HEIPPA JA HUOMENIA KAIKILLE!!
Sairaalasta kotiuduin eilen,lähdettiin 6.7 synnytys/naistentautien polille noin puol ysin aikaan illalla,oli kyllä kokemus varsinkin miehelleni kun naiset makasivat mahat pystyssä käyrillä,vauvojen sydän äänet kuulu todella hyvin(jollakin jänyt volum nappula käteen)kyseli minulta ekaks(ukko)et mikä ääni se on
oltiin koko ajan samassa huoneessa kuin synnyttäjät,aika rajua!
tehtiin sisä tutkimus ja siinä lääkäri kerto että nestettä oli vähäsen ja munasolut jotka olivat jääneet keräyksen jälkeen olivat kasvaneet/isoja ja paljon..anto kipulääkettä ja jotain muuta pistoksen kautta ja sano että pärjätään kotona vaikka mahani oli todella kipeä.
lähdettiin ukkoni kans käveleen sitä pitkää käytävää ulko-ovelle,pyörryin siinä matkalla,ei minkäänlaista muisti kuvaa,ukon kertomuksen mukaan 1 hoitaja näki tilanteen ja juoksi paikalle,toinen tuli perässä sängyn kanssa..jouduin suoraan sit 4b:en tarkkailuun.
nukuin koko sen yön aikana vain vaivasen 10min,olin niin peloissani et olikohan se alkuraskaus ny tässä..pientä kuumetta ollut koko ajan(36.9)kun normaali on mulla 36.4.
nyt kotona ukon ja tyttären kans..maha vieläkin arka ja pahinta se et en ole käynyt vessassa(tortulla)3:een päivään..iskee paniikki!!
ET TÄMMÖSTÄ MULLA...