***Kesäkuun IVF/ICSI/PAS***



[color=Green3]Mukana menossa torstaina 19.6.2008:[/color]


Matilda2008: 1.IVF:n 2.PAS siirto 4.6. pp15

Finttu: 2.ICSI punktio 4.6. siirto 6.6. pp13

Kamilla: 2.ICSI punktio 10.6. siirto 12.6. pp7

Kiikka: 3.IVF punktio 10.6. siirto 13.6. pp6

Retuli82: 1.IVF punktio 11.6. siirto 13.6 pp6

Soraya: 1.ICSI punktio 11.6. siirto 16.6. pp3

Popsy: 1.IVF 3.PAS siirto 25.6.

Ninajoh: 2.IVF punktio 23.6. siirto 25.6.

Merikeiju: 2.IVF punktio 25/26/27.6.

Viivi73: IVF punktio vko 26

Kate74: 3.ICSI punktio vko 26

Miimi78: 1.IVF tulossa


[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:
Finttu 2.ICSI pp9


[color=Green3]Plussanneet:[/color]
Iitukka: 1.ICSI




[color=Green3]Myöhemmin onnistuvat:[/color]
Suuri ihmettelijä
Skye



 
Oon ollut vähä laiska kirjoittelemaan :ashamed:

Iitukalle oikein paljon onnea plussasta, aina yhtä ihanaa kun joku onnistuu!! :heart: :flower:

Finttuseni, tulehan nyt jo varmistamaan meille se plussa hyvän sään aikana!!! :D :whistle: Kai sä oot testannut tänään?

(.) Täällä ollut monena päivänä rinnukset vähä kipeet, mitä mulla ei oo ollut koskaan aikaisemmin!? Sit sellaista menkkajomotusta, vaikka on vasta pp7. Et en sit tiedä onko hyviä vai huonoja oireita, itse tietysti haluan tulkita ne hyviksi :saint: Eli viikon päästä tiputaan taas todella korkealta jos tulee nega :/
 


[color=Green3]Mukana menossa perjantaina 20.6.2008:[/color]


Matilda2008: 1.IVF:n 2.PAS siirto 4.6. pp16

Finttu: 2.ICSI punktio 4.6. siirto 6.6. pp14

Kamilla: 2.ICSI punktio 10.6. siirto 12.6. pp8

Kiikka: 3.IVF punktio 10.6. siirto 13.6. pp7

Retuli82: 1.IVF punktio 11.6. siirto 13.6 pp7

Soraya: 1.ICSI punktio 11.6. siirto 16.6. pp4

Popsy: 1.IVF 3.PAS siirto 25.6.

Ninajoh: 2.IVF punktio 23.6. siirto 25.6.

Merikeiju: 2.IVF punktio 25/26/27.6.

Viivi73: IVF punktio vko 26

Kate74: 3.ICSI punktio vko 26

Miimi78: 1.IVF tulossa


[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:
Finttu 2.ICSI pp9


[color=Green3]Plussanneet:[/color]
Iitukka: 1.ICSI




[color=Green3]Myöhemmin onnistuvat:[/color]
Suuri ihmettelijä
Skye


 
Kiva kun saitte Soraya alkioita myös pakkaseen! Vaikka ettehän te tule niitä ainakaan ihan heti tarvitsemaan, kun tämä siirto tuo toivotun tuloksen :D

Ninajohilla on kyllä hyvä saalis kasvamassa =) Tsemiä jussin jälkeiseen punktioon!

Kamilla tietysti nuo jomottelut ja kipuilut on hyvä enne =)

OIKEIN RENTOUTTAVAA JA IHANAA JUHANNUSTA KAIKILLE IHANILLE TULEVILLE ÄIDEILLE =)
 
Matilda ja Finttu! =) Täällä jännätään teidän tuloksia! :attn:



[color=Green3]Unohda työ, löysennä vyö, herkkuja syö, onhan yötön yö. Ystävää halaa, muistoihis palaa, suukota salaa, kullanpalaa! Hyvää Juhannusta!
[/color]

 
Nonnih. Hei kaikki ihanaiset naiset. Vihdoinkin pääsin tänne kirjautumaan "salaa" , ilman mitään ulkopuolisia häiriön tekijöitä. Tosin nytkin, kun koneen avasin, ni tää härveli alkoi tehdä jotain automaattista päivitystä ja sammutti koneen ja käynnisti sitten uudelleen. *puuh*
Kai se on sitä "kel onni on, se onnen kätkeköön" juttua.
Siis asiaan. Löysin sitten vihdoinkin saman merkkisen testin, kun se pp9:nä tehtykin oli. Ja kyllä siihen eilen tuli kaksi viivaa, mutta ei se toinen ollu yhtä vahva, kuin se kontrolliviiva, vaikka selvä viiva se oli. Eli ilmeisesti vain toinen natiainen on napannut kiinni. Mutta siis raskaana ollaan. Ihan uskomaton olo. En mä tätä vielä ihan tajua. Ja kelleen en ole kertonut, paitsi tietysti tolle mun miehelle (ja koirulle). On ollu kiva keksiä kaiken maailman tekosyitä, miksi en viinaa ole ottanut nyt juhannuksena. Saunajuomanakin join Laitilan wirvoitusjuomatehtaan veriappelsiinilimua (on muuten sikahyvää!). Eihän tämmöstä tilannetta lasketa ystäville valehteluksi, eihän?

Ja sitten niitä plussavinkkejä niille, joilla tää on vielä edessä.
-Siirron jälkeen en mennyt heti pissalle, vaan vasta kotona (1½ tunnin päästä) .
-En ole syönyt jäätelöä, enkä mitään muutakaan "kylmää".
-Aina kun on juilinut kohdusta/sarjoista, olen yrittänyt huilata ja laittaa lämmintä alavatsalle.
En mä tiedä, onko näistä ollu mitään apua, mutta ajattelin kertoa teillekin. Eihän sitä koskaan tiedä jos olisi apua muillekin.

Mulle ei oo määrätty mitään verikoetta lainkaan, missäköhän mä voisin semmoseen päästä?
Haluisin kovasti tietää sen Hcg:n (onko se istukkahormoni tommonen?) määrän.

Ihanaa juhannuksen jatkoa kaikille!
T: Finttu rv 4+1 (onko se noin?)
 
Toi silmänisku seuraa mua varmaan hautaan asti...

Ai niin, unohtu yksi erittäin tärkee plussavinkki: Hankkikaa itsellenne vuosisadan yskä! Mä sanoin miehelle jossain vaiheessa, et ei tällä ryskimisellä voi kukaan saada kiinnityttyä. Sai sit vissiin kuitenkin...
 


[color=Green3]Mukana menossa lauantaina 21.6.2008:[/color]


Matilda2008: 1.IVF:n 2.PAS siirto 4.6. pp16

Kamilla: 2.ICSI punktio 10.6. siirto 12.6. pp9

Kiikka: 3.IVF punktio 10.6. siirto 13.6. pp8

Retuli82: 1.IVF punktio 11.6. siirto 13.6 pp8

Soraya: 1.ICSI punktio 11.6. siirto 16.6. pp5

Popsy: 1.IVF 3.PAS siirto 25.6. pp

Ninajoh: 2.IVF punktio 23.6. siirto 25.6. pp

Merikeiju: 2.IVF punktio 25/26/27.6.

Viivi73: IVF punktio vko 26

Kate74: 3.ICSI punktio vko 26

Miimi78: 1.IVF tulossa


[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:


[color=Green3]Plussanneet:[/color]

Iitukka: 1.ICSI

Finttu: 2.ICSI



[color=Green3]Myöhemmin onnistuvat:[/color]
Suuri ihmettelijä
Skye


[/quote]

 
Voi Finttu minkä teit, AIVAN MAHTAVA JUTTU!!! Oikein paljon onnea! :heart:

Mun mielestä sulla on jo 4+3, oon lukenu et punktiopäivä olis rv 2+0.
Hcg:n saa otatettua ainakin yksityisellä lääkäriasemalla, jos teidän citystä sellainen löytyy.

Ja toi haaleampi viiva ei vielä merkkaa sitä et kyytis olis yksi. Mun työkaveri nimittäin kertoi omasta ICSI-kokemuksesta, hänellä viiva oli tosi haalea oikeana testipäivänä ja kaksi sieltä kuitenkin tuli! Sit kysyin et osasiko hän aavistaa ennen testiä tuloksen (mietin sillä, kun kaksi oli tarttunut niin ajattelis et on paljon oireita) niin hän sanoi ettei mitenkään, oireita ei ollu oikein mitään.

(.) Apua, oon jo seuraava testaaja :eek: Pakko pinniä varsinaiseen testipäivään, torstaihin. En uskalla testata ennen sitä, jos silloinkaan :D
 
Heh, se on kyllä totta että täysin samalla kaavalla ollaan Fintun kans menty tähän asti ja hyvin samoihin aikoihin. Oot tainnu olla n. viikon joka hoidos mua edellä. Jospa nyt tosiaan tulis jatkoa et mäkin saisin plussan...
Eipä oo ovistikkuja kaapis, kaks aconin herkkää r-testiä vaan. Saa nähdä pitääkö mun hermo torstaihin asti, yritän kyllä jaksaa...
 
Finttu, mä oon ollu alkottomalla nyt kuukauden ja muutamat ihmiset on pähkäilly, että oonko mä raskaana. Kun oon ollu vaan kuskina, mm. häissä missä viina virtaa ja viimeksi eilen juhannusaattona! Mutta eivät ole kysyneet suoraan minulta, mieheltä oli kerran kysytty ja mies oli vaan tuumaillu, että ei ainakaan vielä ole... Sit mulla on yks hyvä ystävä, joka tietää kaiken näistä mun hoidoista ja tän hetken piinailuista, niin sitten olivat vähän niinkuin häneltäkin udelleet että oonko mä raskaana :/ Ja ei siinä vielä kaikki! Yks näistä utelijoista oli eräs meidän kaveripiiriin kuuluva nuori neitonen (18v), joka oli sanonu, että oli jopa nähny ovulaatiotestejä meidän kaapissa!!! Voi tsiisus, se ämmä on käyny meillä vessassa ja urkkinu meidän kaappeja :kieh: :headwall: !!! (Ne testit on ollu aina tuolla lavuaarin alla kaapissa) Vessapaperia ei ainakaa oo voinu ehtiä, kun sitä on näkyvillä heti pöntön vieressä. Eli liekkö silkkaa uteliaisuuttaan vaklannu!! Tai jos ois jotain etsinykkin, niin ois nyt luullu että osaa pitää turpansa kiinni, jos jotain erikoista siellä näkee, eikä kuuluttele ympäri kyliä. Voitte uskoo, että otti päähän kun ystävä tuosta eilen kertoi ja ottaa päähän edelleenkin. Kunhan minä sen uteliaan juoruämmän näen tässä joku päivä, niin pitää vissiin laukoa muutama valittu sana :kieh: Prkl.
Sori tämä purkautuminen, mutta ottaa aivoon.



 
Fintulle hirveesti onnea plussasta :flower: Sulla ainakin tuo kummittelu muuttui todelliseksi..
Kamilla,mulla on kanssa torstaina testausvuoro eli pp13,mulle on verikokeeseen meno enkä varmaankaan aio testailla ennen sitä kotona,ei kyllä ole mitään testejäkään(äkkiähän niitä netistä kyllä saa ;) )Yleensä mulla on tuoresiirrossa vuoto alkanut jo pp12 että katotaan nyt miten tässä käy tällä kertaa.Oireita ei pahemmin ole ollut,iltasin vilustelee ja tissit on tietenkin lugeista jonkin verran kipeät varsinkin nännit.Mutta en ole hirveesti itseäni kuulostellut etten taas ala kuvitella kaikkea...Välillä on jotenkin sellanen olo että olisin ehkä raskaana mutta sitten taas aivan varma ettei se voi tälläkään kertaa onnistua.Mutta yritetään tässä pitää positiivinen mieliala itse kukin =)
Retuli,tuttu tunne näistä liian uteliaista ihmisistä.Meillä ei kukaan ole kaappeja tutkinut mutta nämä ainaset utelut "milloin te alatte lapsen tekoon,olisi jo korkea aika kun ikää tulee lissää jne."alkavat pikkuhiljaa ottamaan mulla aivoon.Tekisi mieli huutaa päin naamaa että mitä VITT..A SE TEILLE KUULUU!!!mutta hymyilet vaan nätisti takaisin :p
Minä muuten eilen illalla join yhen siiderin,tuskin siitä nyt mitään haittaa on vaikka eihän tuo oikein miltään maistunut kun en ole pitkään aikaan mitään ottanut..

Mutta jatketaan piinailua kanssasisaret :heart:
 
Finttu mahtavaa, ihanaa , ONNEA! :heart: :hug:
Mä kävin ihan paikallisella yksityisellä otattamassa hCG:n.

Ens viikon testalijoille kanssa hurjasti plussatuulia ja
muistakaa, oireettakin voi plussata.. :whistle:

Niin ja punktioon meneville kanssa onnea matkaan,
Ninajoh:illa koitos jo maanantaina.

Piinistelijöille rautaisia hermoja B)

-iitukka ja helmi rv 4+6-


 


[color=Green3]Mukana menossa sunnuntaina 22.6.2008:[/color]


Matilda2008: 1.IVF:n 2.PAS siirto 4.6. pp17

Kamilla: 2.ICSI punktio 10.6. siirto 12.6. pp10

Kiikka: 3.IVF punktio 10.6. siirto 13.6. pp9

Retuli82: 1.IVF punktio 11.6. siirto 13.6 pp9

Soraya: 1.ICSI punktio 11.6. siirto 16.6. pp6

Popsy: 1.IVF 3.PAS siirto 25.6. pp

Ninajoh: 2.IVF punktio 23.6. siirto 25.6. pp

Merikeiju: 2.IVF punktio 25/26/27.6.

Viivi73: IVF punktio vko 26

Kate74: 3.ICSI punktio vko 26

Miimi78: 1.IVF tulossa


[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:


[color=Green3]Plussanneet:[/color]

Iitukka: 1.ICSI
Finttu: 2.ICSI



[color=Green3]Myöhemmin onnistuvat:[/color]
Suuri ihmettelijä
Skye

 


Fintulle vielä kerran lämpimät onnittelut!!!
Itse ajattelin soittaa oman terveyskeskuksen äitiysneuvolaan ja kysyä sieltä sitten tarvittaessa verikoetta. Näyttää olevan niin eri systeemit näissä yksityisissä ja julkisissa. Jännä juttu muuten, että eivät tosiaan sanoneet Taysissa, mihin sitä pitää ottaa yhteyttä, jos testitulos on positiivinen... Tai sitten en vain muista.

Retuli, olipa todella härski kaveri, kun penkoi kaappiasi ja toi vielä julki ovistestien olemassaolon. Ja Kiikka. Se ihmisten uteliaisuus... Se on loputon. Me ollaan kerrottu alusta asti ihan kaikille, että meille tehdään lapsettomuushoitoja, eikä se uteliaisuus siihen lopu. Joskus se on ihan kiva kertoa, missä mennään ja valaista toisia, mitä nämä hoidot todella on, sillä ei heillä ole ollut mitään käsitystä. Mutta sitten aina ei jaksaisi. Kun haluat ajatella välillä jotain muuta, niin taas joku kysyy... Että molemmilla, salaamisella tai asian julki tuomisella, et todellakaan saa olla rauhassa. Ja nyt kun on tehty siirto, niin oma äiti ja anoppini, voih!... Ne on niin täpinöissään, jopa enemmän kuin minä! Eivät meinaa aloillaan pysyä ja kyselevät oireista. Minä olen tässä se, joka joutuu toppuuttelemaan. Että ei tämä nyt mikään 100%:n varma hoito ole. Ja luulen, että jos nega tulee, niin joudun selittäjän rooliin, että sanoinhan, että näin voi käydä. Toivottavasti en sentään lohduttajan rooliin joudu...

(.)Piinapäivät on mennyt ihan mukavasti. Siskon perhe on ollut pari yötä kylässä. Lastensa kanssa touhutessa aika menee siivillä. En ole ehtinyt itseäni kauheasti kyttäämään. Rinnat on ihan älyttömän kipeänä, makuullaan olo ja kyljen kääntäminen on niin auts. Kuinkahan kauan lugeja täytyy muuten käyttää, jos raskaus ilmenee? Mietin meinaan uimaan menoa, onnistuukohan mömmöt pöksyissä...

Ja teknistä tietoa...
Finttu, silmänisku tulee ainakin siitä, jos ä ja ö on liian lähellä sulkeismerkkiä.
Mulla ei aina näy toi listassa oleva lohdutus-kuva. Se hymiö sivusto, jolta olen sen hakenut, niin se kuva ei näytä aina olevan sielläkään. Ärsyttävää. Tää on niin hepreaa, tiedonsiirto, huoh.

 
Finttu hirmuisesti onnea!!!! Tämä juhannus jää varmasti mieleesi koko loppu iäksesi!

(.) Tästä suoraan omaan napaan: Pidin juhannuksen taukoa palstalta, koska negatiivisen verikokeen jälkeen oli mukavaa viettää juhannusta ajatukset niin kaukana tästä huolenaiheesta kuin mahdollista...
Tänään iski taas todellisuus kun välikierto alkoi. Eli huonosti meni tämä hoitokierros. Pakastin ammottaa nyt tyhjyyttään eli kesäloman jälkeen kohti uusia piikityksiä ja punktioita. Käyn täällä palstailemassa nyt säännöllisen epäsäännöllisesti, mutta niille joille valitettavasti käy kuten mulle: nähdään elokuun pinossa loppukesästä!
 
Matilda, iso :hug: negasta...!! Kyllä nää jatkuvat pettymykset syö naista :ashamed: :kieh: Mulla oli sama fiilis pari kuukautta sitten, kun PAS:iin ei päästykään ja tiesin et koko piikitysrumba pitää aloittaa alusta. Sama juttu taas tän piinailun jälkeen, jos tulee nega niin odotus seuraavaan hoitoon on vielä pidempi. Pakkasessa ei mitään ja julkisen hoito olis vasta marras/joulukuulla :/
Koita nauttia kesästä ja keräillä voimia syksyn koitoksiin! :heart:

Kiikan kans sit testaillaan samana päivänä,
pelottaa jo tuo torstai :whistle:
Mulla viime ICSI:ssä vuoto alkoi vasta pari-kolme päivää lugejen lopettamisen jälkeen, saa nähdä kuinka nyt käy.
Oireita on vähänlaisesti, rinnukset on täysin normaalit :headwall: mutta menkkamaisia tuntemuksia on ajoittain. Tällä hetkellä tekee vähän häjyä, mutta oon kyllä mestari kuvittelemaan noita oireita... En osaa kyllä yhtään veikata, enemmän kallistun negan suuntaan, mutta jaksan vielä toivoa :snotty:
 
Huomenia, pikakirjoitusta ennen töihin lähtöä...

Matildalle suuren suuri :hug: Olen pahoillani.

Täällä testaillaan myös torstaina, silloin sais mennä jo verikokeeseen. Eli samassa aikataulussa Kamillan ja Kiikan kanssa =) Mä saan vaan kuulla tuloksia vasta perjantaina, sillä käyn verikokeissa toisella paikkakunnalla (missä oon töissä) ja sieltä se verinäyte sitten matkaa Kysin labraan, tai jonnekkin sinne... En varmaan uskalla testailla kotona ollenkaan, jos sattuis se suuri ihme tapahtumaan, että oliskin veritesti plussa niin sit vois hyvillä mielin vielä pissiä kotona tikkuun. Näkis ne kaksi maagista viivaa :LOL:
 
Voi Matilda. Täältä lämpöisiä ajatuksia sinulle.
Olen pahoillani puolestasi.



Ninajoh:lle tsemppiä punktioon!!!

PeePee. Sain muuten tosiaan pienen lapun, jossa on puhelinnumero, johon ilmoitan raskaustestin tuloksen. Löysin sen äsken käsilaukkuni taskusta...

(.)Vielä ei ole testiä haettuna. Oma testauspäiväni on sitten lauantaina. Lähden silloin laivalle siskon ja hänen kolmen pienen lapsensa kanssa. Jos tulee nega, niin ehkä suru siellä viipottaessa hälvenee ja jos tulee plussa, niin on ihana juhlistaa sitä siellä! Jos sitä plussaa edes ymmärtää... Meneeköhän sellainen uutinen lainkaan heti tajuntaan? Kun niin kauan on saanut odottaa!

 


[color=Green3]Mukana menossa maanantaina 23.6.2008:[/color]


Kamilla: 2.ICSI punktio 10.6. siirto 12.6. pp11

Kiikka: 3.IVF punktio 10.6. siirto 13.6. pp10

Retuli82: 1.IVF punktio 11.6. siirto 13.6 pp10

Soraya: 1.ICSI punktio 11.6. siirto 16.6. pp7

Popsy: 1.IVF 3.PAS siirto 25.6. pp

Ninajoh: 2.IVF punktio 23.6. siirto 25.6. pp

Merikeiju: 2.IVF punktio 27.6. siirto 30.6. pp

Viivi73: IVF punktio vko 26

Kate74: 3.ICSI punktio vko 26

Miimi78: 1.IVF tulossa


[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:


[color=Green3]Plussanneet:[/color]

Iitukka: 1.ICSI
Finttu: 2.ICSI



[color=Green3]Myöhemmin onnistuvat:[/color]
Suuri ihmettelijä
Skye
Matilda2008

 

Yhteistyössä