Kesäkuun Kastehelmet 2012 **MAALISKUUSSA**

Emmaljungan duo edgen ostan, vaalealla värityksellä jota pitkään etsin, hinta on
mielestäni liian kova käytetyille 500, mutta ne pitäs olla tosi vähän käytetyt.
Kyllä on maha taas kokoa saanut, kenkien laitossa jo ongelmia...tietääkö joku saako
jostain netin kautta niitä tukivöitä? käytettynä ei näköjään löydy.
teris 25+2
 
Ulkonäköpaineet on mulla tosi kovat. Enimmäkseen mulla on kriisiä tuosta painonnoususta. Nyt on tullut 12kg:ashamed: Niinkuin aikaisemmin olen maininnut että nyt kun liikuntaa en ole supistelujen vuoksi pystynyt yhtään harrastamaan ja olen kyllä tosi perso hyvälle ruualle, niin sitä painoa on nyt tullut viime aikoina paljon. :ashamed: Neuvolassakin terkkari ja lääkäri huomautti runsaasta viikopainonnoususta ja käski nyt kiinnittää huomitota siihen mitä syö.

Supistukset jatkuu täällä edelleen ja neuvolalääkärissä sairaslomaa jatkettiin äitiysloman alkuun saakka. Tämä viikko ollut paljon huonompi supistelujen suhteen. En ole pystynyt oikeastaan edes nousemaan seisomaan ilman kunnon supistuksia. Vatsan kovettumista en enään edes huomaa, huomaan vain nuo napakammat supistukset.

Hankinnat vauvalle saa kyllä nyt odottaa, kun en pysty supistelujen vuoksi kauppaan menemään. Tarkoitus oli miehen kanssa käydä ikeassa ostamassa pinnasänky ja lipasto vauvan vaatteille. Ne nyt saa odotella kunnes olen päässyt reippaasti yli rv 30. Meillä ole kuin hieman vaatteita hankittuna, en kyllä ajatellutkaan enemmän vaatteita hankkia ennekuin vauva on syntynyt, koska silloin vasta tiedämme kumpi tuli. :heart: En halua ostella hirveästi neutraaleja vaatteita.

(.) Kovasti alkoi eilen illalla tämä lepäily masentamaan. Itkeskelin kyllä koko illan. Mitään mukavaa ei pysty tekemään ja syömisiäkin pitää koko ajan miettiä. Perusruokaakaan ei varmaan saisi syödä sitä määrä kun syön, kun en liiku päivisin yhtään. Lepäilen vain koko ajan. Mua hieman ärsyttää ihmisten kommentit siitä että lepää nyt kun voit. No mitä lepäämistä tämä on kun aika tulee pitkäksi, selkää ja lonkkia särkee kun koko ajan lepää ja kaikki liikkuminen supistaa, mitään kotitöitä en ole nyt viime aikoina pystynyt tekemään ja hyvästä ruoastakaan ei saisi nauttia. Mieskin tehnyt nyt aamusta iltaan töitä, joten olen paljon yksin. Kai nämäkin tunteet on ohimeneviä.. harmittaa kun en koe nyt yhtään nauttivani tästä raskaudesta.

No tänään sentään poksutaan... 29+0 :heart:
 
Tuli mieleen tuosta Muumimamman_ kirjoituksesta, että juhannuksen jälkeen alkaa alennusmyynnit ja silloin myös saa lastenvaatetta edullisesti. Eli jos pystyy/malttaa odottaa sinne saakka niin voi säästää ihan kiitettävästi.

Täällä hankinnat on nyt suurelta osin tehty. Tosin esikoisen jäljiltä on kaikki suuremmat, mutta liivinsuojia, pari tuttia, kotiutumisvaatteet jne. kulutustavaraa olen hiljalleen kantanut kaupasta kotiin. Vaippoja en kyllä vielä ole ostanut.

Tsemppiä kaikille supistelijoille / lepäilijöille.

