jotenki luonnolliselta sitte kysyä siltä kaikkea, mitä en tiedä tai ymmärrä. Se vaan ei oo sen fiksumpi ku minäkään, mut syöttää mulle ihan mitä vaan legendaa aina, ku mä oon niin hyväuskonen, etten tajuu epäilläkään... :ashamed: Ja mä taas oon ihan perusluonteeltani tosi pirullinen ja piikittelevä. :saint: Mut en tarkota mitään pahaa sillä, et jos tääl joskus oon jotain sanonu tai tuun sanomaan, ni en tarkota pahaa! Ja mulle sa huomauttaa siitä!
 
Kielletty Toi laulu on niin ihana.Onko se nyt soneran mainos missä toi soi taustalla.Se missä poika aloittaa koulun ja äiti on tippa linssissä.Poika soittaa äidille et "Äiti, kyllä mä pärjään".Itku tulee,kun ajattelee et se on meilläkin edessä
Herkkis...joo tiedän


Juu kyllä se siitä oli, pakko oli googlettaa sanat kun se mainoksen osio soi koko ajan päässä. Myöhemmin jo kadutti, mie täällä vesihanat valloillaan... :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
Sydänkäpynen muuten, vastasin sulle tonne toiseen ketjuun!

Ja "jekkuja" meillä tehdään ihan kilpaa. :whistle: Mies on mua 8 vuotta vanhempi ja musta tuntuu jotenki luonnolliselta sitte kysyä siltä kaikkea, mitä en tiedä tai ymmärrä. Se vaan ei oo sen fiksumpi ku minäkään, mut syöttää mulle ihan mitä vaan legendaa aina, ku mä oon niin hyväuskonen, etten tajuu epäilläkään... :ashamed: Ja mä taas oon ihan perusluonteeltani tosi pirullinen ja piikittelevä. :saint: Mut en tarkota mitään pahaa sillä, et jos tääl joskus oon jotain sanonu tai tuun sanomaan, ni en tarkota pahaa! Ja mulle sa huomauttaa siitä!
*röhötystä* :LOL:
 
Rypäle: voi minkä ryöpytyksen sait niskaas tuolla :LOL: ...kuule, alotin tänään omalle vajaa 3kk:lle pojalleni maissivellit ihan samasta syystä, kuin sinäkin...eli olisi ollut koko ajan rinnalla, varsinkin yöllä. Hyvin maistui, vatsavaivoja ei ole tullut ja tuolla se koisaa syvässä unessa, eikä ole herännyt vielä kertaakaan sitten nukkumaanmenon jälkeen (koputtaa kuitenkin varalta puuta ) ;) . Velliä 50 ml ja korviketta sama määrä ja sekoitus. Joten anna palaa ja äkä murehdi syyttä suotta!! Go sister go :hug:
 
Iltaa!

Oottepas taas ahkerasti kirjoittaneet. Velvin äidille kovatsi paranemista ja kaikille tarvitseville :hug:

Täällä ei mitää uutta. Elmon kanssa menee kivasti. Vaikka kummasti itse meinaan olla välillä aika väsynyt :( Mullakin on vauvakuume, mutta haluan vielä kuitenkin rauhassa odottaa,että Elmo kasvaa. Vauvat ja lapset on ihania :heart:
 
