Lennille sattunu Oikeen Ihana lääkäri, :| mistä noita törppöjä oikeen tulee (itse myös paskan neuvolalääkärin tykönä käyny)!! Voin kyllä kokemuksesta kertoo, että jos oli lääkäri joka ei mistää mitää tie, nii oli paljo parempi ettei se sitä kohdun suun tilannetta edes kattonu.. Tie mitä puutaheinää se siitäki olis sanonu, ku ei olis tienny oikeesti! Toivottavasti pääset toiselle lääkärille ens viikolla.. Enkä mäkää oo viä pakannu kassia, mutta tänään oon aatellu sen tehdä. Uuden hammasharjan ja tahnan oon jo ostanu, eikö se oo jo paljo!? ..eipä kai sinne ihmeitä tarvii, kovin vähälläki luulis pärjäävän.. omia sukkia ainaki ajattelin ottaa, en voi sietää mitää flunuja. Ja isännälle ajattelin kans pakata lehtiä luettavaks, jos kovaa tulee aika pitkäks. Sitte, meille sanottii valmennukses, että kannattaa ottaa iskälle joku väljä vaihtopaita mukaan. Jos sattuu, että vauva tuodaanki iskän paidan alle (jos äitiä esim. kursitaan kasaan..), mulla ei kyllä moinen olis tullu mieleen.
EmBy Mä vein eilen ehtoolla roskia ja tuli kans vettä (taivaalta ) ja oli niiiin ihana raikas ilma! =)
Pillipöllölle isot tsempit tulevaan! =)
( . ) Mulla oli eileen aika pöhkö olo. Siis pää oli aiva outo ja heikotti ja kovin epämääränen. Ja aamusta olin jo kovaa turvoksis. Mulle sitte yks hoitopuolen ystävä sano, että näytät aika huonolta, ja oot kasvoistaki turvoksis, että pitäsköhän sun käydä neuvolas näytillä. No, soitin neuvolaan, mutta eihän siä ketää ollu. Oli kai jossai koulutukses koko konkkaronkka. Soitin sitte vastaanottoon ja ne pyysi heti käymään. Kohdunsuun tilanne katottii ja se oli kii, lääkäri sano, että näyttää paikat olevan ihan aikataulus. Ja paineet oli ok, turvotuksetki oli sen mielestä normirajois.. Eli, ei mitää hätää kuitenkaa ollu. Ittelle tuli vähä tyhmä olo, että hätäilinköhän ihan turhaan. Lääkäri kai näki mitä tuumasin, ku sano sitte viä, että ehdottomasti hyvä, että tulit, ja heti jatkossaki jos epäilyttää nii tulla vaan, vara paree ku vahinko! Jäi tosi hyvä mieli käynnistä, vaikka oliki "turha"..
EmBy Mä vein eilen ehtoolla roskia ja tuli kans vettä (taivaalta ) ja oli niiiin ihana raikas ilma! =)
Pillipöllölle isot tsempit tulevaan! =)
( . ) Mulla oli eileen aika pöhkö olo. Siis pää oli aiva outo ja heikotti ja kovin epämääränen. Ja aamusta olin jo kovaa turvoksis. Mulle sitte yks hoitopuolen ystävä sano, että näytät aika huonolta, ja oot kasvoistaki turvoksis, että pitäsköhän sun käydä neuvolas näytillä. No, soitin neuvolaan, mutta eihän siä ketää ollu. Oli kai jossai koulutukses koko konkkaronkka. Soitin sitte vastaanottoon ja ne pyysi heti käymään. Kohdunsuun tilanne katottii ja se oli kii, lääkäri sano, että näyttää paikat olevan ihan aikataulus. Ja paineet oli ok, turvotuksetki oli sen mielestä normirajois.. Eli, ei mitää hätää kuitenkaa ollu. Ittelle tuli vähä tyhmä olo, että hätäilinköhän ihan turhaan. Lääkäri kai näki mitä tuumasin, ku sano sitte viä, että ehdottomasti hyvä, että tulit, ja heti jatkossaki jos epäilyttää nii tulla vaan, vara paree ku vahinko! Jäi tosi hyvä mieli käynnistä, vaikka oliki "turha"..