Okei! Yritän nyt olla ajattelematta. Tyhmäähän se on murehtia mahdollisesti täysin turhaan.Minulla ei ole vielä mitään oireita ollut Ensimmäisessä raskaudessa tuli ekat oireet vasta rv 10, en siis ois huolissaan oireettomuudesta
Mullakaan ei ole juuri mitään sen ihmeempää tuntemusta. Mietin justiin että pitäisikö tehdä vielä neljäs testi, että vielä uskoo tähän Ihan pientä tunnetta on alavatsassa on-off meiningillä, ja eilen urheillessa oli ihan oudosti puhti pois. Mutta ei mitään sen ihmeempää, eli jos pitäisi tuntemuksia kuvata, niin ei tässä mitään kovin normaalista poikkeavaa ole. Kuluisipa viikot vauhdilla...Minulla ei ole vielä mitään oireita ollut Ensimmäisessä raskaudessa tuli ekat oireet vasta rv 10, en siis ois huolissaan oireettomuudesta
Mä käyn salilla ja lenkkeilen, ekassa raskaudessa kävin salilla vielä kolme päivää ennen LA:aa, sitten synnytinkin päivää ennen kun ois LA ollut. Vatsoja en treenaa ollenkaan enää, ei saa tuntumaa ja vähän repivää kipua tulee nivusiin eteen. Jalkatreenissä suosin yhden jalan prässiä, kyykkyjä ja nousuja sitten kun maha ei mahdu jalkojen väliin enää vatsallaan en makoile salilla enää kun ei tunnu hyvältä ja sykkeitä en tarkkaile, omien tuntemusten mukaan, mikä ei tunnu pahalta niin voi tehdäOnko täällä enemmän treenaavia odottavia äitejä? Mietin vaan , että missäköhän kohtaa pitää himmata ja tietyt liikkeet salilla jättää pois. Itse käyn 3krt viikossa salilla +kerran body combatissa.... Tänään huomasin pientä huippausta sarjojen välillä.