Meillä osataan sekä taputtaa että vilkuttaa. Eniten tuo poika kyllä itselleen ja omille saavutuksilleen taputtelee. Onhan se hyvä, että tuo pieni mies osaa itseään arvostaa!Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:Osaako Kullankerät jo taputtaa? Sofia ei ainakaan. Tajusin vasta, että sitä kai pitäisi jo treenata...tai ehkä mä en oo tehnyt mitään abloodien arvoista
Justiina ei ole oikeasti Justiina vaan Sirissa (nyt mut tunnistetaan mut nou hätä, en häpee mitään )GALLUP Kutsutteko lapsianne (siis ketä tahansa niistä lempinimillä? Meillä nimittäin Veetiä on sanottu sairaalasta asti Topiksi, ja Venla oli ennen syntymäänsä Hilpi, ja on aikalailla edelleen Molemmat lapset kyllä tottelevat sekä annettua kutsumanimee että lempinimee. Mutta ajateltiin kyllä tiputtaa nuo lempinimet sitten pois, kun menevät päivähoitoon.
Muoks. Onpas Justiina hellyyttävä, ihanan haaveilijan näköinen
Nokkamuki ja tuttipullo on käytössä.Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:Galluppeja:
1. Opetteleeko lapsenne jo syömään itse?
Ei vielä.Meillä on muutenkin vissiin harvinainen lapsi joka ei laita mitään suuhunsa,ei edes leluja...
2. Millä ruuilla aiotte aloittaa siirtymisen "normaaliruokaan"?
Jauhelihakeitto tai muu helppo jauheliha ruoka
3. Miksi nimitätte itseänne (äiti, äippä, mamma, isi, iskä, pappa....)?
Mä sanon joko äiti tai mamma ja mies on pappa
4. Montako hammasta on puhjennut?
2 alhaalla
5. Miten sujuu hampaiden harjaaminen, ja kuinka usein harjaatte? Käytättekö jo tahnaa?
Harjataan ilman tahnaa aamuin illoin säännöllisen epäsäännöllisesti.
6. Juoko lapsi mukista, nokkamukista vai tuttipullosta?
1. Sormiruoka onnistuu. Lusikalla hakataan vaan pöytää.Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:Galluppeja:
1. Opetteleeko lapsenne jo syömään itse?
2. Millä ruuilla aiotte aloittaa siirtymisen "normaaliruokaan"?
3. Miksi nimitätte itseänne (äiti, äippä, mamma, isi, iskä, pappa....)?
4. Montako hammasta on puhjennut?
5. Miten sujuu hampaiden harjaaminen, ja kuinka usein harjaatte? Käytättekö jo tahnaa?
6. Juoko lapsi mukista, nokkamukista vai tuttipullosta?
Ei oo parantuneet :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja rebel:Miten teillä Ursu tällä hetkellä menee? Onko teidän yöt parantuneet?
Niin ja kiitos!
Voi ihanuutta! Aliisakin on varmaan pistetty priimakondikseen juhlissa (kerjään kuvia!) Paljon tsemppiä ensi viikon stressille, jos sellaista sulla edes on (mulla oli ).Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:Nyt on iskeny kyllä jo melkonen hääpaniikki.
Joo, ehkäpä vois sit muutaman kuvan tännekki laittaa Ja kiitos tsempeistä, niitä kyl tarvitaan, niin paljon on vielä tekemättä |OAlkuperäinen kirjoittaja Elppa:Voi ihanuutta! Aliisakin on varmaan pistetty priimakondikseen juhlissa (kerjään kuvia!) Paljon tsemppiä ensi viikon stressille, jos sellaista sulla edes on (mulla oli ).Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:Nyt on iskeny kyllä jo melkonen hääpaniikki.
Aliisan mitat laitettu etusivuille (pitkä tyttö!).
Väestörekisterikeskuksen mukaan on ainoa 2008 kastettu ja on niitä yhteensä 6kpl kaiken kaikkiaan. Nyt mua rupes vallan kiinnostamaan mikä teidän neidin nimi oikeasti on??Mamitzu Ihana nimi neidillä Onko ainoa Suomessa? Sofiakaan ei ole meidän neidin oikea nimi, vaan hän omaa nimen, jota ei ole kenelläkään muulla tässä maassa. Ainakaan tähän mennessä.
Mamitzu RautaPerse :Sofiakaan ei ole meidän neidin oikea nimi, vaan hän omaa nimen, jota ei ole kenelläkään muulla tässä maassa. Ainakaan tähän mennessä
Mua on tää mietityttänyt kans joskus, muistan hämärästi kun Tiivari kerroit kerran tytön lempinimen, mikä viittas jotenkin oikeaan nimeen. Koitin johdatella siitä, mutta en keksinyt. Olikos nyt niin, että Sofia on kuitenkin hänen toinen nimi??? Mulle voit kans kuiskata (ei oo pakko) salaisuuden, jos haluat.Nyt mua rupes vallan kiinnostamaan mikä teidän neidin nimi oikeasti on??
saisiko sitä yv:llä?
Meillä ei tota 10kk neuvolaa ole, kun se on täällä vaan enskertalaisille. Mutta sitä piti kommentoida,että meiän esikoltakaan ei oo koskaan mitattu Hb:ta ja se täyttää jo viisi. Aika paljon eroja meinaan näissä neuvoloissa.Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:Neuvolasta kotiuduttu, eli Aliisan 10kk (vaik tulee siis 10kk vast viikon päästä ) mitat:
9920g ja 79.3 cm Eli pitkä ja hoikka edelleenkin. Hemoglobiini 130, kuulema oikein hyvä.
Mites muiden hb? Onko muilla 10kk neuvoloissa mitattu?
Niin ja täällä opittii taputtaa viikko sitten kun isotäti jäi kattomaan Aliisaa sillä aikaa kun olin vessassa. Ennen on taputellu vaa lattioita ja pöytiä ja leluja ja vilkutettu on kuukauden päivät.
Tänään pitäs mennä ihonpuhistukseen.. Reilun viikon päästä oonki sit jo rouva Nyt on iskeny kyllä jo melkonen hääpaniikki.
juu samaa oon mäki miettiny...Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:Onnittelut rebel autokaupoista :flower:
Mua on jo pidemmän aikaa mietityttänyt Martza. Mitenköhän vauvan aukileleikkaus on sujunut? Jos satut käymään lukemassa, niin ajatuksissa olette. :hug: