***Kesäkuun IVF/ICSI/PAS***

Kiitos samoin viivi73 :D

Olisi mukava taas nähdäkin? Tulehan/tulkaahan poikkeamaan lomallasi. Me kärvistellään vielä reilu 2vkoa töissä. Kuulumisia voit halutessasi lueskella toisesta foorumista :p

Nyt lähdetään koirakouluun! Tsemppiä huomiseen! :flower:
 


[color=Green3]Mukana menossa keskiviikkona 2.7.2008:[/color]


Popsy: 1.IVF 3.PAS siirto 25.6. pp7

Ninajoh: 2.IVF punktio 23.6. siirto 25.6. pp7

Merikeiju: 2.IVF punktio 27.6. siirto 30.6. pp2

Viivi73: 2.IVF punktio 2.7. siirto 4.7.

Kate74: 3.ICSI punktio vko 26

Miimi78: 1.IVF tulossa


[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:
Retuli82

[color=Green3]Plussanneet:[/color]

Iitukka: 1.ICSI
Finttu: 2.ICSI
Soraya: 1.ICSI


[color=Green3]Myöhemmin onnistuvat:[/color]
Suuri ihmettelijä
Skye
Matilda2008
Kamilla
Kiikka

 
Soitan tänään iltapäivällä verikokeen tulokset. Tosin en ole silloin tietokoneen ääressä, joten illalla sitten raportoin ne tänne. :)
Haluan vielä sanoa, että tuntui liikuttavan ihanalta teidän onnittelunne ja aivan käsittämätöntä, että niitä tuli myöskin ketjun ulkopuolelta. :heart:
En edelleenkään osaa ajatella, että raskaana tässä ollaan. Toivottavasti testitulokset vahvistavat sen! Tissit on yhä kipeänä ja masussa on välillä hyvin pientä juilintaa. Se täytyy vielä selvittää, että kuinka rauhallisesti tässä vaiheessa täytyisi olla. Vai täytyykökään ollenkaan. Maanantaina alkaa työt ja kun rakennuksilla olen, niin se on aika menoa ja meininkiä. Kiipeilyä, kurkottelua, kyykistelyä, konttailua, riuhtomista ja kantamista. Heti joudun uutiset siellä joka tapauksessa kertomaan, sillä en voi olla nyt liuottimien kanssa tekemisissä.

En ole vielä ehtinyt onnittelemaan Merikeijua onnistuneesta punktiosta ja siirrosta! Siispä onnea! Ja tsemppiä piinailuun!

Viivi on parasta-aikaa punktiossa. Paljon halauksia täältä, kun olet ollut allapäin!!!


Retuli menee tänään verikokeeseen, toivon hyviä tuloksia!
 
Punktio on takana ja kokemus oli jälleenkerran ihan siedettävä,pää sekaisin ja imu päällä(lääkäreillä) :D saldo 20 munasolua,mielestäni aikas hyvä lukema..maha on kipee ja aikas väsy olo,istuskelen keittiössä,katselen kun mies laittaa tiskejä koneeseen,ei anna minun tehdä mitään :D aion nauttia tilanteesta täysin :D perjantaina olisi siirto sit klo 12.00.
 
Hieno saalis Viivi :heart: Nyt riittää siis varmasti sinullakin pakkaseen. Ihanaa! Siirretäänkö yksi vai kaksi?
Toivottavasti olosi on jo kohtuullinen. Nauti nyt vaan siitä "tekemättömyydestä" - kyllä sitä ehtii tiskata myöhemminkin ;)
Tsemppiä siirtoon!
Mun olo on "tavallinen". Voimakkaana on mielessä se, että miksi se nytkään tärppäisi kun ei ole 2,5 vuoteenkaan tärpännyt... No eihän sitä koskaan voi tietää. Katsellaan :/
 
NINAJOH..siirretään 1,kyseltiin hiukan et jos ois 2 laitettu mutta ei näytetty siihen vihreetä valoa..ollaan kans aikas toivekkaana et pakkaseenkin jotain ois menossa..olo on aikas turvonnut,maha kuin potkupallo muuten olo on ok..kyllä se teille tärppää..kun sitä vähiten odottaa,pidän teille peukut pystyssä.koskas testi päivä on?olen silloin hengessä mukana!onko ollut minkäänlaisia oireilua?
 
viivi hienoa että kaikki sujui hyvin ja aimo saaliinkin
saitte! Toivottavasti mahdollisimman moni hedelmöttyy ja
lähtee kasvamaan!

