Enisa84 hui, siellä ollaan jo tosiaan aika "kypsiä"! Mutta kiva kun tilanne rauhoittui ja pieni saa vielä hetken masussa kasvatella itseään. Tsemppiä sinne viimeisiin viikkoihin!
muumimamma Harmi, ettei vauva kääntynyt, mutta ihana, kun olet noin positiivisella mielellä perätilasynnytyksen suhteen
Mä itse tuota mietin paljon, kun luulin ettei meidän neiti kääntyisi raivotarjontaan ja tulin siihen tulokseen, etten uskaltaisi ekaa lähteä perätilasta synnyttämään. Mutta nostan hattua sulle, että oot rohkea ja ennakkoluuloton! Itsekin oon lukenu pt-synnytyksistä oikeastaan vaan positiivisia tarinoita.
jkoo kyseli
hikoilusta. En tiedä hikoilenko sen enempää, mutta lämmönsietokyky on ainakin laskenut. Nyt kun on ollut noita aurinkoisia ja lämpöisiä päiviä (ainakin täällä Etelä-Suomessa) niin jotenkin tulee tosi äkkiä sellainen tuskainen olo ja kauhean kuuma, jos on vähänkin liikaa vaatteita päällä ja joutuu auringossa olemaan. Onneksi ei tarvi jatkaa tätä odotusta kaikkein pahimmilla helteillä!
liitoskivut on palannu mun riesaksi. Ne oli hetken jo poissa kokonaan, mitä ihmettelinkin, muta nyt ne on siis tehneet paluun astetta kivuliaimpina. Jos vähänkin istuu pidempään, niin kävelemään lähtö ja käveleminen on aika tuskaista. Tuntuu kuin tuo häpyluu tuossa edessä halkeaisi hetkenä minä hyvänsä ja nivusissa tuntuu myös inhaa kipuilua. Olo on vähän kuin raihnaisella mummolla
Hyvähän se tietty on, että tuolla jotain muutosta tapahtuu.
Yhtään supistuksia, edes harkka-sellaisia en ole huomannut. Nää ekat äippäloman viikot oon melkein joka päivä kuitenkin kävellyt pitkiä matkoja, raahannut kauppakasseja ja siivonnut kotona jne, mutta ei mitään vaikutusta! Jotenkin siis alkanut tuntumaan siltä, että tämä sitkeä sissineiti ei tuolta masusta ennen lasketua aikaa ole tulossa
Nyt olen alkuviikon loikoillut äitin "lihapatojen" ääressä, kun mies on alkuviikosta työmatkalla ulkomailla. Tänään ajattelin suunnistaa Ikeaan hankkimaan vauvan huoneeseen hyllyn ja jos jotain muutakin pientä tarttuisi matkaan
Ei oo kyllä yhtään ikävä töihin, vaikka ekat äippälomapäivät tuntuikin hassuilta olla vaan kotona. Nyt alkaa jo tottumaan
Sanmar + superpapunen 36+5