Mupelo ja sintti rv 29+5
 
maikki79: mulla on seurattu kilppariarvoja, mutta viimeksikin olivat ihan ok - tai siis rajojen sisällä. Sehän ei kaikilla tarkoita, että olo ois ok. Vauvalle kuulemma turvalliset arvot. Mulla on joskus arvot olleet lähellä liikatoimintaa (ja tuolloin mm. menkat jäivät pois, laihduin useita kiloja), mutta nyt olivat lähempänä alarajaa. Mä en myöskään hikoile juurikaan - siis nyt raskausaikana. Hikoilemattomuutta on ollut liki koko raskauden. Saunassa iho jää kuivaksi ja tulee tukala olo. Mielestäni EHKÄ hikoilen nyt sentään jo vähän! Jossain vaiheessa tuntui, etten ollenkaan, vaikka kuinka oli kuuma, ei tullut hiki yhtään. Kun arvot kuitenkin olivat sallittujen rajoissa, ei tehty mitään. Arvoja alettiin mittailla, kun aloin saada sydämen tykytyksiä. Ne olivat vähän aikaa liki poissa, mutta viime viikolla palasivat.

Barbamama: mä en pystyisi sun työhön nyt. Enkä monen muunkaan työhön. Oma työni on fyysisesti just ok, ei tarvitse istua koko ajan mutta ei tarvitse seisoa tai kävelläkään koko aikaa eikä mitään painavaa nostella tms. Olen siis ope. Tällä hetkellä sattuu olemaan normaalia helpompaa töissä, sen puoleen en valita! Mutta en tahdo jaksaa tätäkään. Tosiasiassa tällä hetkellä en tahdo jaksaa yhtään mitään. En jaksaisi käydä ulkona, kaupassa, tehdä ruokaa, kävellä portaita. Lepopulssi huitelee 90:n yläpuolella ja pienikin liikunta saa sen pilviin ja saa huimaavan olon aikaiseksi. Seisominen paikallaan on ehkä pahinta. Liitoskipuja, suonikohjuja, iskiaskipuja vasemmalla puolella ja ties mitä vielä. Mutta omituisinta on koko ajan läsnä oleva väsyttävä, heikottava olo! Ja vähän sellainen, ettei saisi henkeä (?). Hb oli kuitenkin noussut, ei luulisi siitäkään johtuvan :(

Mutta nyt teelle! Ja sit lepäilemään, kun onneksi on viikonloppu!
 
Maddelle, muummimammalle ja aannalle voimia! (en muista oliko joku muukin lepotilassa, saattoi olla ja voimia sinne kanssa!) on niin herkässä tilassa, että ihan liikutuin noista teidän selvityksistä. Pikkaset saisi vielä pötköttää masussa ja äiteet sais jaksaa vielä olla olojensa kanssa! toi hengästyminen ja hapen loppuminen on täällä kans aanna ja luulenpa, että kohtu on niin iso jo jolloin painaa sisuskaluja niin ylös, että keuhkot lyttääntyy pahasti. Oliko vau.fi sivuilla aika hyvä animaatio tästä sisäelinten lytistymisestä vauvan tieltä jolloin en ihmettele tätä tilaa ollenkaan..

Ulkonäköpaineet on täällä aika ristiriitaisia, saan hirmusti kehuja kun olen saanut lihaa luiden ympärille. Se mitä alasti peilistä näkyy ei lohduta mua. Selluliitit todella pahasti puskenu jalkoihin ja kauniit pakarat on historiaa. Vaatteet päällä asia on aivan toinen siis. Vältän tuijottamasta itseäni, koska tää nyt kuuluu ja nautin muutoin valtavasti raskaana olemisesta (sori teille jotka ette!). Mun mieleni ei ikuna ole ollut näin tasainen ja en kärsi mistään ongelmista vaan olen hyvin villi ja vilkas sielu.

Vaikka me ei miehen kanssa edelleen ole harrastettu seksiä tämän vuoden puolella on meillä äärettömän ihana ja hyvä avioliiton vaihe menossa. Nyt vielä kun puhuttiin tästä seksistä ja siitä ettei kyse ole kummankaan kohdalla haluttomuudesta vaan elämäntilanteesta jossa koetaan toisemme hyvin tarpeelisiksi toisillemme ja ei oikeastaan ole tarvetta tähän perinteiseen yhdyntään. Musta toi koko sana haluttomuus on äärettömän negatiivinen ja vastenhakoinen ja siitä ei aina tarvii olla kyse. Toki ymmärrän jonkun kokevan sitä. Ärsyynnyn hirveesti siitä kun multa kysellään koska saan lapsen, korjaan aina monikkoon. Vaikka minä tän kannan on pikkanen silti yhteinen ja mun mieheni kantaa mua tätä matkaa hyvin vahvasti. Henkimaailman juttuja ja varmaan kuulostaa ihan huuhaalta, mutta pakko silti jakaa!

Sandrastiina ja mini 25+5
 
Aanna, mulla kans hikoilu on lakannut raskausaikana, sydän on tykyttänyt, naama on ollut kalpeana ja iho ihan rutikuiva. Ja oon ollut aivan tolkuttoman väsynyt, koko ajan jotenkin "pihalla" ja hidas liikkeissäni. TSH oli nyt pompsahtanut kuukauden sisällä viiterajoista yli toivotaan nyt että lääkitys tepsisi oireisiin, ja ennen kaikkea saatais sikiölle turvalliset kehittymisolosuhteet. Aanna, voiskohan tuo sun heikottava "ei saa henkeä" -olo johtua kilpirauhasen vajaatoiminnasta?

Ulkonäköpaineita en oo jaksanut ottaa. Välillä naurattaa kun huomaa peilistä olevansa jo kauhea tankki, mutta sen tietää että tää tila on ohimenevää. Mutta onhan kropan muuttuminen varsinkin ensimmäisen lapsen kohdalla aika iso juttu, ei sitä pidä väheksyä. Esikoisen jälkeen olin järkyttynyt, että vatsaan jäi sellainen röllykkä ja imetyksen jälkeen tissit kutistui, mutta oon ajatellut että se on sit sellainen aikuisen naisen kroppa se.

Maikki rv 26+4
 
Rintintin
Hei kaikille ja aurinkoista sunnuntai-aamua!!

Kaukaloista olette puhuneet. Me käytiin kyselemässä, ja haettiin infoa netistä ja kokeiltiin sitten suosikkia autoon että mahtuu, saatiin kaverilta vinkkiä että kannattaa koittaa. Graco (logico s tms.) oli mun mielestä tosi iso ja raskas, Briosta en tykännyt yhtään ja Britax oli oikeestaan alun alkaenkin ykkönen. :) Joten me päädyttiin myöskin Britaxin baby safe plus 2 shr malliin. Jossa ne adapterit matkarattaita varten. Ensin ajateltiin ettei matkiksia tarvittaisi mutta on nuo meidän yhdistelmät aika isot ja kömpelöt. :) Mutta saatiin kun saatiinkin sellaset kun haluttiin! Täytti kaikki meidän vaatimukset joten en valita vaikka ovatkin melko isot.

Selkäkivut oli jollain muullakin riesana, mulla myös. Alaselkä tulee tosi herkasti kipeäksi, ei edes tarvitse tehdä mitään, istuu vain huonossa asennossa niin riittää jo. Saatikka että lähtisi tekemään jotakin enempi. :) Mutta tää on ollut jo viime marraskuusta ja silloin jo sanottiin että todennäköisesti pahenee ja menee sitten ohi synnytyksen jälkeen. Nyt pari päivää sitten huomasin että jalat oli ihan mielettömän turvoksissa!! Ilmeisesti kuuluu myös asiaan... Pitänee lääkärissä ens viikolla jutella siitäkin. Muuten on pystynyt kyllä nauttimaan raskaudesta. :heart:

