***Kesäkuun IVF/ICSI/PAS***

Se on sittenkin plussa!!! :D :D *hyppii riemusta*
hcg arvo oli 100. Tätä on niin vaikea käsittää kun ei oireen
oiretta vieläkään. Kiitos teille kun jaksoitte uskoa mun
plussaan kun mä olin jo toivoni menettänyt. :hug:
Ja tätä samaa toivon myös muille!
Tsemppiä siskot, kaikki on todellakin mahdollista!

iitukka rv 4+3 ja onnesta soikeena
 
Onnea onnea Iitukka, ihana ylläri!! Eiköhän sieltä niitä oireitakin ala pikku hiljaa ilmaantua.

Kunpa Matilda sullakin vielä tilanne kääntyisi ilon kyyneliksi. Tässä vaiheessa se on varmasti aivan mahdollista. Koita jaksaa!

Soraya, hienoa että siirto meni hyvin. Nyt vaan onnea matkaan ja kiinnittymissäteitä.

Täällä odotellaan elisen verikokeen tuloksia. Just soitin Mehiläiseen, mut vielä eivät ole tulleet. Saattaa mennä huomiseenkin, plääh. Tuntuu välillä niin tuppukylältä tämä kaupunki, kun mokomia tuloksia saa venata päivätolkulla. Kotitestailua en ole harrastanut, en kerta kaikkiaan tahdo enkä uskalla.
 


[color=Pink2]Sydämelliset Onnittelut!!! *Rutistaa*[/color] :heart: :heart: :heart:

No niin, tämän pitäisi luoda meihin kaikkiin uskoa, että vaikka kotitesti ei värähdäkään pp11, niin se ei tarkoita, että peli olisi menetetty!

 


[color=Green3]Mukana menossa tiistaina 17.6.2008:[/color]


Matilda2008: 1.IVF:n 2.PAS siirto 4.6. pp13

Finttu: 2.ICSI punktio 4.6. siirto 6.6. pp11

Kamilla: 2.ICSI punktio 10.6. siirto 12.6. pp5

Kiikka: 3.IVF punktio 10.6. siirto 13.6. pp4

Retuli82: 1.IVF punktio 11.6. siirto 13.6 pp4

Soraya: 1.ICSI punktio 11.6. siirto 16.6. pp1

Viivi73: IVF punktio vko 26

Ninajoh: 2.IVF punktio vko 26

Merikeiju: 2.IVF punktio vko 26

Kate74: 3.ICSI punktio vko 26

Popsy: 1.IVF 3.PAS siirto vko 26

Miimi78: 1.IVF tulossa


[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:
Finttu 2.ICSI pp9


[color=Green3]Plussanneet:[/color]
Iitukka: 1.ICSI




[color=Green3]Myöhemmin onnistuvat:[/color]
Suuri ihmettelijä
Skye


 
Iitukka sydämelliset onnittelut Sinulle :heart:
Hienoa,saatiin tähän ketjuun eka plussauutinen tai kyllähän tuo Finttukin taitaa sen plussan saada ;) Toivottavasti Skye tuo seuraavan plussauutisen
Itse yritän tuota vettä killitellä urakalla vaikka meinaa kyllä tökkiä tuo väkisin juonti.Vointi jo parempi,maha vähän turvoksissa ja näköjään pitäis vaan lepäillä sillä vähänkin kun jotain yrittää tehdä niin alkaa alavatsaa kivistää..
:snotty:
 
Aivan mahtavaa!!!!! Sydämelliset onnittelut!! :hug: :heart: :heart: :flower:

Mä sain eilen tietää että mun FSH arvo oli 9,5... eli korkeahko. Mutta eipä täs auta kuin odotella että meidän hoidot alkaa ja itkeä sitten jos on tarvetta =) :kieh:

 
Täältä suunnalta ei valitettavasti tulee lisää plussauutisia, ei ainakaan tällä kertaa. HCG oli alle 3, joten eipä ollut edes yritystä. Syksymmällä koitan päästä julkiselle tutkimuksiin ja mahdollisesti laparoskopiaan. Seuraava hoitoyritys siintää sitten sen jälkeen, tuntuu ettei pääkoppa nyt tämän enempää jaksakaan. Kyllä tämän viimeisen puolen vuoden sisään on kirkastunut, millainen käsittämätön lahja ja ihme nuo meidän ivf- kaksoset ovat. Täytyypä mennä rutistamaan heitä ja lujaa.

