No hei
Ekaksi niitä tietoja:
9.6/Ruutinen/35/KAKS(toivottavasti)/kolmas lapsi
Meille raskaus tuli ihan puskista. Ei yritetty. Mutta minä luovuinkin kaikesta hormonaalisesta ehkäisystä nelisen vuotta sitten kun tuntui etten oikein enää tunne itseäni. En osaa selittää, mutta kun omat hormonit alkoi tasoittua niin oli oman mielen kans tosi paljon helpompi olla. Ois ehkä pitänyt olla tarkempi tuon kalenterin kans. Mut hei, näillä mennään mitä saadaan
Mulla on diagnosoitu viimeisen 10 vuoden aikana vakava masennus ja mahdollisesti myös bipolaarinen mielialahäiriö (eli kaksisuuntainen, niinkö Cheekillä )
Esikoistytär täyttää tammikuussa 15 v ja on ihana teini
hän oli vauvasta asti sopeutuvainen ja kiltti ja nytkään ei ole mitään kamalaa teiniangstia. Sit meillä on 5 vuotias poika joka käy toimintaterapiassa ja tutkimukset ovat vielä vähän kesken. Hän on vilkas tapaus ja aistihakuinen lapsi, keskittymisongelmiakin on jonkin verran.
Nyt vähän pelottaa tämä uusi raskaus että "mikä" sieltä on tulossa... yhtä haasteellinen erityistapaus kuin isoveljensä? No turha kai murehtia etukäteen.
En ole edes varannut neuvola-aikaa. Katsotaan tässä jossain vaiheessa sitä.
Kerroin tässä itsestäni jo aika paljon, mitäs muuta... ai joo oireista..
* roikkuvat, tyhjät pussit joita tisseiksikin kutsutaan ovat täyttyneet (mies ei voi nauttia asiasta kuin silmämääräisesti, on nimittäin kosketuskielto kun ovat niin arat)
* nännipihat muuttui ihan parissa päivässä tosi tummiksi.Ehdinkin jo sitä odotella.
* aivastaessa tai yskiessä repäisykipuja (joo, oon flunssassa
Kerrottu on isosiskolle
yhdelle ystävälle ja appiukolle kun meillä on niin läheiset välit sen kans niin oli pakko saada sanoa lupasi pitää asian omana tietonaan.
Jos kertois lopulle fämilille kun on se 10vk täynnä...
- Ruutinen 5+6