Et ole yksin... :wave:
Pitäis kyllä varmaan mennä nukkumaan, kun molemmat muksutkin nukkuu. On vaan niin ihanan rauhallista (esikoisella hieman (!) 3 v uhmaa), ettei millään malttaisi. Aamulla sitt taas kaduttaa, kun mieskään ei ole viihdyttämässä seitsemän aikaan heräävää esikkoa (on rakentamassa mökkiä ).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:
Et ole yksin... :wave:
Pitäis kyllä varmaan mennä nukkumaan, kun molemmat muksutkin nukkuu. On vaan niin ihanan rauhallista (esikoisella hieman (!) 3 v uhmaa), ettei millään malttaisi. Aamulla sitt taas kaduttaa, kun mieskään ei ole viihdyttämässä seitsemän aikaan heräävää esikkoa (on rakentamassa mökkiä ).
Tääl kans molemmat lapset nukkumassa...
Mulla kamala flunssa, lepo ei tekis pahaa...
Ukko yön töissä ja nukkuu aamupäivän...
Ja Pojalla 2v kamala uhma päällä ja kamalan kovapäinen yksilö :headwall:
Mut mut, lauantai ja siideriäkin olis 1plo kaapis...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamitzu06:
Tääl kans molemmat lapset nukkumassa...
Mulla kamala flunssa, lepo ei tekis pahaa...
Ja Pojalla 2v kamala uhma päällä ja kamalan kovapäinen yksilö :headwall:
Mut mut, lauantai ja siideriäkin olis 1plo kaapis...
Veit jalat suustani, paitsi että poika meillä 3 v :D :D :D Minulla myös flunssa, onneksi jo paranemaan päin, molemmat lapsetkin hieman tuhisee. Löytyisköhän meidän jääkaapista mitään kivaa... Suklaata on löytyny jo kaapista :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamitzu06:
Tääl kans molemmat lapset nukkumassa...
Mulla kamala flunssa, lepo ei tekis pahaa...
Ja Pojalla 2v kamala uhma päällä ja kamalan kovapäinen yksilö :headwall:
Mut mut, lauantai ja siideriäkin olis 1plo kaapis...
Veit jalat suustani, paitsi että poika meillä 3 v :D :D :D Minulla myös flunssa, onneksi jo paranemaan päin, molemmat lapsetkin hieman tuhisee. Löytyisköhän meidän jääkaapista mitään kivaa... Suklaata on löytyny jo kaapista :LOL:
:eek: Otinkin suklaata kaapista :eek: :D Ja vesi pullon ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamitzu06:
Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamitzu06:
Tääl kans molemmat lapset nukkumassa...
Mulla kamala flunssa, lepo ei tekis pahaa...
Ja Pojalla 2v kamala uhma päällä ja kamalan kovapäinen yksilö :headwall:
Mut mut, lauantai ja siideriäkin olis 1plo kaapis...
Veit jalat suustani, paitsi että poika meillä 3 v :D :D :D Minulla myös flunssa, onneksi jo paranemaan päin, molemmat lapsetkin hieman tuhisee. Löytyisköhän meidän jääkaapista mitään kivaa... Suklaata on löytyny jo kaapista :LOL:
:eek: Otinkin suklaata kaapista :eek: :D Ja vesi pullon ;)
No mutta öitä tältä erää!
 
vaan kaikille, täällä ollu hiljasta vkloppuna...
Vauva-kuume yhä kova mutmut, täytyy vaan nyt tosiaan nauttia serkun raskaudesta ja nauttia Emman vauva iästä niin kauan kun hän viel vauva on ja sit onki jo aika menny niin nopiaa et onki jo tyyliin tammikuu... :D

Kiwa kun tänne saa purkaa itseensä...
 
Huomenta :wave:
Vähänkö ärsyttää kun on jo tottunu siihen, että vauva herää öisin noin 2-3h välein :headwall: Ja sitten kun se on parina yönä vetänytkin sikeitä 5h putkeen, niin minä pyörin hereillä, että eikö se jo herää |O Että nyt on sit taas ihanan levännyt olo :snotty:

 
Pari viikkoa ainakin olen jo valitellut, että ei riitä maito, ei tuu tisseistä mitään... ja nyt sitten viime yönä sain ähistä ja puhista kun tissi oli niin pinkeä ja pahkurainen että meinas haljeta. Yösyöttöjä oli sen 3h välein, illalla olin tuttuun tapaan antanut 40ml pullosta imuttelun päätteeksi... ja sit aamulla kuuden aikaan kun oltiin n. 3h nukuttu edellisestä syötöstä tuntui että oikea daisari halkeaa. olin sillon yöllä syöttänyt siis vaan vasemman. Ei ole tällasta fiilistä ollut yli kuukauteen. Mut jännä juttu oli se, että vasemmassa ei tuntunut mitään yhdeksän aikaan, vaikka oli jo 6h ollut "omillaan"... siis oikea tissi turpoaa, vasemmasta hätäseen se pari tippaa herui. ja kun siitä vasemmasta taas syötin niin eikö tää oikea ala valumaan ihan omia aikojaankin.

Voiko maito ehtyä toisesta tissistä vaan? vasen puoli mul on ollu kipeänä jo viikon, siis hartiat ja niska.. voiko se vaikuttaa maidon tuotantoon, jos on lihakset ihan pas**na?

Joo. täällä on kyllä mennyt siideri illassaan, parhaana puoltoista.. vaikka imetänkin. ajotan sen juomisen just samaan aikaan ko syötän, niin siihen mennessä ko sitä alkaa elimistöön tulla, on tyttö just syönyt ja voi rauhassa odotella pari tuntia, että haihtuu ne vähätkin. vaikka tosin mulle sanottiin, ettei yks siideri tunnu missään, siitä pääsee äidinmaitoon niin vähän alkoholia. Mut vara ei venettä kaada, jos on neuroottinen.

Musta tuntuu, että mä voisin juoda itseni humalaan ihan vaan siitä ilosta, että vois olla humalassa. heh. siitä on yli 3 vuotta ku viimeksi olin baarissa, tai ylipäätään yli yhden siiderin humalassa... oisko kohta aika käydä viihteellä? Kaveri olis karaokevetäjä ja karaokebussin kuljettaja... siitä vois saada seuralaisen yhdeksi illaksi ilman että isäntä vetäis herneet nenäänsä.

EI siippojen silmille :

Voi hitsi. mun on pakko kertoa. Kun tämä kaveri on ollut kaveri jo 15 vuotta ja ollaan melkein koko ajan asuttu samoilla seuduilla ja pyöritty yhdessä niin nyt minä olen tämän vuoden aikana hormonihuuruissani nähnyt siitä SELLASIA unia moneen kertaan. hitsi että on emäntä vähän puutteessa. Ikinä ei ole ollut mitään säpinöitä sen kanssa. mut hitto ko se on kuntoillu ja laihduttanu ja on aika komeassa vedossa ja kun toi oma isäntä nukkuu eri huoneessa niin pitäähän sitä mammalla jotain huvia olla. tai ilmeisesti mulla aivot on sitä mieltä kun aamulla aina oikein hävettää!!! Joo. nää on näitä tyttöjen juttuja.

Vaan eipä tarvinnu viime yönä nähdä unia naapurin kolleista kun oma kolli tuli ja yllätti... :whistle: :p :p :heart: Taisin saada sääliseksiä. mies kai ajatteli etten ehdi murehtia mammaa jos on muuta mihin keskittyä...

:LOL:

Velv

Iloista sunnuntaita kaikille!!!
 
Täällä on jämpti poika, täytti eilen 3 kk ja päätti että sehän on tiheän imun kausi.. olipas sitten eilen poikkeuksellisen paljon rinnalla + yön kahdesta eteenpäin aamuyhdeksään.
Ensin alkoi parina yönä heräämään nälkään aiemmin, entinen 5-7 h unipätkä vaihtui 3-4 h unipätkään ja sitten tajusi että tilataanpa lisää.. :D
Toivottavasti tilaus riitti.. :whistle:

Minulle sanottiin muuten sektion jälkeen että 2 vuotta pitäisi olla väliä seuraavaan.. no ei ole ajatuksena enää kolmatta lasta tänne tulla vaikka vauvakuumetta pukkaa väliin täälläkin. Minulla tuli kuulemma pieni repeämä kohtuun sekä kai kudostyyppini on sitten sellainen kun taas iski tulehdus ettei sen takia suositella. Tosin sanottiin että jos vuoden päästä tulisin raskaaksi niin ei aborttia tehtäisi.
Esikoinen oli tasan vuoden kun pikkukakkonen hyppäsi kyytiin.
Kai normitapauksessa puoli vuottakin riittää väliksi.

