***Kesäkuun IVF/ICSI/PAS***

MOIKKELIS..TÄNÄÄN ON HYVÄ PÄIVÄ :D aurinko paistaa,lomapäivä,siirto 1 top alkio ja 6 muuta(joukossa 1 top)pakkasessa..olo on aivan loistava,jos ei ota huomioon paha mahakipu vasemmalla puolella mutta mieheni tekee oloni rennoks,palvelee ja hellii :D onnea kaikille plussanneille :hug: :flower: kukkia ja halauksia,ihanaa lukea plussa uutisia!
 
Kiitos kaikille lohdutuksesta! Kyllä tää tästä, kun nyt vaan selviäis, ettei ole mistään kohdunulkoisesta kysymys.... Finttu, ei tässä kyl mitään mahiksia ole normiraskauteen, ei sitten millään. No, täytyy olla iloinen siitä, että jotain edes tapahtui kiinnittymispuolella.

Ja Soraya, mahtava hcg! =) Onnea! :heart:

Viivi, onnea matkaan sinulle ja pikkuselle kovasti! Nauti lomasta ja auringosta! B)
 
Hienoa Soraya[/b! Sulla on ollut mahtava hcg-arvo :heart: Onko vielä ollut raskausoireita? Ja luin myös tarinasi teidän taipaleesta tuolta pömppisten puolelta! Niin se vaan elämä kuljettaa...
Meillä oli oikeestaan aika selvää, että hoitoihin lähdetään kun vauvaa ei ruvennut kuulumaan. Yhteistä taivalta meillä on takana jo 12 vuotta (nuoresta iästämme huolimatta), ja vauva on niiin suuri haave meille molemmille (niin kuin tietty teille muillekkin!). Nyt ollaan EHKÄ askelta lähempänä mahdollista onnistumista, jos tämä raskaus nyt sitten jatkuu normaalisti ja on ennen kaikkea kohdunsisäinen. noh, ensi viikon perjantaina jolloin olisi 6+1 on ultra. Sitten voisi vähäksi aikaa huokaista helpotuksesta jos kohdussa jo jotain näkyy... olen raskaana, mutta en todellakaan uskalla siitä vielä iloita pätkääkään ja mahdollinen kohdunulkoinen pelottaa. Kipuja ja vuotoja täytyy seurailla, päivystykseen täytyy mennä jos sellaisia ilmaantuu.

Kurreliini, olen pahoillani että hcg-arvo ei lähtenyt nousuun :hug: . Onhan sulla vielä kontrollitesti tai muuta seurantaa? jotainhan kiinnittymisen tapaista sulla on täytynyt tapahtua.

Ja viiville oikein paljon onnea matkaan! ja muillekkin piinalijoille :wave:
 


[color=Green3]Mukana menossa sunnuntaina 6.7.2008:[/color]


Popsy: 1.IVF 3.PAS siirto 25.6. pp11

Ninajoh: 2.IVF punktio 23.6. siirto 25.6. pp11

Merikeiju: 2.IVF punktio 27.6. siirto 30.6. pp6

Viivi73: 2.IVF punktio 2.7. siirto 4.7. pp2

Kate74: 3.ICSI punktio vko 26

Miimi78: 1.IVF tulossa


[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:


[color=Green3]Plussanneet:[/color]

Iitukka: 1.ICSI
Finttu: 2.ICSI
Soraya: 1.ICSI
Retuli82: 1.IVF

[color=Green3]Myöhemmin onnistuvat:[/color]
Suuri ihmettelijä
Skye
Matilda2008
Kamilla
Kiikka




 
olen TOSI huolissani..pp on vasta 3 mutta maha on TODELLA kipeä :'( kävely tuottaa ongelmia ja haluaisin kysyä et onko kellään muulla ollut samanlaista?punktiossa kerättiin 19 solua jotka olivat kuulemma aikas isoja ja maha tosiaan ollut todella kipeä ja turvonnut..hölmö kysymys mutta punktion jälkeen jää varmasti niitä pienempiä soluja,niin jatkaako ne "kasvamista"sielä tai jotain =) ?loppuuko tämä turvotus milloin?meillä pitkä kaava oli..rinnatkin ovat niin arat että ei voi edes maata mahallaan..oikein kunnon valitus päällä :LOL: toivoisin että jollakin muulla olisi/on samanlaiset oireilut!
HUOMENTA KAIKILLE IHANILLE NAISILLE :flower:
 
Moikka Viivi, Ota huomenna yhteyttä klinikkaan, jos olosi jatkuu samanlaisena. Kurjaa! Parempaa oloa!!!
Minä eilen intouduin testaamaan, ja elämäni ensimmäisen kerran näin testissä kaksi viivaa. Toinen toki oli aika paljon vaaleampi kuin kontrolliviiva, mutta selkeä viiva kuitenkin :) Keskiviikkona olisi vasta virallinen testipäivä, mutta koska ollaan reissussa, jää verikokeen otto vasta seuraavalle maanantaille, jos siihen asti kaikki menee hyvin.

