Heippa kaikille pitkästä aikaa!!
Oon kyllä käyny ahkerasti lukemassa teidän kuulumisia täällä, mutta ite oon ollu kauheen laiska kirjottamaan omia kuulumisia :ashamed:
Neuvolassa käyty 30.4 viimeeksi, rv 31+6 sillon, neiti oli rt:ssä, pulssi oli 140 ja liikkeet ++, pissa puhdas niinkun joka kerta tähän mennessäkin ja hb pysytelly lisäraudasta huolimatta 118 ja sf 29,5cm
Painoa mulle on nyt tullut yht. 9,4kg eli aikas sopivasti kun en mikään luuviulu normistikkaan oo
Seuraava neuvola onkin lääkärineuvola 23.5 sillon viikkoja on kasassa 35+1! Hui kun äkkiä mennyt aika!
Just tänään välähti mieleen että tässähän on tasan 2 viikkoa äitiysloman alkuun! Virallisesti mulla alkaa 21.5, mutta kun sitä edeltää vapaa viikonloppu niin 18.5 on jo viimeinen työpäivä, kuinka sitä sit yhtäkkiä osaa taas olla vaan kotona?? Noh, esikoisella alkaa päiväkodista kesäloma 4.6 ja miehellä samana päivänä eka rupeama kesälomasta niin ei mun kauaa tarvitse yksin kotona olla
Kaikki tavarat rupee olemaan valmiina, ainoo että kun pinnasänky kaivettiin varastosta esikoisen jäljiltä (esikoinen 4,5v!) niin ruuveja ei löydy tietenkään mistään
ensin ei kyllä naurattanu mutta nyt siis ruuvien metsästys käynnissä
ihanaa kevättä kaikille!!!
mites muuten te muut joilla muksun synnytys on ollu imukuppi, niin onko teille tarjottu synnytystapa arviota seuraavan kohdalla??
Neukkari kerto mulle että ennen se on ollu täällä heti toisen synnytyksen kohdalla kriteeri synnytystapa arvioon mutta ei enää, täytyy siis seurailla tarkasti mun mahan kasvua ja sf mittaa ettei yhtäkkiä pompsahda taivaisiin, nyt ainakin vielä vaikuttaa hyvältä
Koska siis esikko jäi jumiin ja sykkeet tippui joten ei tietoa onko paikat mulla ahtaat vai oliko vaan huonossa tarjonnassa..
No haastattelen lääkäriä vielä asiasta, pahin pelko mulla on että vanha eppari arpi repee jotenkin holtittomasti
Ostin jopa vartaloöljyä ja sillä oon eppari kohtaa rasvaillu et jospa antais paremmin sitten periksi
ja imetys asioista ollaan paljon keskusteltu neukkarin kanssa, kun se mulla ei oikein tupannu luonnistumaan esikon kanssa, nyt halu olis kova onnistua ja apua siihen luvattu!