Kiitos teille kaikille seurasta tässä pinossa. Parasta mahdollista jatkoa ja voikaa hyvin!
 
Eka ultra käyty. Kyllä sieltä löyty ku löytykin rakkuloita erikokoisia sellaisia ja aika paljon. Täytyy nyt toivoa ettei ainakaan lisää ilmene. Yht 21 kpl oli jo näin aikasessa vaiheessa. Apua, jos ne kaikki kasvaa vielä ni arvatkaa vaan tuleeko vielä kivuliaampi punktio ku aiemmin jos rakkuloita on puolet enemmän. Täytyy vaan toivoa ettei munasarjat taas ala vuotamaan- noh aika todennäköistä jos kerran mulla herkät munasarjat ja viimeks pienemmälläkin rakkulamäärällä rupesivat vuotamaan. höh.

No rakkulat siis oli aika pieniä vielä eniten oli 7-9millisiä, pienin oli 4millii ja suurin 11millii. Eli aika pieniä vielä. Orgalutran alkaa sit torstaina ja ens maanantaina olis seuraava ultra. Sit katellaan miten ovat kasvaneet. Punktio siis ens viikon ke,to tai pe. Jos ke tai to niin viljellään vaan kaks päivää mut jos pe niin se kolme päivää.Mikäköhän on todennäköisyys et raskaus alkaa alkiolla jota on viljelty vaan 4-soluiseksi sen kaksi päivää. Normaalistihan se on 8-soluinen ja viljellään kolme päivää...Ainakin Felicitaksessa. :eek:

Niin ja kanssasisaret, Ninajoh, Popsy, Viivi73 ja Kate74, missä vaiheessa teillä hoidot, joko ultrailtu?
 
IITUKKA: MAHTAVAAAAAAAA!!!! Onnea onnea onnea! Toit tämän pinon ekan plussan ja nyt on "pistetili" auki. Voi tätä urheilujuhlaa! Ihanaa Iitukka ihanaa!
:flower: :flower: :flower:

Sä kyllä osoitit loistavasti miten ei kannata testailla etukäeen vaan odottaa maltillisesti testi päivään. Meikäläisellä on jo 2 testiä takana... :ashamed: ...ja edelleen tänä aamuna oli yhtä tyhjyyttä koko ruutu. Huomenna aamulla sinne verikokeeseen, joten vaikka sulle tuli iloisia uutisia, silti en jaksa huomiseen uskoa.

Skye: ikävää kuulla sun tuloksista. Kovasti sulle voimia ja aivan ihanaa kun sulla on jo nuo kaksoset! Se on todellinen lahja jo sekin! Hyvää onnea sulle jatkoon. Toivottavasti syksyllä puhaltavat paremmat tuulet!


Merikeiju: taidat seurata mun ja Sorayan saldoja ja puhkoa tuon 30 rajan... Toivottavasti stimulaatio vähän hellittää. Tsemppiä loppupiikkien kanssa! Noista soluista on varmaan niin paljon vastauksia kuin on klinikoita, lääkäreitä (ja potilaita). Jossain paikoissa siirretään aina 2 päivän jälkeen toisissa (kuten esim. Felicitaksessa) lähes poikkeuksitta 3 päivän. Silti tulokset ovat melko samoja. Älä siis murehdi.