Tosiaankin, huomenna otetaan nokka kohti kesälomareissua, ja koneelle en varmaan pääse viikkoon. Siihen asti kaikille piinailijoille paljon tsemppiä ja odotusta! Ja toivon että öttiäinen pysyy mukana koko kesälomareissunkin :heart:
 
Viivi, toipumista! Mulla oli kylkeä kääntäessä molemmin puolin masua tosi kipeät kohdat, mutta sulla tosiaan kuulostaa hyperiltä, kun on turvotustakin. Ja toi rintojen kipuilu kuulostaa ihan tutulta! Mulla on ollut nyt koko ajan nukkuminen tuskaa ja hierojan pöydällä varsinkin mahallaan maatessani kipuilin koko ajan.

Ninajoh! Onnitteluhalaus! :heart: Ja oikein leppoisaa lomaa!

Retuli. Eipä vielä ole oikein oireita. Masussa ajoittain hyvin pientä menkkamaista tuntemusta. Pienellä jännityksellä odotan mahdollista pahoinvoinnnin alkamista. Toivon todella, että teidän pikkuinen on oikeassa paikassa ja kaikki menee hyvin! :hug:
 


[color=Green3]Mukana menossa maanantaina 7.7.2008:[/color]


Popsy: 1.IVF 3.PAS siirto 25.6. pp12

Ninajoh: 2.IVF punktio 23.6. siirto 25.6. pp12

Merikeiju: 2.IVF punktio 27.6. siirto 30.6. pp7

Viivi73: 2.IVF punktio 2.7. siirto 4.7. pp3

Kate74: 3.ICSI punktio vko 26

Miimi78: 1.IVF tulossa


[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:
Ninajoh pp10


[color=Green3]Plussanneet:[/color]
Iitukka: 1.ICSI
Finttu: 2.ICSI
Soraya: 1.ICSI
Retuli82: 1.IVF

[color=Green3]Myöhemmin onnistuvat:[/color]
Suuri ihmettelijä
Skye
Matilda2008
Kamilla
Kiikka



 
heips,
Tulin tähän pinoon kuokkimaan kun toukokuun pino on jo hiljentynyt sekä katsastamaan mitä vanhoille tutuille kuuluu. Onnittelut kaikille plussanneille! :flower:
Itse makoilin Fintun kanssa samana päivänä punktiossa ja siirrossakin oltiin samana päivänä, mukavasti vielä molemmat plussattiiin. Itse kävin tänään verikokeessa vatsajuilinoitten takia ja arvo oli 26 000, joten tällähetkellä kaikki ok.
 
HEIPPA JA HUOMENIA KAIKILLE!!

Sairaalasta kotiuduin eilen,lähdettiin 6.7 synnytys/naistentautien polille noin puol ysin aikaan illalla,oli kyllä kokemus varsinkin miehelleni kun naiset makasivat mahat pystyssä käyrillä,vauvojen sydän äänet kuulu todella hyvin(jollakin jänyt volum nappula käteen)kyseli minulta ekaks(ukko)et mikä ääni se on :D oltiin koko ajan samassa huoneessa kuin synnyttäjät,aika rajua!
tehtiin sisä tutkimus ja siinä lääkäri kerto että nestettä oli vähäsen ja munasolut jotka olivat jääneet keräyksen jälkeen olivat kasvaneet/isoja ja paljon..anto kipulääkettä ja jotain muuta pistoksen kautta ja sano että pärjätään kotona vaikka mahani oli todella kipeä.
lähdettiin ukkoni kans käveleen sitä pitkää käytävää ulko-ovelle,pyörryin siinä matkalla,ei minkäänlaista muisti kuvaa,ukon kertomuksen mukaan 1 hoitaja näki tilanteen ja juoksi paikalle,toinen tuli perässä sängyn kanssa..jouduin suoraan sit 4b:en tarkkailuun.
nukuin koko sen yön aikana vain vaivasen 10min,olin niin peloissani et olikohan se alkuraskaus ny tässä..pientä kuumetta ollut koko ajan(36.9)kun normaali on mulla 36.4.
nyt kotona ukon ja tyttären kans..maha vieläkin arka ja pahinta se et en ole käynyt vessassa(tortulla)3:een päivään..iskee paniikki!!

