Hei kaikille, nyt on pakko päästä jonnekin kirjailemaan tuntemuksia. Ihanaa kun on oma ryhmä johon kirjoitella.
Taustaa:
1 testi lauantaina 1.10 clearblue aamulla +
2 testi sunnuntaina 2.10 clearblue illalla +
3 testi maanantaina 3.10, kaupan halpistesti II
Kait se on nyt pakko uskoa!
Mun oli pakko käydä hakemassa vielä toi kolmas halpistesti, kun muuten en millään meinannut uskoa. Vähän koomista. Olen aikaisemmin ihmetellyt, että eikö ihmiset muka usko yhdestä testistä, mutta nyt ymmärrän paremmin heitäkin.
Meillä ”virallista” yritystä on nyt ollut toukokuusta asti, mutta mulla paljastui kilpparin kanssa ongelmia kesäkuun alussa, ja kk kierto oli vähän sekaisin. Sain silloin lääkityksen vajaatoimintaan, ja viimein syyskuun puolivälissä oli selvät oviksen merkit, ja ajattelin että josko nyt kroppa toimisi viimein normaalisti, ja päästäisiin viimein tosissaan yrittämään… mutta en olisi uskonut että heti tärppää. Kilppari-ongelmien kanssa toki vähän pelottaa mahdolliset riskit raskaudessa, joten sanoin miehellekin että katsotaan nyt ihan maltilla tästä eteenpäin. Lääkitystä on nostettu heti kun sain tietää.
Lauantaina olin kavereiden kanssa mökillä ja tottakai viiniä ja pihviä tarjolla. Pihvin sain kypsänä sillä verukkeella, että olen nyt puolisen vuotta syönyt pääasiassa kasvisruokaa, ja maha tulee lihasta kipeäksi. Tämä on kyllä itse asiassa ihan totta, joten taisi mennä läpi. Viinimukin kanssa lähdin aina salaa välillä käymään ulkona ja kippasin viinit tyylikkäästi metsään. En tiedä huomasivatko. Maistoin ihan minimaalisen tipan lasista kun kilisteltiin. (ja aina kun kävin esim vessassa katsoin kännykästä kuvan plussasta
) Tämän hyvin lyhyen kokemuksen jälkeen, vannon, etten ikinä enää utele tai spekuloi kenenkään raskauksilla!
Ensimmäisen neuvolan sain varattua viikolle 43 ja lääkärintarkistus vko 44. Toistaiseksi ei mitään sen suurempia tuntemuksia. Tosi pientä vuotoa oli kuukautisten oletettuna alkamispäivänä, ja nyt menkkamaisia kipuja sillointällöin. Ei mitään kauhean vakavaa. Mutta vähän kyllä pelottaa.
Vitsi kun kaikki menisi hyvin!
Olisi ihana kertoa joululahjaksi läheisille uudesta tulokkaasta.
7.6/Sohfia/32/P-HKS/1