Miimi Ja raja-arvohan on vasta 10:ssä (eikö?) niin olet vielä sen sisällä. Eli se lasketaan vielä "normaaliksi". Onneksi olet kuitenkin hoidoissa, joten voitat sillä aikaa... Sitä vastaanhan tässä usein taistellaan!

Kiikalle paljon janoisia päiviä. Koita jaksaa lipitellä! Se on sen arvoista!
 
Voi Kiikka sun hyperiäs. Joko on vointi parempi?
IITUKALLE ISO :flower:
Skyelle haleja.
Merikeijulle: mun mielestä meille siirrettiin viimeksi just nelisoluisia, mut en oo varma. Mutta eihän siitä tärppiä tullutkaan. Nyt tän hetken epikriisiä kun luin, ni nää molemmat on vaan kaksisoluisia, mitkä mulla on (jos on) nyt mukana :eek: . Mutta ovat saaneet kolme laatupistettä. Mitäköhän sekin tarkoittaa, kun viimeksi luki, et ovat TOP-alkioita.
retuli: toi väsymys on NIIN tuttu tunne. Mäkin vaan nukkusin ja nukkusin. Viimeksikin luget väsytti, mut mun mielestä nyt vielä enemmän.

(.) Ei juuri mtn. Menkat ei alkanu ainakaan vielä, päätä hiukan särkee ja ihan vähän semmosta menkkamaista kolotusta ollu maanantaista alkaen. Ja tää väsytys. Huomenna pissaan raskaustestiin, vaikka oikee päivä olis vasta perjantai. Mut katotaan, onko se haamu vahvistunu vai voiko ottaa saunajuomaksi muutakin ku appelsiinimehua.
 
Täällä olikin huhuiltu. Kirjoittelu onkin ollut vähän heikkoa viime aikoina, seuraillut olen kyllä juttuja. Onnea plussanneille ja haamuilleille sekä jaksamisia neganneille. Se nega on aina rankka paikka.

(.) Ultrassa käyty ja siirto ensi viikolla keskiviikkona. Toivottavasti pikku pakkasasukit selviävät sulatuksesta ja siirrettävää siis olisi. Useampi pettymys jo takana, pelottaa jo tässä vaiheessa miten käy nyt. Tämän jälkeen ekan ivf:n saaliit on nimittäin käytetty ja pakkanen tyhjennetty. Suht hyvästä saaliista huolimatta ei yhtään tärppiä. Uskomatonta.
Jotenkin täytyy saada keskiviikkoon mennessä kerättyä taistelutahtoa ja uskoa.
 
Skye :hug: voimia :hug:

Merikeiju huh, sulla onkin aika saalis kasvamassa,
toivottavasti kaikki menee kuitenkin hyvin eikä tule mitään
komplikaatioita

Finttu plussaonnea huomiselle!

oma (.)
Pää pyörällä, voiko tätä todeksi uskoa..
Testin tein tänään ja nyt siihen ilmestyi heti kaksi vahvaa
punaista viivaa. Tällä kertaa testasin Onni-raskaustestillä.
Kyllä ne viivat on maailman kaunein näky!
Ja piinistelijät ja tulevat sellaiset,
ei todella kannata testata liian aikaisin, tulee vaan turhaa surua.
Vaan malttia, malttia.

Finttu plussaonnea huomiselle!

Matilda kaikki on vielä mahdollista, tsemppiä!
 
Heips Popsy!
Täältä lähetetään roppakaupalla taistelutahtoa ja uskoa!!! Kylläpä tuntuu, että aika rientää! Ensi viikko tosiaan on jo vko26 ja uusi satsi porukkaa hyppää mukaan punktioihin, siirtoihin ja piinailemaan!
Voi, sitä niin toivoo piiiiiiiiiiitkän plussalistan haikaran alle!!!

Iitukka, voin uskoa, että sulla on pää pyörällä! Tää on jotain ihan käsittämätöntä! =) =) =)

Matilda on käynyt tänään verikokeessa. Pidän peukkuja tulokselle!
 


