Huomenta
Olipas kiva viikonloppu. Tosin tuntuu jotenkin oudolta, ettei osaa enää ottaa "iloa irti" kun on ilman poikaa. Eilenkin soittelin kaksi kertaa ( :ashamed: ) appiukolle että missä viipyvät; mä oon siivonnut, pessyt pyykkiä, ja nyt istun yksin sohvalla ja odotan että pikkumies tulisi tuomaan vähän elämää tähän tylsään sunnuntaihin. 16 maissa vasta päättivät ilmestyä, "meillä oli niin hauskaa!". Hyvä näin
Ihanaa kun poika jaksaa yöllä nukkua nykyään. Viime yönä paniikki: MISSÄ TUTTI! Jätkä oli heittänyt kolme tuttia yli laidan, ja pimeässä päälle astuessani vasta löysin yhden, ja huuto loppui siihen ja jatkoi uniaan. 20.30 - 7.15 yhdellä tutin metsästyksellä. Päiväunista ei puhuta
Meillä räkätauti vaan jatkuu, mutta onneksi siinä kaikki. Ei yskää eikä kuumetta, mutta Alex saa sellaisi yhtäkkisiä raivokohtauksia aina ajoittain; varsinkin syödessä, ihan kun johonkin sattuisi. Ei kiukku-itkua, vaan ihan sellasta valittavaa kipuitkua joka loppuu vasta kun laitan tutin ja teen jotain hölmöä että saan kelkan käännettyä itkusta nauruun. Mä tahtoisin käydä tsekkauttamassa korvat; katsotaan josko saatais huomiselle aika, selkeästi meinaan niitä haroo.
Tottakai kaikki reagoi erilailla korvatulehdukseen, mutta eikös silloin yleensä nukuta yöllä huonosti? Mä oon ihan ulalla edelleen
Nyt kun seuraa
Sydänkäpysen ihania oireiden kehittymistä, niin tulee mieleen oma alkuraskaus ja se sydämentykytys sitä plussaa tehdessä ja uutisten annosta miehelle :heart: Mitään en myönnä, että itsekin vähän kutkuttais. Kokoajan vaan tulee pelko persiiseen siitä, että kun jo nyt on paskoja fiiliksiä ajoittain omasta vanhemmuudesta, haluaako sitä tuoda maailmaan toisen lapsiraukan, jota mä en aina jaksa? :ashamed: Ehkäpä tää kuuluu asiaan
Noni, avautuminen ohi
Tänään iskin pojalle vk-haalarin päälle (Eli Lassien supratech vm. 1 tai 2...), alle pitkähihainen body, sukkikset, vuorelliset housut ja velourtakki hupulla, paksu kypäräpipo, hanskat ja talvisaappaat. Eiköhän tuo pärjää kun päiväksi luvattiin +7 ja aamulla oli jo tuuleton +3 eikä kuitenkaan paljoa maassa möyri.
Ursun muksuille paranemisia!! :hug:
hennuli- mä olin varautunut muutamalla pikkupussilla pääsiäismunia, mutta meillä kävi vaan naapurin lapset. Kävin sitten naapurin äidin luvalla viemässä loppupäivästä "ylijääneet" sinne, ettei vaan tulis itte syötyä
Oma poika ei ehtinyt virpomaan, muuten olisin varmaan raukkaparan pupuksi pukenut ja lähtenyt vaunukierrokselle
Elppa & Alex 9kk3vk