Mie oon täällä! Ihana toi sun raivoteksti Mamitzu! Kyllä se vaan kummasti helpottaa, ku saa johonki purkaa, eikö? :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:Siitä Morotuksesta - tiedän siis mitä kädet levällään merkitsee, ihmettelin vain tota heijasteen napakkuutta kylvettäessä, ja miten poika meni ihan jäykäksi eikä hengittänyt - pelotti |O Noh, toivotaan että suostuu huomenna (kylpypäivä) menemään uudestaan kylpyyn.. Jos olis rahoissaan, ostaisin isomman ammeen ja sellasen "vauvatelineen" mikä teillä muutamalla on quote]
Voisko kyse olla ns.sukellusrefleksistä? Vauvathan lukitsee hengitystiet, jos esim. ilmaa puhaltaa suoraan naamaan tai jos sitä vettä äkillisesti nassuun osuu? Se on vähän vauvakohtainen miten kauan se kestää ja siihenhän vauvauintikin perustuu. Esikko oli yli ½-vuotias,kun suihkussakin teki vielä niin että sulki hengitystiensä.
Tää mamma nukkui viime yön pojan pienen lelumopon päällä..Eli nyt on todistettu ettei virtaa tässäkään kropassa sininenveriAlkuperäinen kirjoittaja Ammu:Muistatteko/tiedättekö sen vanhan lasten sadun, missä prinssi tunsi kosijoistaan aidon prinsessan siitä, ettei tää saanu nukuttua lukuisten patjojenkaan päällä, kun niiden alla oli herne? No, meikäläinen nukku ilman minkäänmoisia tuskia viime yönä lapsen tutin päällä! Semmonen pikkunen monttu oli vaan painautunu tuohon kinkkuun siihen kohtaan, mihin se tutin muovinen "möltti" oli painanut. Eli ei oo siniverisen vikaa mussa, ei sillä, että olisin epäilly, mutta nyt se on sitten todistettu
Onneks sain tuon prinssini jo ennen ku tääkin selvis...
Mulla oli itsellä kouluun meno sillon, kun meidän tyttö lähti eskariin eli ekaa kertaa poikien kanssa. Mies laitto kuvaviestin, mis toinen oli reppu selässä lähdössä. Ja ikinä en oo tuntenu olevani niin väärässä paikassa kun sillon, kun en ollu mun pikkusta koulutielle laittamassa...Se missä poika aloittaa koulun ja äiti on tippa linssissä.Poika soittaa äidille et "Äiti, kyllä mä pärjään".Itku tulee,kun ajattelee et se on meilläkin edessä