ET TÄMMÖSTÄ MULLA... :D
 


[color=Green3]Mukana menossa tiistaina 8.7.2008:[/color]


Popsy: 1.IVF 3.PAS siirto 25.6. pp13

Ninajoh: 2.IVF punktio 23.6. siirto 25.6. pp13

Merikeiju: 2.IVF punktio 27.6. siirto 30.6. pp8

Viivi73: 2.IVF punktio 2.7. siirto 4.7. pp4

Kate74: 3.ICSI punktio vko 26

Miimi78: 1.IVF tulossa


[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:
Ninajoh pp10


[color=Green3]Plussanneet:[/color]
Iitukka: 1.ICSI
Finttu: 2.ICSI
Soraya: 1.ICSI
Retuli82: 1.IVF

[color=Green3]Myöhemmin onnistuvat:[/color]
Suuri ihmettelijä
Skye
Matilda2008
Kamilla
Kiikka



 
Mut voi ottaa pois listalta. Täti tuli tänään, punaisena. Pari päivää tuli taas rusehtavaa tuhrua, mut tänään homma onkin sit selvä. Sinne meni taas nekin 2000?, vessanpönttöön. Olo on ihan turta ja väsynyt ennenkaikkea näihin pettymyksiin...Mitä jos meille ei ookkaan tarkotettu sitä omaa nyyttiä...Pitäisköhän heittää hanskat tiskiin...en tiiä. Pää ihan sekasin :headwall:
 


[color=Green3]Mukana menossa torstaina 10.7.2008:[/color]


Popsy: 1.IVF 3.PAS siirto 25.6. pp15

Viivi73: 2.IVF punktio 2.7. siirto 4.7. pp6

Kate74: 3.ICSI punktio vko 26

Miimi78: 1.IVF tulossa


[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:


[color=Green3]Plussanneet:[/color]
Iitukka: 1.ICSI
Finttu: 2.ICSI
Soraya: 1.ICSI
Retuli82: 1.IVF
Ninajoh: 2.IVF


[color=Green3]Myöhemmin onnistuvat:[/color]
Suuri ihmettelijä
Skye
Matilda2008
Kamilla
Kiikka
Merikeiju


 
Merikeiju, pitkin hampain siirrän sinut myöhemmin onnistuviin. En olisi millään halunnut sitä tehdä. :hug:


Popsy on karannut kesälaitumille!? :)


Ninajohin siirsin plussanneisiin, eiköhän tulos ole varma nakki!


Viivi, mikä on olo?


Ja Retulilla on huomenna ultra?

 
Voi Merikeiju , olen enemmän kuin pahoillani :hug:

Viivi sulla ollut kyllä aikamoinen reissu. Toivottavasti voit jo paremmin =)

Ninajohille myös oikein suuret onnittelut plussasta :heart: :flower:

Täällä ollaan menossa aamupäivästä nyt sitten katsomaan totuutta silmään... Löytyykö sitä elämää ja jos löytyy, niin onko oikeassa osoitteessa. Jännittää niin pirusti. Toisaalta on hirveä helpotus, että edes vähän tämä piinis helpottaa. Ilmeisesti kuitenkin vielä olen raskaana, koska kunnon vuotoa ei ole ollut, vain sitä ihme tuhruilua. Sekin vuoto on nyt parina päivänä ollut ihan olematonta, jos ollenkaan, aamuisin on ollut vaan enemmälti. Ja sitten se on taas rauhoittunu! Sitten rinnat on ollu tajuttoman kipeet, kun nousee aamulla sängystä ja lisäksi ollut palelua ja vilunväristyksiä. Eilenkin kun ajelin töihin, niin oli sekä lämmitin että penkinlämmitin pohottamassa kun oli niin samperin vilu :snotty: Onneksi ei mitään vatsakipuja ole ollut, varsinkaan toispuoleisia (nehän viittais ulkoiseen). Ilmoittelen sitten iltapäivällä miten akan kävi :|

Missä olet Popsy?
 

Yhteistyössä