Alkuperäinen kirjoittaja maleha:
Onko muita jotka on aloittanut d vitamiinit kuukauden iässä tai myöhemmin?? Ajattelin itse aloittaa kokeileen parin päivän päästä kun vauva on kuukauden ikäinen. Pelottaa ne mahakivut etukäteen kun toinen on saanut kärsiä niistä tosissaan mut pakko kai ne ois jo aloittaa!?
Ihanaa
Maleha! Toivottavasti jatkuva itkeminen on nyt historiaa. Eikä kai sillä väliä mistä oli apua, kunhan auttoi. =)
Mä aloitin eilen antamaan Jekoviteja, ja tyttö on siis nyt kuukauden ikäinen. Annoin 1 tipan aamulla klo 8, ja kovat vatsaväännöt alkoi illalla klo 17. Jep, jep. Eli ei D-vitskuja meille jatkossa läheskään joka päivä. Ajattelin kokeilla tuota Huiskahännän mainitsemaa 1 tippa/vko aluksi. Meillä siis syödään enemmän korviketta kuin rintaa, joten saa D-vitamiinia tuosta korvikkeesta.
Meillä yö meni poikkeuksellisesti. Yleensä meillä nukutaan klo 24-06, mutta nyt heräsi syömään klo 03. Mahtoikohan iltainen vatsakivun huutaminen viedä enemmän energiaa, kun piti tankata yöllä.
Ammu: Juu, luulen että kallistutaan tuohon mainitsemaasi tjot-vaihtoehtoon
Kyllä se niin epätodennäköistä on, että uskalletaan ottaa riski. Ja niin kuin mies sanoi, "sitten ainakin tietää, että jatkossa tarvitaan ehkäisyä". Siis jos tulenkin raskaaksi.
Onko muiden vauvoilla hormooninäppyjä? Meillä on aika runsaasti poskissa. Mietin vaan, että mahtako kuukaudessa mennä ohi, jotta olisi ristiäisissä "parhaimmillaan".
Tänään pitäisi lähteä ensimmäistä kertaa kaupungille linja-auton kanssa.
Hiukan pelottaa, jos vaavi huutaakin koko bussimatkan. Oletteko ottaneet siinä tapauksessa syliin, vai antaneet vauvan vaan huutaa vaunuissa (ja yrittäneet heijata)? No, onneksi näin kesäaikaan ei ole bussi ihan täynnä työmatkalaisia ja koululaisia. Aloitetaan siis hiukan rauhallisemmassa ympäristössä.
Tiivari ja Tyyppi 4+4