Täällä ei poika kauaa viihdy mahallaan, alkaa aika pian ruveta huutamaan turhautuneena kun ei pääse mihinkään, pyörii napansa ympäri, ei tosin koko kiekkaa olla vielä menty. =)

äää & rinnat-aroiksi-imuttelija 3kk
 
Alkuperäinen kirjoittaja Velv:
Mä taisin just keksiä sen, kun luin oma tekstiäni... seksi nostattaa maitoa! :wave: :kieh:

Kun vaan pääsis rauhassa nostattelemaan sitä maitoa |O Kun nuo aiemmin imetetyt pyörii tuossa kammarin oven takana riesaksi asti, eikä taas ehditä itse asiaan asti.... pöh!

rypäle hitot noista "minätiedänkaikenjaenmissäännimessätekisiainakaannoin"-kommenteista... jos tuntuu, et haluat kokeilla, niin kokeilet, that´s it.

ps. Velv seksiä se on sääliseksikin, kun on kortilla, niin kaikki lasketaan, eiks niin? ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
Alkuperäinen kirjoittaja Velv:
Mä taisin just keksiä sen, kun luin oma tekstiäni... seksi nostattaa maitoa! :wave: :kieh:

Kun vaan pääsis rauhassa nostattelemaan sitä maitoa |O Kun nuo aiemmin imetetyt pyörii tuossa kammarin oven takana riesaksi asti, eikä taas ehditä itse asiaan asti.... pöh!

rypäle hitot noista "minätiedänkaikenjaenmissäännimessätekisiainakaannoin"-kommenteista... jos tuntuu, et haluat kokeilla, niin kokeilet, that´s it.

ps. Velv seksiä se on sääliseksikin, kun on kortilla, niin kaikki lasketaan, eiks niin? ;)
Meillä ja kun tää mamma on illalla niin väsyksissä... et mieluummin ajoittais ton seksin aamu/päiväpuolelle, niin silloin ei kyllä piirretyt kelpaa, vaan pitäis suljettujen ovien taakse päästä :kieh: Ja jos illalla jaksaa, niin kuopus ei sitten suostu nukkumaan :D Aina on jotain sen iänikusen päänsäryn lisäks :LOL:
 
Heips!

Melodi: jaa-a, mistäs sitä tietää =)
Hassua että tollasestakin asiasta kuin niskojen nostelu on noin eriäviä mielipiteitä terveydenhoitajil..
Ja viel tohon niin neuvolatäti oli kirjottanu korttiinkin, että: ylävartalo "jäykkä". :O

Meillä nukuttiin viime yö aivan mahtavasti: 20:00 - 5:00 (söi ja nukahti viel) 8:00 sit heräs! Tosin itte heräsin 4:30 yöl ja olin hereil puol kuuteen asti..*huoh*
Kävimmä eilen heppoja ihaileen tyären ja miehen kans, meenkin täs sit joku päivä rattastaan, ihanaa! =) =)

Tamponeja olen mieki käyttäny, vaik kylhän se tulehus riski oli isompi tieten sillon ekojen menkkojen aikaan, mut en vain voi sietää rättejä :ashamed: Oli tuskaa jo jälkivuodon ajan käyttää niitä..

Voi Velv! Myötätunnosta täällä pala kurkussa luin sun eilistä tekstiä, voi kun voisin auttaa ='(
Ja toi "ei siippojen silmille"- juttu: Olikos se mies puolinen se kaveri sentäs, tai siis onko? ;) :LOL:

Toukkalat
 
Ja viel muuten tohon liikkumiseen/kääntyilyyn: Meil ei ipana kyl minkää näköstä merkkiä oo antanu ainakaa selältä mahalleen kääntymisen suuntaan, vai tartteekokaan vielä?
Hö ja mikä ihmeen silmänisku hymiö toho edelliseen viestiin mulla tuli!?! En kyl semmosta toho laittanu! :eek:
 

Yhteistyössä