Alotetaan vaan =)
Työt on nyt sit loppu. Tämä viikko olis ollut vielä, mutta en ollut töissä, kun en olis saanut loman alkuun asti olla kuitenkaan. Eli nyt sit ekaa päivää sairaslomalla, joka jatkuu 3 viikkoa, sit alkaa äitiysloma. Valmiiksi jo risoo, kun KELAn päätöksiä kestää taas ootella pitkän kaavan mukaan, ensin späiväraha ja sitten äpäiväraha. Palkkalaputkin on vielä toimittamatta, kun pitää odottaa viimenen tili vielä ulos.
Mullahan kävi silleen ikävästi et olisin ollut töissä (halunnut olla siis ja arvelen, et kuntokin olis antanut periksi) ja osastonhoitaja oli sitä mieltä et se on ok, mut meidän koko talon johtaja otti ja tylysti palkkas toisen mun tilalle, eikä tehnyt mulle enää sopimusta. Katkerana täällä nyt sit oon miettinyt, et miks. Raskauden perusteellahan ei saa (tai ei sais) jättää pätevää työntekijää ottamatta töihin, jos työvoimasta on pulaa ja siellä tosiaan on |O
No, nyt mulla on vuoden verran ainakin aikaa sulatella kiukkuani ja kun vuoden (tai kahden, katotaan, miltä se talous näyttää aikanaan) jälkeen alan töitä kysellä, saatanpa soittaa jollekin muulle ensin...
Miehen kanssa keskusteltiin kummeista tuossa aamulla... Vähän tahtoo olla hankalaa. Ilmeisesti se on hänen nuorin siskonsa sit, olisin kyl halunnu jonkun omalta puoleltani vaihteeks, sukulaiset on turhan kaukana, mut joku kaveripariskunta vaikka... Mut saa nyt nähdä. Eikä tämä nyt mikään maata kaatava asia (mulle ainakaan) ole. Taitaa anopille olla tärkeämpi. Mites, joko muilla on kummit valittu?
Hilpeää Huhtikuuta kaikille ja muistakaa, et nyt on aprillipäivä, älkää antako vetää itteänne höplästä =)
Ammu ja Iltatähti 30+2