***Kesäkuun IVF/ICSI/PAS***

Kurreliini, kyllä eilen alkoi jännittämään, kun masussa oli pieniä menkkamaisia tuntemuksia. Tänä aamuna en osannut oikein odottaa mitään, mutta kyllä yllätyin aivan hurjasti kahdesta viivasta! Voisin sanoa, että viiva on melko vahva, mutta ei ihan yhtä vahva, kuin kontrolliviiva.

[color=Green3]Mukana menossa lauantaina 28.6.2008:[/color]

Popsy: 1.IVF 3.PAS siirto 25.6. pp3

Ninajoh: 2.IVF punktio 23.6. siirto 25.6. pp3

Merikeiju: 2.IVF punktio 27.6. siirto 30.6. pp

Viivi73: 2.IVF punktio 2.7. siirto 4.7.

Kate74: 3.ICSI punktio vko 26

Miimi78: 1.IVF tulossa

[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:
Retuli82

[color=Green3]Plussanneet:[/color]

Iitukka: 1.ICSI
Finttu: 2.ICSI
Soraya: 1.ICSI

[color=Green3]Myöhemmin onnistuvat:[/color]
Suuri ihmettelijä
Skye
Matilda2008
Kamilla
Kiikka

aargh, nyt rupee taas pelottamaan, katsoin tosiaan tota meidän taulukkoa, ja kaikki tähän asti plussanneet on saaneet plussan ekasta ICSI:stä. :) Hienoa tietysti kaikille teille, mut alkaa epätoivo omasta tilanteesta taas ottaa vallan. Itsellä kun jo toinen ivf menossa... :ashamed:

Muoks. Oho siis Fintullahan toinen yritys... :eek:

Merikeiju, ystävä rakas, älä vaivu epätoivoon! :hug:

Mulla on aivan hirveä häslinki täällä kotona sitä laivareissua varten. Lähdetään puolilta päivin. Olen maanantaina illemmalla taas maisemissa ja tulen turisemaan teille lisää!

Suuret lohtuhalit Kiikalle negasta!

Kiikalle iso iso :hug: , tiedän miltä susta tuntuu..... Tää koko touhu on niin perseestä, paskamainen harrastus :kieh: Anteeksi kielenkäyttöni, oon vaan niin turhautunut ja masentunut. Latasin liian suuret odotukset tähän siirtoon ja pettymys on sit sitä luokkaa.

Sorayalle onnittelut vielä tähänkin pinoon,
ihanaa että tulee näitä onnistumisiakin!! :heart:

Soraya TAP TAP TAP! :flower: Onnea Soraya! :flower: Ihania uutisia!

Kamilla ja Kiikka: Täältä päin valtavasti tukea ja voimia teille molemmille! Kyllä meitä vielä onnistaa: se vaan ottaa kauemmin kuin odotimme ja toivoimme. Mutta uskookaa, niin se päivä meille koittaa :) Olen Kamillan kanssa samoilla linjoilla: on tämä paskamainen harrastus! Ja se siinä eniten harmittaakin että sitä harrastusta on jatkettava kuukaudesta toiseen..
Mutta lannistuminen ei varmasti kuulu meidän sanavarastoon! Kaikkien pettymysten jälkeen sitä kerätään taas sirpaleet kasaan ja jatketaan eteenpäin jopa vahvempina kuin ennen!

SORAYA :flower: onnea kovasti plussasta..IHANAA lukea toisten plussa uutisia toivoen itselleen samanlaista tilannetta kun saa jakaa tiedon muitten kanssa,iloita tilanteesta...aivan ihanan odotuksen alkua sinulle soraya :hug: istuskelen kotona ja katselen elokuvaa..ukko on tupaantuliaisissa ja sen jälkeen lähtevät kaupungille..odotan kovasti ens viikon punktiota,ihan hyvä mieli :hug:

Soraya aivan mahtavaa ja ihanaa!! ONNEA! :heart:

ja sitten se kolikon kääntöpuoli..

Kiikka :hug: olen niin pahoillani puolestasi, voimia!

Merikeiju hienoa että punktio sujui hyvin ja saalistakin tuli,
onnea siirtoon!

Piinailijoille pitkää pinnaa!

Täällä on ruskea tuhruilu jatkunu edelleen, eli nyt siis viidettä päivää :eek: Luulen, että se ei enteile hyvää... Mutta vielähän toki ei kannata epätoivoon vaipua, jossain se pieni toivonhippu elelee! Onneksi ei ole hirveesti kerenny ihteesä kiusaamaan näillä ajatuksilla, koska meille tuli nyt eilen se koiranpentu. Pikkuinen riiviövauveli :heart:
Tein muuten aamulla toisen raskaustestin, ja kyllä siihen plussa tuli. Himpun verran tummempi viiva kuin perjantaina, mutta ei silti niin tumma kuin kontrolli. Mutta vissiin se näyttää siltikin plussaa, vaiks keskenmeno olisikin. Vai mitä?

Ei sulla retuli mitään keskenmenoa ole, jos se uuden testin viiva on vahvempi kuin sen ekan :heart: . Älä huoli, jos ei ala olee veristä vuota ja kipuja, kyllä se siitä tasottuu.