Retuli joko sait tulokset?

Minkäslaiset arvot Soraya on saanut?

Tsemppiä piinistelijöille! Muistakaa, kaikki on mahdollista vaikka
olisi pitkäkin yritys takana. Plussia puhaltelen teille täältäpäin
jos vaikka tarttuis :whistle: :whistle:
 
Iitukka, eilen mun arvo oli 814,3 jolloin olisi raskausviikko 4+6. Kuulemma vieläkin alhainen, hoitaja väläytteli kohdunulkoisen mahdollisuutta. Miten nopeesti tuo arvo sitten nousee? Kun 4+4 se oli 329,9.... ei ymmärrä enää mistään mitään. Ens viikon perjantaina jo ultrataan.
Miten Sorayan tulokset?
 
Moikka Viivi ja muut. Ei oireita sitten minkäänlaisia. Keskiviikkoon pitäisi jaksaa odotella. Hauskaa siinä on vaan se, että ollaan ensi viikko Lapissa reissussa kaveripariskunnan kanssa. Siellä sitten jossakin puskassa voi pissata tikun päähän (kunhan kattoo että on oikea tikku) :LOL: Voipi olla että aikaisemminkin jotakin selviää, viimeksi mulla alkoi mekat kuitenkin jo maanantaina (silloin oli siirto samana päivänä). Nyt sitten odotellaan.

Tsemppiä retuli. Toivottavasti kaikki vielä kääntyisi hyväksi! :hug:
 
Joopa joo. Eipä ne sitten mitään arvoja terveyskeskuksesta antanut! Soitin eilen sinne ja vastaanottovirkailija sanoi vain, että olen raskaana. Kysyin, että entäs ne hcg-arvot. Hänellä ei ollut antaa yhtään mitään arvoja, vaikka olin testiä tilatessani niistä maininnut. Ensin hän kuuli ja luuli, että puhun sokeriarvoista. Kun selvensin, niin tuntui kuin hän ei edes tietäisi mitä ne sellaiset hcg:t on! Arveli, että lääkäri tai neuvola määrää sellaiset testit. Nyt haluaisinkin sitten tietää, mitä ne oikein testaa raskaustestissä, ellei hcg-arvoja. Kun kuulemma tämä testi kertoo vain oletko raskaana vai et!... Huokaus. Neuvolan soittoaika on 11:00-11:45, joten en eilen voinut soittaa. Olisin kysynyt neuvoa. Soitin tänään laboratoriokeskukseen ja sieltä käskivät soittaa potilasneuvontaan, jonka linjat aukeaa vasta nyt kymmeneltä. Toivottavasti jostain löytyy jotain tuloksia. Kai ne nyt jotain on ylös kirjannut. Voitte meinaan uskoa, että odotin niitä tuloksia kieli pitkällä!

Viivi. Onnea onnistuneesta punktiosta ja hyvästä saaliista!

Ninajoh. Peukkuja sinulle (tärppää, tärppää!) ja hyviä fiiliksiä, onnistumisintoa!
 
Soraya: Meilläpäin ainakin soitin tosiaan sille lääkärille, joka mun labralähetteeseen kirjoitti just sen hcg-horminin, et just se mitataan. Muuten normaalisti meilläkin tk:ssa tulee vaan tulos et raskaana tai ei.
Viiville onnittelut onnistuneesta punktiosta.

ninajoh: älä nyt vielä vaivu epätoivoon. Meilläkin se tärppäsi melkein kolmen vuoden tahimisen jälkeen.

