Empäs ole taas aikoihin joutanu kirjotteleen kun on joku ihmeen siivousvimma iskeny
mä kyselin neuvolassa tuosta saunasta, seksistä ja siivouksesta ja meitin neuvola sano että siivous on hyvä ja varsinkin kaikki konttaamiset, kyykistelyt (minä näppäränä tyttönä pesin jalkalistoja tuos viikkositten HAMMSAHARJALLA
) neuvola sit sanokin että konttaaminen auttaa jotenkin siihen käynnistymiseen ja sanoinkin sitten että arvaas vaan mihin alan kuluttaan kaikki päiväni
sitten spermassa on joku sama "aine" jota käytetään myös synnytyksen käynnistämisessä että seksiä kehoitti harrastamaan
tosin täällä joku kyselikin tuosta seksin määrästä ja täälä on kyllä ollu nii hiljasta koko raskaus ajan ja mies keksii kaikki temput ettei tarvis moista harrastaa ja mulla kyllä haluja on ollu ihan mielettömästi koko ajan
ja sitten viimeisenä tuo sauna...siitä neuvola sano että se kova kuumuus aiheuttaa kovia verenpaineen muutoksia ja se ei ole hyvä joten ainakin joka päivästä saunomista pitäs ehdottomasti välttää.
täälä ollu satunnaisia supistuksia eikä todellakaan edes kivuliaita.
mutta kyllä jotain on tapahtunu kun äippäpolilla kävin viime viikolla niin sormelle auki ja kanavaa 1,5cm jäljellä.
eilen illalla tulikin kivuliaampia suppareita puolen tunnin välein ja mä niin toivoin että olisivat voimistuneet mutta eeeeeeeih
yöllä heräsin kerran supistukseen mutta sekin meni sit menojaan argh
tosin eipä mulla esikoisestakaan ollu mitää ennakoivia merkkejä lähestyvästä synnytyksestä...yks ilta tuli vaan tunne että nyt täytyy lähtee ja sit kun tayssiin päästiin ni sielä sanovat että suoraa saliin ja sit rupeskin tekee kipeetä ja lujaa
siihen mennessä ei mitään kipuja ym
että josko tääkin vaikka yllättäis
äippäpolilla kun ultrailivat nii painoarvio oli 2900g ja syntymäpainoks veikkas vähä normaalia pienempää eli n.3400g TYTTÖ lasta
kysyin siinä vielä että näyttääkö vielä tytöltä kun vaatekaappi täynnä vaaleanpunaista että täytyykö alkaa vielä sisältöö vaihtamaan johon lääkäri sitten totesikin että ei hän ainakaa tän perusteella lähtis vaihtaa
matte ja pirpana 38+1