Mulla on ittellä ihan semmonen olo, et tarttis pissailla tikkuihin taas, kun oireet ei oo yhtään kummempia ku ennenkään. Tai no ehkäpä tissit on vieläkin kipeemmät, ei pysty nukkuun vatsallaan. Ja noi luget valahtaa muutaman tunnin kuluttua laittamisesta osittain litkuna pihalle ja aina mä ajattelen, et no nih, nyt se vuoto alkaa. On tää vieläkin ihan piinaa, jos parin viikon päästä sit pääsis sinne ultraan. Tai ehkä se täällä käpykylässä menee johonkin marras-joulukuulle...

[color=Green3]Mukana menossa sunnuntaina 29.6.2008:[/color]

Popsy: 1.IVF 3.PAS siirto 25.6. pp4

Ninajoh: 2.IVF punktio 23.6. siirto 25.6. pp4

Merikeiju: 2.IVF punktio 27.6. siirto 30.6. pp

Retuli82

Suuri ihmettelijä
Skye
Matilda2008
Kamilla
Kiikka

Tulin vaan infoamaan tilannetta. Eli kohta mennään hakemaan kyytiin yksi napero, kaksi huurunenää laitetaan pakkaseen. Saldo siis oli 14 munista, joista 9 hedelmöittyi ivf:llä, eilen tilanne oli 7 alkiota, 6 viisisoluista, yksi jäljessä oleva 2-soluinen. Tänään sitten karsiutui kaksi 9-10 soluista, yksi epämuodostunut ja se jäljessä oleva, joka nyt vasta 4-soluinen. Kaikki kolme jäänyttä ovat hyviä 8-soluisia.

piinikset siis alkavat taas. :headwall:

pp 6 ja ei jaksais odottaa... :ashamed: Ei mitään ihmeellisiä tuntemuksia, paitsi että noi luget väsyttää. Tämä viikko töitä ja sitten lomalle.
Ihanaa kesää kaikille! Palaan kertomaan kun jotakin tapahtuu :) Viivi, missäs mennään :heart:

[color=Green3]Mukana menossa tiistaina 1.7.2008:[/color]

Popsy: 1.IVF 3.PAS siirto 25.6. pp6

Ninajoh: 2.IVF punktio 23.6. siirto 25.6. pp6

Merikeiju: 2.IVF punktio 27.6. siirto 30.6. pp1

Retuli82

Suuri ihmettelijä
Skye
Matilda2008
Kamilla
Kiikka

Se on jo ensimmäinen päivä heinäkuuta, ystävät! Jotkut surevat viileähköätä kesää, mutta minä kyllä uskon vielä helteisiin! =)

Kiitos kovasti kaikille onnitteluista plussani johdosta! :heart: En osaa vielä ajatella olevani todellakin raskaana. Ei se ole iskenyt tajuntaan! Soitin eilen tuloksen Taysiin ja antoivat ajan 21.7. ultraan, jolloin katsotaan, että pikkuinen on oikeassa paikassa. Sydämestäkin jotakin puhuivat. Näkyykö siellä todellakin jotakin jumputusta silloin... Luulen, että raskaus iskee tajuntaan vasta tuolla ultrassa. Kuukausi vielä siis. Eivät puhuneet mitään verikokeesta, enkä älynnyt kysyä. Yritin soittaa tänään uudestaan, mutta hoitaja oli toimenpiteessä. Otin siis Fintusta mallia ja soitin terveyskeskuksen oman alueeni ajanvaraukseen. Puhelujen vastaanottaja laittoi lähetteen verikokeeseen. Yritän tänään ehtiä mennä, sillä nyt kiinnostaa minuakin ne hcg-arvot!

NINAJOH..täällä ollaan,mielettömät mahakivut,viimeyönä heräsin oikean rinnan kipuun,ahdisti todella paljon,itku oikein pääsi,mies huolestui todella,en itsekkään tiedä et mistä kipu tuli,en pystynyt makaamaan oikealla kyljellä,selällään tai vasen kylki oli hyvä..onko kellään muulla ollut samanlaista?käytiin eilen lääkärillä,ihania uutisia,n.20 solua ja kaikki 18mm kokoisia,kuulemma on tulossa hieno saalis,sano että että minulla jokotai tilanne,kasvaa oikein hyvin ja paljon tai sitten epätasaisesti,lääkäri oli hyvin toiveikas =) jännitys on huomista varten,8.30 aika keräykseen.
RETULI82:pidän sinulle peukkuja loppuun asti,varpaatkin ristissä :)
tänään iski oikein kunnollinen itku kohtaus,aion viettää omaa aikaa vaikka sitten ideaparkissa kierrellen,pakko saada ennen piinapäivien alkua,kukaan tulossa mukaan,kyyti olisi :D ??

Moikka Viivi,
Jos olisin samalla suunnalla ja lomalla, niin tulisin ehdottomasti seuraksi :) Onpa hieno saalis tulossa! Todella mahtavaa! :flower: Kurjaa, että olosi on tuollainen. Toivottavasti se helpottaa huomisen jälkeen. Onko sulla perjantaina siirto?
Mäkin olen huomannut, että itkuherkkyys on kyllä näillä mömmöillä lisääntynyt. Välillä itkee ilosta ja välillä epätoivosta.
:headwall:

Mutta pidetään lippua korkealla!

Yhteistyössä