[color=Green3]Mukana menossa keskiviikkona 18.6.2008:[/color]


Matilda2008: 1.IVF:n 2.PAS siirto 4.6. pp14

Finttu: 2.ICSI punktio 4.6. siirto 6.6. pp12

Kamilla: 2.ICSI punktio 10.6. siirto 12.6. pp6

Kiikka: 3.IVF punktio 10.6. siirto 13.6. pp5

Retuli82: 1.IVF punktio 11.6. siirto 13.6 pp5

Soraya: 1.ICSI punktio 11.6. siirto 16.6. pp2

Popsy: 1.IVF 3.PAS siirto 25.6.

Merikeiju: 2.IVF punktio 25/26/27.6.

Viivi73: IVF punktio vko 26

Ninajoh: 2.IVF punktio vko 26

Kate74: 3.ICSI punktio vko 26

Miimi78: 1.IVF tulossa


[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:
Finttu 2.ICSI pp9


[color=Green3]Plussanneet:[/color]
Iitukka: 1.ICSI




[color=Green3]Myöhemmin onnistuvat:[/color]
Suuri ihmettelijä
Skye


 
Ihana iitukka! Oikein kaksi kertaa panit mulle onnittelut tulemaan huomiselle. :LOL:
Niin, että molemmille natiaisille erikseen vai?

Prkl:n Prisma. Mä en löytäny sieltä mistään tänään raskaustestejä! Ja semmosella meinaan nytkin testata, kun se haamukin sellaiseen tuli. Jos ei löydy, ni ei sitte testata. Pitäkää testinne.
 
Haluaisin tiedustella että monentenako kierron päivänä sumujen tai jarrupiikin laitto tapahtuu?
Me olemme siis menossa vasta syyskuussa suunnittelukäynnille ivf-hoitoa varten julkiselle puolelle, mutta haluaisin tietää milloin hoitopitkän kaavan mukaan tehdään, siis aloitetaan ne sumut tai jarrupiikki???Osaisi edes hieman laskeskella että jätänkö julkisen varaan sen yhden hoidon vai kerätäänkö jostain rahat yksityiselle.
Kiitoksia jo etukäteen ja onnea jokaiselle!!! =) :flower:
 
Toivolle pikainen vastaus, itselläni oli käytössä sumut ja ne aloitettiin kierronpäivänä 21. Tsemppiä =)

Täällä mennä porskutetaan tasaiseen tyyliin... Välillä innokas ja toiveikas mieli, välillä tuntuu mieli olevan vähän alamaissa. Mut jussi lähestyy =)
 
Popsy Meillä taitaa olla aika sama aikataulu, taidan mennä siirtoon vaan pari päivää myöhemmin. Aika kiva juttu. Mulla tietty se iki-ihana punktiokin vielä ennen siirtoa...
Tänää lähtis viimeinen puregon yksinään, huomisesta eteenpäin se saa sit orgalutranin kaveriksi. Tosi hubaa, ku pistän puol kymmenen maissa, niin eipä voi juhannusaattona mitään alkomahoolia erityisemmin nauttia jos haluaa piikkien menevän oikeeseen paikkaan ja et annos on oikea. :LOL: No kymmeneltä tämä nainen alkaa sit kirimään muita..

