Odotan toista ja pömpöttää. Aivan kaame turvotus! Ihan ku ois pitemmällä ku onkaan.Tuntuuko kenelläkään kakkosta tai jo useampaa odottavalla masu jo pömpöttävän? Musta tuntuu, että tää pikkukakkonen pömpöttää jo, vaikka vasta 5+4 Esikoista odottaessa alko vasta rv 11 paikkeilla vähän näkymään
Tiedätkö kun justiinsa tänään tuota samaa ihmettelin Mulla kolmas raskaus menossa rv5+2! Kyllähän se kakkosenki aikaan ryllähti ennenku ehittiin läheisille kertomaan.Arvasivat.Tuntuuko kenelläkään kakkosta tai jo useampaa odottavalla masu jo pömpöttävän? Musta tuntuu, että tää pikkukakkonen pömpöttää jo, vaikka vasta 5+4 Esikoista odottaessa alko vasta rv 11 paikkeilla vähän näkymään
Kyllä turvottaa ja kovasti. Neljättä ootetaan. Molemmista on esikoisen jälkeen pompannu se turvotus heti iha mahottomaksi mutta sitte kyllä tasottunu jossain vaiheessa.Tuntuuko kenelläkään kakkosta tai jo useampaa odottavalla masu jo pömpöttävän? Musta tuntuu, että tää pikkukakkonen pömpöttää jo, vaikka vasta 5+4 Esikoista odottaessa alko vasta rv 11 paikkeilla vähän näkymään
Varmaan joku A-mallinen voisi toimia? Missä enempi kangasta alaosassa, eli ei ihan tyköistuva vatsan kohdilta.Mulla ois joulukuun puolessa välissä tulossa iltapukujuhlat, mistähän mahdan löytää nätin puvun siinä vaiheessa... Oon jo nyt vähän katsellut netistä, äitiysiltapuvut on aika vähissä, kuten arvata saattaa.
Kerroin kotona miehelle, että testaan. Yhdessä jännitettiin viivoja ja digitaalista Halusin ekassa raskaudessakin että tää on meidän yhteinen juttu, samaa haluaa mieskin.Mites teillä isä reagoi kun kerroitte plussanneenne?? Meillä virnisteli ja oli iloisen oloinen.kerroin siis viimeviikolle.tänään kysyin että koska kerrotaan läheisille? Totesi että-et sinä vielä voi olla varma kun ei oo neuvolakaan vielä ollu...ensin nauratti,mutta nyt tuli jotenki surullinen olo.
Testasin "salaa" ja illalla kerroin vähänkuin ohimennen. Jännitti reaktio, koska molemmilla suru ja kova paikka se kesäkuinen keskenmeno. Mies ilahtui silminnähden, mutta puhuu koko ajan muodossa "jos sä nyt oot raskaana.." jne. Ymmärrän, mutta vähän surullista. Esikoisesta oli aikanaan päinvastoin, mies kuulutti plussatestistä jo töissään seuraavana päivänä kun itse olisin kaivannut matalaa profiilia.Mites teillä isä reagoi kun kerroitte plussanneenne?? Meillä virnisteli ja oli iloisen oloinen.kerroin siis viimeviikolle.tänään kysyin että koska kerrotaan läheisille? Totesi että-et sinä vielä voi olla varma kun ei oo neuvolakaan vielä ollu...ensin nauratti,mutta nyt tuli jotenki surullinen olo.
Meillä mies tiesi, että teen testin aamulla kun herään. Heräsin sitten aika aikaisin ja sanoin meneväni. Selkeä viiva tuli. Mies on todella aamu-uninen ja sain patistaa häntä katsomaan. Jotenkin oli mielestäni vaisu reaktio, vaikka lapsi on myös hänen osaltaan erittäin haluttu.Mites teillä isä reagoi kun kerroitte plussanneenne??