Popsy Meillä taitaa olla aika sama aikataulu, taidan mennä siirtoon vaan pari päivää myöhemmin. Aika kiva juttu. Mulla tietty se iki-ihana punktiokin vielä ennen siirtoa...
Tänää lähtis viimeinen puregon yksinään, huomisesta eteenpäin se saa sit orgalutranin kaveriksi. Tosi hubaa, ku pistän puol kymmenen maissa, niin eipä voi juhannusaattona mitään alkomahoolia erityisemmin nauttia jos haluaa piikkien menevän oikeeseen paikkaan ja et annos on oikea.
No kymmeneltä tämä nainen alkaa sit kirimään muita..
Tsemppiä
Fintun testailuun, vai miten sen kanssa nyt käy kun et sitä prkl testiä sieltä prkl Prismasta löytänyt...?
kyllä on muuten ollu tänää suunnattoman kova vitutus päällä, eikä sitä auttanut paljon se, et näin mun kolmannella kuulla raskaana olevan ystävän kaupassa. En oo sen jälkeen ku se raskaustestin teki, pitäny yhteyttä siihen lainkaan, en vaan pysty. Oon kyllä nyt lähiaikoina miettiny josko soittaisin sille, mut tää kauppareissu varmisti sen etten oo vielä valmis. Oon ihan liian katkeroitunu jo tästä omasta tilanteesta et varmaan murtuisin täysin niinkuin murruinkin autossa matkalla kotiin. Jotkut ne tulee raskaaksi luomusti 6kk yrittämisen jälkeen ku toiset käy läpi kaikkia hormonistimulaatiohoitoja, inssejä ja ivf:iä eikä silti onnistu. Vikahan on oltava minussa, siksi tää tuntuukin vielä kamalammalta tää tilanne. :snotty:
Miten ikinä pystyn enää olla tän kyseisen ystäväni kanssa tekemisissä? Sen masu vaan kasvaa ja mun masu ei ja sylikin pysyy tyhjänä. Tää on niin epäreilua.
Auttakaa mua ylös täältä pohjasta. :headwall: :snotty: