Kantorepuista ja -liinoista
Meillä on
Manduca. Saimme miehen veljen perheeltä sen ja itse olen ajatellut sitä käyttää kyllä
Ajatus tuntuu niin mukavalta että
saa kädet vapaaksi ja vauva on ihan rinnalla kiinni
täytyy vaan heti alkaa käyttämään, uskon että mun kohdalla helposti sitten jää tonne hyllylle
Supistuksista
Mulla on siis rv 26.sta asti ollut supistuksia. Vatsankovettumisia, ei oikeestaan kipeitä.
Nyt muutaman päivän ainaka sitten on supistellut enenmmän. Eilen sitten ihan kiinnitin huomiota niihin.
Klo 16-17 supisteli 2-5min välein ja tämän jälkeen ihan ilta myöhään
asti 10-20 min välein.
Ainoa mikä näissä oli nyt uutta oli se että ensin mulle tuli sellainen puristava/ahdistava tunne kaulalle/kilpirauhasen kohdalle ja sen jälkeen supistus. Eli kun tuli puristava tunne kaulalle pystyin sanomaan esim miehelle että nyt tulee jo seuraava supistus...
Supistukset sit oli alavatsa kovettumista/puristumista.
Oli pakko soittaa synnytysvastaanotolle sillä aavistin etteivät ne ole synnytyssupistuksia, mutta tuntu jännältä että/kun ensimmäisen kerran niitä tuli noinkin tiheästi ja uudella "oireella"...
Kenelläkään samanlaista ollut ? :O
Vatsantoiminta
Aika jännää.. Mää siis oon kärsinyt
ummetuksesta koko raskauden. Alkoi plussa hetkestä ja on jatkunut ohan rv 31:seen asti. Nyt kuitenkin nää muutama viimeinen viikko on ollut helppoja ja vatsa on toiminut normaalisti!!! ihanaa!
Käytin siis rv7-31 päivittäin maksimiannokset Levolacia ja useita kertoja vielä viikossa lisäksi Microlaxeja.. ja silti saatto ollut useita päiviäkin ettei vatsa vaan toiminut. Niin helpottunut olo kun edesä hetken jos saan nauttia että vatsa vaan toimii ilman lääkkeitä!
Hemutus ja Möykky 34+6