Kesäkuun kullankerät 2008 TOUKOKUUSSA

Onnittelut 1-vuotiaalle Viljamille! :flower:

G: meillä tulee synttäreille Mikki Hiiri -täytekakku (esikolla oli Nalle Puh kakku ja samalla tyylillä mies tekee tuonkin), pullaa, minisuklaapusuja, keksiä.. suolaisesta ei olla vielä päätetty kun ei vielä varmuutta monta henkeä tulee kauempaa.. kinkkupiirasta ainakin ja luultavasti voileipäkakkua tai sitten vain karjalanpiirakoita munavoilla.

Ihanata, se on huomenna kesäkuu.. tuli varattua päivä Tukholmassa -risteily kesäkuun lopulle.. en tiennytkään että laivayhtiöilläkin on Osta ajoissa etuja, sai 50% alennuksella
hytin.. ihan kiva. Ja mökkiviikko on myös varattu kun sitä omaa mökkiä valitettavasti ole, ehkä joku päivä.. :)

Viime viikolla meillä alkoi uusimpana juttuna tavaroiden ojentelu, tuetta seisomista on kans päivä päivältä kokeiltu rohkeammin mutta kun katsoo kävelyvaunun kanssa tepastelua, ei näytä olevan vielä toviin valmiuksia lähteä kävelemään, sen verran on vielä tasapainon hakemista.

:wave:
 
Viltsulle vielä tätä kautta myös onnittelut! :)

Mä oon nyt sitte ihan virallisesti k*sipää. :ashamed: :| :( Tein omasta kaveristani ilmotuksen lastensuojeluun. Saa kivittää, p*skat on fiilikset jo valmiiks. En hirveesti kuitenkaan välittäis keskustella asiasta tälleen "nimellä", joten komentoida voi mieluummin täällä; http://kaksplus.fi/keskustelu/t1424788

Palaillaan...
 
Rypäleelle piti tulla sanomaan rumasti (en kivitä, vaan sanomani voi tulkita rumaksi, vaikka en sitä todellakaan niin tarkoita!): Älä hyvä nainen itsestäänselviä asioita kysele netissä! Toihan oli päättömin juttu miesmuistiin, ihme että tuollaisia idiootteja edes löytyy kaveripiiristä. Annahan pussi niitä kiviä, mä tiedän tasan tarkkaan ketä niillä kivittäisin, ps. en sinua ;)

Puuuhh... PERKELE! Vihaks pistää tollanen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:
Rypäleelle piti tulla sanomaan rumasti (en kivitä, vaan sanomani voi tulkita rumaksi, vaikka en sitä todellakaan niin tarkoita!): Älä hyvä nainen itsestäänselviä asioita kysele netissä! Toihan oli päättömin juttu miesmuistiin, ihme että tuollaisia idiootteja edes löytyy kaveripiiristä. Annahan pussi niitä kiviä, mä tiedän tasan tarkkaan ketä niillä kivittäisin, ps. en sinua ;)

Puuuhh... PERKELE! Vihaks pistää tollanen!
Nii... Ymmärrän mitä tarkotat. :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Se tilanne oli vaan niin, mitenköhän sen sanois, utopistinen (?)... :| Menin ihan lukkoon. Ihmettelin vaan miehelle, että en mä vaan kuuna päivänä jättäis Toivoa häkkisänkyyn ja lähtis lenkille piskin kanssa. Minä siis, joka kävin suihkussaki ovi auki, etten vaan missaa itkun itkua. :| Mä ymmärrän vielä jollain tasolla, että jos koiralle tulis ripuli, ni vähän isomman lapsen, taaperon (?) vois hetkeks jättää häkkiin leikkimään, jos vaikka keli olis sellanen, että kestäis liian kauan pukea ja koiran olis päästävä HETI. Tai no, enpä ihan silloinkaan, koska saishan sen vauvan vaikka oman takin sisään... :/ Turhaa spekulointia.

Sitä vaan on täällä plusslla nähny ja lukenu kaikenlaista ja oppinu, ettei ketään sais arvostella. Monessa asiassa se varmasti on hyvä juttu, että antaa kaikkien kukkien kukkia, mut tää nyt ei vaan ollu yks niistä.

Mä vielä kuitenki vähän peräänkuulutan ymmärrystä; se on kuitenki mun kaveri. Yks mun ainoista äiti-kavereista. Voin kertoa, että kyllä kädet täris, ku sitä numeroa luuriin näppäilin. Kai mä vaan oon moraaliton raukkis (*rypee itsesäälissä ja paijaa oma päätään*)... :ashamed:
 

Yhteistyössä