Hirveen kiva. Tulin salilta kotiin niin ukko istu täällä (lasten ja meidän pojan kummisedän kanssa) syli täynnä siipiä (hot wings) ja ristikkoperunoita. Jep, näin mua tuetaan kun aloin laihduttaa. Eipä siinä, en voi tolta hernekepiltä kieltääkään mitään, mutta olis edes ilmottanu. Kauheen kiva oli tulla kotiin kun jokapaikkaan sattuu ja hirvee nälkä. Sit siinä kattelet vieressä ja vedät protskupirtelöö huiviin, joka maistuu puulta. No, itepä olen tieni valinnut
Meillä muuten juurikin tuo korvien harominen on aiheuttanut turhia lääkärikäyntiä pojan kanssa. Veeti kun tuppasi vauvana haromaan korviaan melkein koko ajan, varsinkin nukkumaanmennessä. Ja kertaakaan ei oo pojalla korvatulehdusta ollut Se oli vaan tapa, joka sittemmin jäi pois. Ja nyt olen Venlasta huomannut kehityksen kasvaessa, että mitä paremmin on osannut ns. ottaa korvastaan kiinni, sitä enemmän niitä myös haroo ja räpeltää. Meillä kasvaa jotain korvafetissilapsia
Viljamille paranemiset ja onnea :hug:
Meillä muuten juurikin tuo korvien harominen on aiheuttanut turhia lääkärikäyntiä pojan kanssa. Veeti kun tuppasi vauvana haromaan korviaan melkein koko ajan, varsinkin nukkumaanmennessä. Ja kertaakaan ei oo pojalla korvatulehdusta ollut Se oli vaan tapa, joka sittemmin jäi pois. Ja nyt olen Venlasta huomannut kehityksen kasvaessa, että mitä paremmin on osannut ns. ottaa korvastaan kiinni, sitä enemmän niitä myös haroo ja räpeltää. Meillä kasvaa jotain korvafetissilapsia
Viljamille paranemiset ja onnea :hug: