Heipsan taas jälleen! Istuskelen täällä väri päässä ja pitää jotenkin vielä saada 10min kulumaan, niin ajattelin tulla kirjottelemaan
Mulla ainakin lääkäri teki sisätutkimuksen silloin sen vuoksi, kun epäili alkavaa keskenmenoa verenvuodon vuoksi. Tutki oliko kohdunsuu mahdollisesti lähtenyt avautumaan, jolloin olisin todennäköisesti joutunut kaavintaan, mutta onneksi näin ei siis ollut! Mutta tosiaan turhaan sisätutkimuksia ei tehdä. Itsekin olen terveydenalan ammattilainen, ja oma huoli on kokoajan ihan hirveä tämän vuodon vuoksi ja olen kyllä onneksi saanut empatiaa puolelleni, paitsi synnärin ylilääkäriltä..... Huoh.....
Pitikin kysymäni teiltä vuotavilta, että millä fiiliksillä olette.. Luotatteko kaiken menevän hyvin kesään asti, vai onko pelko takaraivossa?
Seksihaluista Niitä ON PALJON, mutta kun ei saa harrastaa, itse yhdyntää siis. Muuten ollaan sitten asiat kyllä hoideltu, mutta on jo ikävä sitä itse aktia.... Juteltiin jo miehen kanssa mahdollisesta seksittömyydestä kesään asti ja pohdittiin, että kyllä siitä sitten selvitään eri keinoin, kunhan vain saadaan vauva turvallisesti maailmaan :heart: Mies on aina ollut kovin halukas, ja pelkäsin vähän näiden vuotojen vuoksi, että mitenköhän käy, mutta onneksi on kovin ymmärtäväinen ja tukee mua tässä! En tiedä miten selviäisin, jos se ei ois mun tukena ja ymmärtäis mun huolta. Jotenkin tuntuu, että sekin on herkistynyt, kun tällä kertaa ei kaikki sujukaan "niin kuin pitäisi".
Eka lekurikäynti on meillä normaalisti rv 12 paikkeilla, mut mullekaan sitä ei nyt tehty resurssipulan vuoksi. Toki varhaisultrassa lääkäri teki kaiken saman kuin lääkärikäynnilläkin, joten sinänsä ei mulla väliä
Eihän siinä ainakaan meidän seudulla ole tehty, kuin sisätutkimus, tutkittu kohdunkaulan pituus ja kohdunsuun kiinninnäisyys (miten lie kirjoitetaankaan
).
Hiiva on mulla oireillut kutinalla ja poltteella alapäässä. Viime kerralla ei valkovuoto muuttunut, mutta polte oli aivan kamala!! Hain canesten combin apteekista ja se auttoi!!
Mielihalut ja ällötykset, ei oikein mitään ihmeellisiä ole. Tai jos on, niin tulevat yhtäkkiä ja mitä sitten ovatkaan niin mun on saatava heti!
Mut ei selkeesti vaan jotain tiettyä. Keskimmäisessä raskaudessa himoitsin keitettyjä kananmunia ja söin niitä niin paljon, etten sen jälkeen moneen kuukauteen halunnut nähdäkään keitettyjä munia
Jahas, taitaa saada mennä pesemään värin pois
Vähän iloisempi ja vähävuotoinen Bamse* ja Viuhti 14+2 :heart: