Julki imettämisessä en näe oikeestaan mitään ihmeellistä, vähän pidän harsoa suojana ja imetän missä haluan. En välitä mitä muut on mieltä, kesävauvan kanssa tulee varmasti helpompaa tuosta julki imettämisestä kun edellisen syysvauvan kanssa oli
Samoin minäkin toimin. Laitoin harson oikeastaan vain lapsen takia ettei ympäristön hälinä häiritse ruokailua.
Minä kerroin osastolle toiveen ettei lapselle anneta pulloa eikä tuttia. Mietin tuossa että jos ompelisi vauvalle ekan pehmolelun sairaalaan jossa olisi kirjailtuna tutti ja sen päällä ruksi
tietäisi uuteen vuoroon tuleva että tälle ei tarjoilua. Vierihoidossa minä kyllä yritän vaavia pitää niin paljon kuin mahdollista.
Minä kotona jopa ryypytin omaa maitoa lasista vauvalle kun ei meinannut alkaa herumaan. Oikeastaan isä ryypytti samalla kun minä yritin lypsää lisää toiseen kuppiin hiki ohimoilla
onneksi nykyään niillä on KaKsilla niitä nenäsuihkeita jotka heruttaa maitoa
olin ihan ihmeissäni viimeksi että sellaisiakin on. Tällä kerralla yritän salakuljettaa yhden pullon kotiin jos niitä on vielä siellä keittiön jääkaapissa niin kuin viimeksi
Minä kuulkaas ajattelin synnyttää tällä kertaa
yksin en ole kokenut isien osallistumisesta olevan itselleni mitään hyötyä ja varsinkin nyt kun on se suunniteltu sektio niin minä pärjään sellaisessa tilanteessa paremmin yksin. En ole vielä miehelle tästä puhunut ja jos hän kokee sen hirmuisen epäreiluksi niin voin minä asiassa joustaa ja päästää sen katsomaan. Mut mä haluaisin että vedän homman kotiin tällä kertaa itse ja isi ja sisarukset voivat tulla katsomaan sitten osastolle.
Mua vähän jännittää sinne neuvolaan mennnä kun meidän alueen täti muuttui juuri enkä tunne häntä kovin hyvin. Meidän perhe poikkeaa hieman sellaisesta "tavallisesta" ydinperheestä monellakin tapaa ja joskus on pitänyt ihan tosissaan selittää että vastapuoli ymmärtää nää meidän kuviot. Noh, eiköhän se siitä.
Mun doppleri ei ole vieläkään tullut
tilasin sen ebaysta ja toimitusaika oli 4-8 vko. Tilasin sen vois viikkoo sitten. Tulis jo... se on niin hermoja rauhoittava laite. Pitikin mennä myymään se angel sound