Pikkumyy87 Meidän esikoinen ei pahemmin sitterissä viihtynyt pidempiä aikoja, vaan oli sylissä kiinni kuukausia. Toisaalta en myös halunnut sitä pitkiä aikoja siinä istuttaa. Mutta ne lyhyet hetket, kun sai kädet vapaaksi esim. vessassa käyntiä tai syömistä varten oli ihania, joten on se silti kätevä kapistus. Meillä oli mummolassa mun oma vanha 30 vuotta vanha Baby Björn, joten ovat todellakin pitkäikäisiä ja omasta mielestäni se on sittereistä se mukavimman oloinen juuri sen keinuliikkeen ansiosta, toisaalta tuo halpis joka meillä on kotona on säädettävä, eli makuuasennossahan se oli alkuun.
Kantoliinaa käytin alussa, koska vauva ei viihtynyt vaunuissakaan ja olen kuvitellut tämänkin kesän menevän kenguruemona. Sittemmin ostettiin kantoreppu, Ergo, jolloin mieskin osasi pitää siinä vauvaa. Se oli meille kapistuksista varmasti käytetyin! Noita reppuja harkitessa kannattaa ehdottomasti ostaa Ergo tai Manduca, ovat vauvalle parempia kuin halvemmat versiot, missä jalat tököttää suoraan alaspäin.
Kantoliinaa käytin alussa, koska vauva ei viihtynyt vaunuissakaan ja olen kuvitellut tämänkin kesän menevän kenguruemona. Sittemmin ostettiin kantoreppu, Ergo, jolloin mieskin osasi pitää siinä vauvaa. Se oli meille kapistuksista varmasti käytetyin! Noita reppuja harkitessa kannattaa ehdottomasti ostaa Ergo tai Manduca, ovat vauvalle parempia kuin halvemmat versiot, missä jalat tököttää suoraan alaspäin.
Viimeksi muokattu: