Fintulle vielä kerran lämpimät onnittelut!!!
Itse ajattelin soittaa oman terveyskeskuksen äitiysneuvolaan ja kysyä sieltä sitten tarvittaessa verikoetta. Näyttää olevan niin eri systeemit näissä yksityisissä ja julkisissa. Jännä juttu muuten, että eivät tosiaan sanoneet Taysissa, mihin sitä pitää ottaa yhteyttä, jos testitulos on positiivinen... Tai sitten en vain muista.
Retuli, olipa todella härski kaveri, kun penkoi kaappiasi ja toi vielä julki ovistestien olemassaolon. Ja
Kiikka. Se ihmisten uteliaisuus... Se on loputon. Me ollaan kerrottu alusta asti ihan kaikille, että meille tehdään lapsettomuushoitoja, eikä se uteliaisuus siihen lopu. Joskus se on ihan kiva kertoa, missä mennään ja valaista toisia, mitä nämä hoidot todella on, sillä ei heillä ole ollut mitään käsitystä. Mutta sitten aina ei jaksaisi. Kun haluat ajatella välillä jotain muuta, niin taas joku kysyy... Että molemmilla, salaamisella tai asian julki tuomisella, et todellakaan saa olla rauhassa. Ja nyt kun on tehty siirto, niin oma äiti ja anoppini, voih!... Ne on niin täpinöissään, jopa enemmän kuin minä! Eivät meinaa aloillaan pysyä ja kyselevät oireista. Minä olen tässä se, joka joutuu toppuuttelemaan. Että ei tämä nyt mikään 100%:n varma hoito ole. Ja luulen, että jos nega tulee, niin joudun selittäjän rooliin, että sanoinhan, että näin voi käydä. Toivottavasti en sentään lohduttajan rooliin joudu...
(.)Piinapäivät on mennyt ihan mukavasti. Siskon perhe on ollut pari yötä kylässä. Lastensa kanssa touhutessa aika menee siivillä. En ole ehtinyt itseäni kauheasti kyttäämään. Rinnat on ihan älyttömän kipeänä, makuullaan olo ja kyljen kääntäminen on niin auts. Kuinkahan kauan lugeja täytyy muuten käyttää, jos raskaus ilmenee? Mietin meinaan uimaan menoa, onnistuukohan mömmöt pöksyissä...
Ja teknistä tietoa...
Finttu, silmänisku tulee ainakin siitä, jos ä ja ö on liian lähellä sulkeismerkkiä.
Mulla ei aina näy toi listassa oleva lohdutus-kuva. Se hymiö sivusto, jolta olen sen hakenut, niin se kuva ei näytä aina olevan sielläkään. Ärsyttävää. Tää on niin hepreaa, tiedonsiirto, huoh.