Tervetuloa uusille! Ja ONNEA!
Lista on päivitetty.
Mä kävin lääkärissä ja siellä köllötteli tyytyväinen asukas. Vastasi kolme päivää isompaa mutta ei muutettu laskettua aikaa.
Keskusteltiin synnytyksestä ja suunniteltu sektio se tulee olemaan viikolla 39+jotain. Ja varmaan steriloidaan samalla. Ihan hyvä juttu. Eipähän tarvii hermoilla tän synnytyksen kans.
@kaz
Mikä sä et oo listoilla?
Pyöräytetäänkö me taas samaan aikaan jälkikasvu? Mulla syntyi poitsu 19.9 silloin n oli keskolassa muutaman päivän. Olitko sä samassa huoneessa mun kans? Sait tytön?
Nimiä oon miettiny ja sitten kun ne iskälle esittelin niin siltä tuli vastaheittona yksi, tylsä pojan nimi
minä sen nimen yleensä olen lopuksi päättänyt aina
Mä nyt tässä nämä ihan julkisesti esittelen teille.. Esikoinen on Katri, joten tytön nimi voisi olla
Krista tai
Kaisa. Ja tykkään myös kovasti nimestä
Miina. Kuopus on Olavi, joten pojan nimi voisi olla Artturi,
Juhani, Ilmari, Elmeri tai
Pietari.
Influenssarokotteesta ei ollut muuten mitään puhetta. En varmaan otakkaan. En yleensä ota mitään näitä vaikka olis sika- tai lintu- tai koalainfluenssa
ninjana menen läpi epidemioiden.
Kummallisia ruoka-aine rajoituksia nykyään. Ei saa yhtään syödä salmiakkia eikä lakua vaikkei olis verenpaineongelmiakaan
Mä kerkesin tän raskauden aikana jo varmaan viis pussia syödä lakritsia ennen neuvolakäyntiä. Sama inkiväärin kans -ei yhtään. Mä joka päivä viipaloin teekannuun teen joukkoon tuoretta inkivääriä
Oon varmaan jo tuhonnut tän pienen lapsen terveyden
Ruutinen ja köllöttelijä 9+1