Hui, onpas tänne tullut tekstiä kun mun palstatauko venähti yli viikon pituiseksi! Olo on ollut sen verran kurja, ettei tunnu puhti riittävän mihinkään ylimääräiseen... Tänään ekaa kertaa on ollut niin reipas olo, että oon saanut vähän kämppää raivattua ja käytiin miehen kanssa ulkona lounaalla ja muutenkin kaupungilla kävelemässä. Teki ihan älyttömän hyvää!
Kiitos uudesta ketjusta Ruutiselle! Musta on ihanaa kun on marraskuu, joulu ja juhlakausi lähenee.
Laittelin jo tänään vähän koristeita ja kynttilöitä. Kynttilät laitoin osin myös koska meillä haisee niin inhalta (sekoitus kissanruokaa, bioroskista ja narulla kuivuvia vaatteita, yhhh) ja se tuntuu pahentavan pahoinvointia... Ja siis ne vaatteet on ihan puhtaita ja samalla pesuaineella pestyjä kuin aina ennenkin mutta huuuuh se haju.
Kävin tosiaan perheen luona ja äiti varsinkin ilahtui uutisista ikihyviksi. En olisi ikinä pystynyt pitämään uutista salassa tällä reissulla, sen verran heikossa hapessa olin, ja muutenkin kiva saada juttuseuraa.
Miehen kanssa ollaan nyt palloteltu
nimiasioita, ja jonkinlainen listakin on tehty (google driveen, kuinkas muuten kun insinöörin kanssa asioin). Meillä ongelmia aiheuttaa eri kieli ja kulttuuri. Mä tykkäisin perisuomalaisista nimistä (esim. Aino tai Olavi), mutta miehen mielestä ne on liian kummallisia. Nyt sitten haetaan kv-nimiä, jotka kirjoitetaan ja lausutaan samalla lailla kummallakin kielellä, mikä
hieman rajaa vaihtoehtoja! Onhan tässä onneksi vielä aikaa pohtia.
Tänään jo (?) 7+5!