Ulkonäköpaineet, mulla ei toistaiseksi juurikaan ole (paitsi oman miehen kohdalla), helposti tietty vertaa muiden masukuviin tms että oma ei näytä yhtään noin söpöltä jne mutta eikös sitä yleensä olekin ihan itse itsensä pahin kriitikko. :) Enempi pelottaa että miltä synnytyksen jälkeen näyttää ja saako raskauskilot pois... Itsekuri kun ei ole ihan parhaimmasta päästä... :) Ja miehen suhtautuminen on myös aika iso asia.... Olisi kiva jos silittelisi masua tai jotakin, mutta lähinnä tuntuu ettei tahtoisi edes koskea. On jotenkin varautunut eikä tahdo kuin halata ja petihommat tuntuu vain pikaiselta suorittamiselta... Ja kun on itse niin herkässä tilassa niin kaipaisin enemmän lämpöä ja läheisyyttä. :) Olen yrittänyt asiasta miehelle sanoa mutta eipä auta... Sitten saa itkeskellä kun tuntuu ettei toinen huomioi tarpeeksi... Muilla samankaltaisia ongelmia ja johtuuko tämä vain niistä kuuluisista raskaushormoneista?

Hankintoja vauvalle pitäisi tehdä ihan älyttömästi!! Kaikki ns. pikkutavara puuttuu mutta kun vaatii tämä meidän asunto hieman uudelleen järjestämistä niin turha hankkia tavaroita nyt kun ei kuitenkaan mahdu mihinkään.

Huomaatteko vauveleissa mitään eroa kun olette jossain muualla kuin kotona? Tai tuleeko itse käyttäydyttyä erilaisesti jonka vauva saattaisi aistia? Itse olin poissa viisi päivää, opiskelemassa ja tietysti tuli stressattua tenttejä jne, ja masukki oli todella rauhallinen koko sen ajan (ehkä jopa pari päivää ennen lähtöä), vain satunnaisia nyrkin iskuja. Mutta perjantaina kun pääsin takaisin kotiin niin jo alkoi riehuminen! Liekö pienellä ollut vain koti-ikävä... :heart: :) Vai onkohan tämä nyt sitten sitä rytmiä, päivä pari riehutaan ja sitten rauhoitutaan viikoksi jotta jaksaa taas. :)

Tulipas taas kirjoitettua. :) Mukavaa kevättä kaikille!!

Rintintin & masukki 28+0 poks poks :)
 
Ulkonäköpaineita vaihtelevasti välillä on ihan tyytyväinen mut sitten iskee joku ihmeen paniikki painosta mut mitä sitä turhaan miettimään... Iho mulla meni raskauden alussa aivan järkyttäväks mut sekin tosiaan meni ohi :)

Synnytystä alkanut miettimään paljon. Pikkunen ku ollu kaiken aikaa perätilassa. onhan tässä aikaa toki viel et kääntyy mut mut.... Esikoisen synnytin perätilassa ja tää koko homma tuli ihan yllärinä synnäril. Vika lääkärikäynti mikä oli ni sanoi et hyvin on pääalaspäin mut toisin sit olikin. Miettiny kauheesti et pääseekö ees synnyttää. Hope so. onneks tulee se arviokäynti viel ehkä pitää vasta sit alkaa murehtimaan kokoasiaa.. leikkausta mä vaan en haluais : /

Puutumiset helpottanu kaiketi ollu turvotusta, joka sen saanu aikaseks.
Hyvä näin :)

Pesänrakennusvietti voi elämä se on iskeny ja lujaa :D kokoajan tekis mieli tehdä jotain ja kaikki huoneet pitäis saada nyt sellaseks ku aina halunnu... esikoisen huonettakin sisustanut uuteen uskoon.. Vauvalle ostin uuden lipaston ja sinne laittanu jo esille vaatetta yms.. :D

istukka on mulla edessä myös ja sellanen lituska on maha edestä aika hauska ja potkut on paljon vaimeampia ku edellisessä raskaudessa. ihan ku masu ois jo laskeutunu..

Välillä ottaa päähän tämä oleminen ku yksinään tulee oltua aikalailla samoja fiiliksiä kun muillakin jotka joutuu levätä.. Itse nyt vähän alkanut touhuu kotona mut eihän se nyt ihan sama ole... Ois kiva päästä lenkille ku tuo ilmakin on mitä ihanin..

Jaksuja kaikille ja levossa olijoille pitkää pinnaa enää ei ole pitkä matka onneks :)

7kk täynnä :heart:

Taistis ja pikkuneiti 28 Poks :heart: :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Missy1985 ja Mupelo
Ulkonäöstä täälki vaihtelvasti tulee ajateltua, yritän ajatella että saan kyllä kilot pois sitten odotuksen jälkeen. Oon enneki siin onnistunu, ni miksen nyt sitten myös. Joten stressaamisen siitä olen lopettanut, vaikka itseää joskus vähä ahistaa leventyminen mut en stressaa sitä mitenkää. :)
RinTinTin Ite oon kans tullu normia enemmän huomionkipeeksi ja uskon että on se kait vaa noi hormoonit ja iha normaalia. :O Mies onneksi suhtautuu tähän kaikkeen erittäin hyvin, ymmärtää täysin ja tukee tosi ihanasti. =) Jaksaa ain kannustaaki et jos painost mitää mainitsen, et kyl se sit lähtee taas raskauden jälkee et älä sitä nyt murehi. :heart:
Onneksi näin ja se joteski on osaltaan auttanut etten stressaa tuota paino/ulkonäkö asiaa. :D

Missy ja prinsessa 28+2 :heart: vielä vaa matkassa pysynyt :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Taistis
No nyt loppu raataminen töissä!! Jäin kesälomil ja sit äippälomil...jos jaksais aktivoitua enemmä tohon kirjoitteluunki :p
Ootte puhunu tost ulkonäöst vattan kaa ja mulla ei oikeen haittaa toi ulkonäkö.. olen ollu ylipainoine jo jonku vuoden et oon tottunu ja voi olla et vaikuttaa sekin et lähtöpainoon on tullu vaan 1.3kg
Kuinka monel teist kramppaa pohkeet?? Mulla on ollu jo kolmisen viikkoo et yöl on turha ojentaa jalkoi iha suorax..syön magneesiumia ja rasvaan kontit linimenttivoiteel joka on hiuka auttanu mut kyl silti niit kramppei tulee viel :headwall:
Onx tääl ketään kellä olis kiddy-merkkist kaukaloo ollu/on?? kokemuksia vaan kyselen...ku ostettiin sellaine...isofixillä ja sit huomattiin et tarvitaan lisäkepalat etupenkil viel :LOL: takapenkilt löytyy mut haluaisin vauvan etupenkil et olis helpompi huomioida hänt...ku useimmiten oon yksin liikentees ku äijä on töis..
Missy ja RinTinTin mulla on kans toi huomionkipeys iskeny oikeen kovaa ja kaipaisin enemmä halimist yms. ja olen kyl huomauttanukki monta kertaa asiast..sil tuppaa olee huono muisti (tai valikoiva :LOL:)
Mut hyvää päivän jatkoja kaikille :heart: ja aurinkoista myös
Tiituliini ja JätkänPätkä rv 27+3
 
  • Tykkää
Reactions: Missy1985
Miten säännöllisesti teillä liikkeitä jo on? mulla on ihan tunne että liikkeet olis vähän
vähentyny lähiaikoina, on päivittäin mutta en oo varma onko yhtä paljon. Onneksi
on tiistaina lääkäri, mietityttää että kilojakin on tullut huomattavasti vähemmän mitä
oon teistä lukenut, toivottavasti vaan turhaa murhetta.
 
Ei helvetti tätä närästystä taas :( :(
..nyt taas tosi pahana.. selkäki kipee.. voivoi senttäs..

*muoks* Jjjuuh, täytyy ottaa huominen saikkea, säteilee ihanasti koko oikeeseen jalkaan toi selkäsärky, tuntuu niinko koko jalka puutuis ja oikee käsi.. o_O lääkäriin siis..

Emby^ ja nökö 26+6 :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Maanantai aamua Kaikille!! :wave:

Mäkin tahdon nyt sinne Facebookki juttuun, kelle se pitikään se kaveripyyntö laittaa??