Tsemppiä Fintun testailuun, vai miten sen kanssa nyt käy kun et sitä prkl testiä sieltä prkl Prismasta löytänyt...? :D

kyllä on muuten ollu tänää suunnattoman kova vitutus päällä, eikä sitä auttanut paljon se, et näin mun kolmannella kuulla raskaana olevan ystävän kaupassa. En oo sen jälkeen ku se raskaustestin teki, pitäny yhteyttä siihen lainkaan, en vaan pysty. Oon kyllä nyt lähiaikoina miettiny josko soittaisin sille, mut tää kauppareissu varmisti sen etten oo vielä valmis. Oon ihan liian katkeroitunu jo tästä omasta tilanteesta et varmaan murtuisin täysin niinkuin murruinkin autossa matkalla kotiin. Jotkut ne tulee raskaaksi luomusti 6kk yrittämisen jälkeen ku toiset käy läpi kaikkia hormonistimulaatiohoitoja, inssejä ja ivf:iä eikä silti onnistu. Vikahan on oltava minussa, siksi tää tuntuukin vielä kamalammalta tää tilanne. :snotty:
Miten ikinä pystyn enää olla tän kyseisen ystäväni kanssa tekemisissä? Sen masu vaan kasvaa ja mun masu ei ja sylikin pysyy tyhjänä. Tää on niin epäreilua. :(

Auttakaa mua ylös täältä pohjasta. :headwall: :snotty:
 
Merikeiju-ystäväiseni!
Lämpimästi halaan.
Nyt kun oma tuskasi on kovimmillaan, niin tottakai ystäväsi raskaus sattuu. Uskoisin, että varmasti joskus vielä pystyt olemaan tekemisissä hänen kanssaan, ajan kuluessa, pikkuhiljaa. Tämä vaihe on niin rankkaa, kun näet masun kasvavan, sen, mitä itsekin niin kovasti odottaa.
Elämä on epäreilu. *Ojentaa käden*
 
Huomenia,
tänään kävin ultrassa ja siellä oli komeankokoisia rakkuloita 13 kpl. Pienempiä jokunen. Keräys on nyt sitten seuraavana maanantaina, heti jussin jälkeen ? Sillä klinikalla, jossa me käymme, siirto tapahtuu kahden päivän kuluttua, eli keskiviikkona. Onko kellään kokemuksia, tietoa, ajatuksia siitä siirtopäivästä. Onko etua, jos niitä kasvattaisi kauemmin (eli siirtäisi myöhemmin)?
Paljon onnea plussauutisista ja voimia niille, joilla ei vieläkään tärpännyt.

Ihanaa juhannusta kaikille tasapuolisesti. Meikäläinen tulee sitten ma kertomaan kuinka operaatio meni. Edellinen kerta kyllä meni ihan hyvin, olin vaan kuulemma koko keräyksen ajan kysellyt lääkehöyryissä että montako niitä on. :D
:hug:
 
Ninajoh, hienot näkymät ultrassa! Meille on tehty kahden päivän viljely ja viiden päivän viljely. Viimeksi sanoivat, että kun tuli näin monta (32kpl) munasolua, niin tehdään pitkä viljely. Eivät varmaan siis olisi tehneet, jos olisi ollut pienempi saalis? En tiedä... Mutta pitkässä viljelyssä nähdään, mitkä hyytyvät matkalla pelistä pois. Meillähän kävi niin, että 32:sta 16 hedelmöittyi-->viiden päivän päästä 5 elossa. Jos meiltä olisi kerätty vaikkapa 10 munasolua, niin ehkä eivät olisi uskaltaneet tehdä pitkää viljelyä, jos mikään ei olisi enää elossa sen jälkeen. Tämä on itselleni ihan hepreaa, ei aavistustakaan oikeastaan, miten sen päättävät. Ehkä se on jokaisella potilaalla oma juttunsa, meille kun tosiaan mainitsivat, että tuon paljouden tähden.

*Muoks* Posti toi paperin, jossa luki: "Koska näin paljon tulee soluja hyperstimulaatioriskiäkin on niin voisi harkita myös plastokystiviljelyä eli katsotaan nyt ensin miten hedelmöittyy ja sen jälkeen päivä kerrallaan."

Eli en kyllä paljon viisastunut. Paperi sanoi myöskin neljän alkion menneen pakkaseen, se kun ei ollut silloin siirron hetkellä ihan varmaa. :)
 

Yhteistyössä