Voi Sannikki, kurjaa, kun menee lääkäriin ja joutuu lähtee yhtä epätietoisena pois. Nyt meet käymään äippäpolilla tai siellä päivystyksessä. Pikku koe, hiukan näytettä johkin liuskaan, joka kertoo onko se lapsivettä. Siinä menee n. minuutti. Multa otettiin sillo, kun tää nuorimmainen tihkutti lapsivettä (tosin viikolla 37+) ja siinä ei mee tosiaan kauaa. Saat mielenrauhan, turhaan odottelet mitään kipuja kotona.
Lomista puhetta... Mä en tiedä, kun mulla on viikko vanhoja kesälomia, viikko talvilomaa ja sit kerkee kertyä huhtikuun alkuun mennessä täysi kesälomakin... Mä ajattelin kysellä kyllä pomolta saanko säästää ainakin osan kesälomaa äippäloman loppuun. Kivempi sitte vauvan kanssa olla kotona pidempään.
Heiii, mä olin niin iloinen eilen illalla, kun pikkuinen ötökkäni potki mahassa niin kovin, että tuntu kämmeneen :heart: Ja neuvolassa oli kaikki ok. Kolme kiloa oli paino noussu ja mä luulen, että suurin osa kyllä nyt joulusta kerättynä :ashamed:
Mut ei kai tänne muuta, seuraava neuvola vasta helmikuussa, kuuden viikon päästä. Hyvä niin. Neuvolantäti sanos, että jos tulee jotain niin voi soittaa, mutta turha mua siellä juoksuttaa neljän viikon välein, kun kaikki on jo tuttua. Huh.
Töllerö ja Ötökkä 16+1 (neuvola päivitti viikot ajantasalle)