Mie oon ainakin ulkonäöstäni hirveen kriittinen nykyään, näenkin peilistä ryhävalaan :LOL: Mutta toisaalta tykkään toooosi paljon massusta, ku on niin söpö ja ihana. Mutta sitten tuntuu että on niin ISO!!!! Ja vaikkei painoa oo tullut nyt juuri ollenkaan, ainakaan siihen nähden miten kahdesta ekasta!! Ni miksi mulla on hirvee kaksari ????

Vaivaa on, närästää, päänsärkyä, levottomat jalat jotka tekee mut hulluksi!!!!! ...

To.na äippäpolille, aion siellä viellä kysyä että onko massukki tyttö.. Tyttölupaus ollaan saatu, mutta jos sieltä saisi vielä "varmistuksen", mietin että jos ne sanookin että poikahan täällä on :whistle: Mitäs sitte????

Näen joka yö unia meijjän vauvasta, ihan malttamattomana jo ootan että pääsee pienokaista hoitaan ja paijjaan :heart:

Hantuliini ja massukki 28+2 :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Missy1985
Rintintin
teris, tuossa jo aiemmin kirjotinkin että pikkuinen oli viikon verran huomattavasti rauhallisempi kun olin koululla. Tällaisia hiljaisempia aikoja tulee, sitten saattaa mennä päivä pari että on koko ajan mesoamassa. :) Että mulla ainakin toiset päivät on huomattavasti hiljaisempia kuin toiset. Mutta meneehän se itselläkin niin että joskus on pirteämpi ja toiste taas väsyneempi. Mutta aion myös mainita lääkärille asiasta, ihan vaan varmuuden vuoksi. :)

Tiituliini, oliskohan munkin miehellä sitten vaan valikoiva muisti? :LOL:

Rintintin & masukki 28+1 :heart:

P.S Mupelo, Voisko sitä imetys-linkkiä laittaa tuonne etusivulle? Löytyis helpommin ja nopeammin. :)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Missy1985
Piti tulla poksumaan POKS 30+0
Ja neuvolassakin tänään kävin... Suluissa edellinen käynti 26+0

Paino +300gr/vko (-433gr/vko)
RR 139/88 (148/96)
HB 142 (138)
SF 28 (ei mitattu?)

Tuo HB on ihmeellisesti nousussa vaikka en rautaa syö... mut parempi noin päin

Muuten on kaikki ihan hyvin, mut väsyttää vaan, joka päivä pakko nukkua pikkuset päikkärit että jaksaa :)


AmeHu
 
  • Tykkää
Reactions: Missy1985
Rintintin: Loistava idea, lisäsin. =)

Hantuliini: Fb-ryhmään voi jokainen jäsen lisätä kavereita eli laita mulle vaik tätä kautta yv:nä oikea nimesi, niin lisään sut kaveriks ja sitä kautta ryhmän jäseneksi.

Täällä kanssa on saavutettu 3/4 raskaudesta ja viimeinen neljännes pyörähti käyntiin
eli POKS 30+0 :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Jjuu-u, täälläkin poksutaan 27 viikkoa ^_^

Sairaslomalla tämä viikko. Selkä teki tenät eilisen työpäivän jälkeen, koko oikee jalka alko illalla puutumaan ja polvi petti alta.. Hmph..

Tasan viikon päästä olis se ylimääräinen ultra, melkosen jännää.. sillon on tasan vuos myös menetyksestä ja leikkauksesta.. Sekavia fiiliksiä sekä tämän suhteen, et parisuhteen.. Mut eipä tuo tuosta vaihtamalla taida parantua :whistle: yhdeksän vuotta tulee vappuna, joten..

Tsemppiä selkäkipujen kanssa kärsiville ja muille mammoille :hug:

Emby^ ja nökö 27+0 :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Missy1985 ja Mupelo
Mullakin tänään 28+0, uusi viikko alkaa!

