Päiviä vaan kaikille!
Mä olen kans kuullut tuosta hunajavedestä, että saa antaa alle vuosikkaalle. En ole kylläkään itse kokeillut, lasten räkätaudit menneet ohi ihan ilman mitään troppeja. Mutta toi yskänsiirappi oli hurjan kiinnostava juttu, täytyypä käydä hakemassa vaikka edes varastoon
Hiustenpidennyksistä Mä kasvatan tällä hetkellä lyhyttä tukkaani pidemmäks, notta saisin ne pidennykset. Lyhyt tukka oli mulla kivannäkönen, kaikki kehunu, mut ei vaan oo mun juttu. Pitkistä hiuksista kun voi loihtia mitä vaan, ja mä oon muutenkin "tukkaihminen". Kaveri on kampaaja, ja laittaa sitten mullekin ne teippipidennykset. Aikanaan mulla oli 3 punttia sinettipidennystä (ah sitä ihanaa paksua tukkaa), ja kun se meni paskaan kuntoon, jouduin sitten kynimään tukkani todella lyhyeks. Että sinettejä en suosittele kellekään!
Ylimääräset kilot Kuinka moni täällä vielä yrittää päästä eroon raskauskiloita? Mulla tuli meidän Veetistä aikanaan 8 kiloo ylimäärästä, ja olikin todella pieni maha. Mutta Venlasta pompsahti 20 kiloo, oli kauheet himot jäätelöön :ashamed: En oo saanu pudotettua kun vajaat 10 kiloo, nekin aikamoisella tuurilla, mut toiset 10 kiloo olis saatava pois, ehdottomasti. Alotin salillakäymisen Venlan kummitädin kanssa, kun oon todella surkee tekeen yksinäni mitään. Salilla sitten erinäisiä jumppia, juoksumattoo tms. on tullut "reenattua" ja tisseistä alkoi heti lähtemään. Lantiolta on kans hävinnyt jo muutama sentti, mutta nää kaikki johtuu varmaankin turvotuksesta ja nesteiden liikkeellelähdöstä. No, edes jotain
Ruokavaliosta karsin kaikki ylimääräset rasvat ja sokerit pois, muuten saan syödä kaikkee kohtuudella. (Ruokavalion suunnitteli kaveri, joka on ravitsemusneuvoja.) Mutta arvatkaa ärsyttääkö, kun mies on entinen kilpatanssija, ja aikanaan urheillut kuin hullu. Sikspäkin se on saanut melkein tekemättä. Eikä liho ollenkaan, vaikka söis pelkkää karkkia ja Mäkkärin kuraruokaa. Mä olen joskus pelannut futista, mut selkä ja jalat ei sallinu viittä vuotta kauempaa, joten lopetin 6 vuotta sitten. Mä olen aina ollut kuitenkin hoikka, mutta on ollut persettä ja tissit. Ennen Veetiä olin kokoo 36, ja siihen sitten pitäis päästä takas...no, jos sitten elokuuhun mennessä kun lähdetään täyttään niitä vaatevarastoja B)
Mutta nyt lukeen seiskaa, mies tuli kotiin lehti mukanaan