(.) mulla on tosiaan se ultra "jo" 23.7. Mullahan on vissiin sillon jo viikkoja 8+5 tms. Mikä ihmeen varhaisultra se oikein on? Kyllä täällä maalla toimii nää asiat.
 
Finttu. Mulle määräsi terveyskeskuksen ajanvaraus-vastaanottoapulainen sen testin. Mainitsin, että haluan hcg-arvon. Ihmettelen, ettei hän voinut mainita, ettei hän voi määrätä sellaista. Laboratorion potilasneuvonta sitten osasi todella hyvin selittää nämä asiat, kun soitin sinne. Tosiaan, mulle tehtiin testi, joka näyttää vain sen, onko raskaana vai ei. Raskaushormoniarvot pitää tilata erikseen ja hienosti hän selitti, kuka ne voi tilata ja millä kirjainsysteemillä ne tilataan... Soitin sitten Taysiin hoitajalle ja selitin tilanteen. Mulla on ultra 21.7. ja mainitsin, että tässä on kolme viikkoa odottelua, haluan sitä ennen varmistuksen, että olen raskaana. Tahtoisin todella sitä ennen ne arvot! Hoitaja olisi kysynyt lääkäriltä, voidaanko mulle määrätä se testi, automaattisesti kun niitä ei tehdä, vain jos on jotain epäselvää. Koska lääkäri oli varattu, hoitaja lupasi laittaa lähetteen mielenrauhani vuoksi. Kiittelin häntä todella paljon! Nytpä siis taas kohti laboratoriota!
 
Retuli olikohan se niin että hCG tuplaantuu joka 2. päivä.
Eli silloinhan tuo sinun arvosi nousee ihan oikein. Jospa siellä
kiinnittyminen onkin tapahtunut vähän myöhemmin ja siksi nuo
arvot matalahkoja. Joka tapauksessa toivon kovasti että kaikki
menee hyvin ja pieni mukana ihan oikeassa paikassa! :hug:

Soraya mulle tosiaan klinikan lääkäri antoi siirtopäivänä
lähetteen labraan ja kävin sitten täällä paikallisella yksityisellä
sen otattamassa. Mutta hyvä että sait nyt oikean lähetteen!
Kyllä ne tuolla tk:ssa tuppaa sähläilemään.. valitettavan usein.

Ninajoh kovasti plussaonnea! Sulla oliskin aika upeat
puitteet plussatestin tekoon. :D
 
Ajattelin tulla ilmoittamaan, että mulla kontrolliverikoe tänään ja hcg 61 vaikka ois pitänyt olla yli 1000. Ei siis tosiaan olla raskaana. Toivottavasti vaan vuoto nyt sitten tulee ja hcg laskee kokonaan. Muille parempaa onnea ja aurinkoista kesää toivotellen! :flower:
 


[color=Green3]Mukana menossa perjantaina 4.7.2008:[/color]


Popsy: 1.IVF 3.PAS siirto 25.6. pp9

Ninajoh: 2.IVF punktio 23.6. siirto 25.6. pp9

Merikeiju: 2.IVF punktio 27.6. siirto 30.6. pp4

Viivi73: 2.IVF punktio 2.7. siirto 4.7. pp0

Kate74: 3.ICSI punktio vko 26

Miimi78: 1.IVF tulossa


[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:
Retuli82

[color=Green3]Plussanneet:[/color]

Iitukka: 1.ICSI
Finttu: 2.ICSI
Soraya: 1.ICSI


[color=Green3]Myöhemmin onnistuvat:[/color]
Suuri ihmettelijä
Skye
Matilda2008
Kamilla
Kiikka


 
Paljon paljon Onnea Finttu ja Soraya! Olette todella ansainneet plussanne! Teidän plussasta tulin todella iloiseksi koska olen taivaltanne seuraillut... :heart: :hug: :flower:
Onnea myös Iiitukalle!

Ja valtaisa voimahalaus Kurrelle :hug: :hug:
 

Yhteistyössä