Muuten sitten fiilikset ovatkin aika jäässä. Olen niiin väsynyt. Aamuyön pyörin taas hereillä, mutta eikun töihin vaan. Töissäkin unohtelen juttuja, puhun mitä sattuu, en jaksaisi hymyillä tai olla normaalisti. Iskias on alkanut vaivaamaan :( Aamulla kaaduin pihalla, mutta onneksi masu ei osunut maahan. Eilen kaaduin portaissa, mutta siinäkin oli onni matkassa. Kummallista tapaturma-alttiutta ilmassa! Mutta todellakin olen alkanut harkita, että pitäisikö jäädä saikulle. Mullehan sitä on vähän suositeltu neuvolasta pari kertaa jo. Eilen oli tosi paljon sellaista "hengenahdistusta", piti hengittää syvään ja huokailla ja tuntui, ettei saa happea. Väsyttää. Selkä oireilee - siis muutenkin kuin tuo iskias. En pysty istumaan pitkiä aikoja. No, en kyllä seisomaankaan :D Lisäksi kun huimaa ja heikottaa toisinaan, niin konkurssi on valmis. Vaikkei mitään isoa ole, olen loputtoman väsynyt tähän pieneenkin oireiluun. En vaan millään viitsisi "luovuttaa". Vauvan, itseni ja koko perheen hyvinvoinnin kannalta ehkä alan kallistua siihen suuntaan, että tämäkään ei voi jatkua.
 
  • Tykkää
Reactions: Mupelo
Onnea poksujille!

Tänään oli sokerirasitus. Eipä se taas niin paha rasti ollut. Litku oli muuttunut cokiksen makuisesta siirappiin. Kuulemma sen vuoksi, että siinä cokiksen makuisessa oli havaittu jossain vaiheessa hometta eikä sitä ole sen koommin tuotu maahan. Se siirappikin meni yhdellä kulauksella alas - niin kova jano oli. Mitään oireita en huomannut paitsi väsymyksen sitä viimeistä verikoetta odottaessa. Toivottavasti arvot on ok.

Lääkäri laittoi taas saikulle. Parin viikon päästä käyn uudestaan lääkärillä tarkistuttamassa kohdunsuun tilanteen ja silloin päätetään jatkosta. Toivon, että supparit taas helpottavat levolla. Nyt niitä tulee vähän väliä :(

Millaiset teidän verenpaineet ovat olleet? Hiukan ihmetyttää omani. Paineet vain laskevat (tänään 110/72) ja aiheuttaa huippausta. Aina välillä iskee kauhea himo lakritsiin / salmiakkiin. Olenkin silloin sitä syönyt ihan surutta, jotta paineet pysyisivät aisoissa.

Barbbis 26+2
 
Emby Juu eihä aina vaihtamalla parane ainakaa suhteet. Onneksi omalla kohdalla nykyinen on ihan eri maata ku kukaa aiemmist ja varsinki täysin erilainen ku ex(pojan isä)! Oha jokaisella omat ongelmansa ja erimielisyytensä, mut tää on ihan selkeesti tarkoitettu mulle, vaikka siirappiselta taitaa kuulostaa vähä. :whistle: =) Mut siis juuri sellanen jonka kanssa pystyin alust alkaen juttelee kaikest ja kuvitella viettäväni loppuelämäni hänen kanssaan. Aiemmin en naimisiinkaa ajatellu meneväni, nii vaa mieli muuttu ku se kolahti. :D Nyt siis ens kuun alus tulee meille 1v.-hääpäivä täyteen! :heart: :heart:
Toivotaan että pikkanen pysyy viel matkassa ni voidaa juhliaki sitä jollain tavalla! :D :D :p :p

Aanna Täällä oireet hyvin samankaltasia, hengästyttää vaikkei mitää melkei tekiskää. |O Sekä myös nuo muut unohtelen asioita, puhun mitä sattuu.. kuulostaa nii tutulta. : / =)

Barbamama Mul sen verta kans paineet ollu ihan erilaiset enne raskautta, ku just alapaine mulla yleensä sen 60 pintaa ni viimeks ollu 121/72. Enpä mä noist sillai kamalasti tajua.. =)

Flunssa vaivaa edelleen ja siitä haluisin jo nii kovasti eroon.. :ashamed: mutteipä kukaa taida huolia tätä.. :D |O

Missy ja prinsessa 28+3 :heart: :heart:
 

Yhteistyössä