***Kesäkuun IVF/ICSI/PAS***



[color=Green3]Mukana menossa torstaina 5.6.2008:[/color]



Skye: 2.IVF 2.PAS siirto 2.6. pp3

Matilda2008: 1.IVF:n 2.PAS siirto 4.6. pp1

Iitukka: ICSI punktio 2.6. siirto 5.6. pp0

Finttu: 2.ICSI punktio 4.6. siirto

Suuri ihmettelijä: 1.IVF:n 2.PAS vko 23/24

Soraya: 1.ICSI punktio vko 24

Kamilla: 2.ICSI punktio vko 24

Retuli82: 1.IVF punktio vko 24

Viivi73: IVF punktio vko 26

Ninajoh: 2.IVF punktio vko 26

Merikeiju: 2.IVF punktio vko 26

Kate74: 3.ICSI punktio vko 26

Popsy: 1.IVF 3.PAS siirto vko 26




 
Moikka,
minäkin täällä taas :) Olen kyllä käynyt lukemassa juttuja, mutta nyt on ajatukset olleet jostain kumman syystä launtaisessa... Ovat luvanneet ihanaa ilmaa ;) Sumuttelua, sumuttelua kuten Viivillä. Mulla alkoi eilen menkat, joten se siitä romanttisesta hääyöstä :LOL:
Olo on muutenkin samanlainen kuin Viivillä, turvottaa :( Eikä jaksaisi odottaa että pääsisi eteenpäin.
Mutta ihania aurinkoisia päiviä kaikille!
 
Matildalle paljon onnea hyvin menneen siirron johdosta ja Iitukalle peukutuksia tämän päivän kohtaamiseen vauvanalkunne kanssa! Toivotaan Kamilla, että munikset kirivät loppusuoralla vielä. Viiville pitkää pinnaa sumuttelujen kanssa. Mulla ei pitkästä kaavasta kokemusta olekaan, kun molemmat IVF:t on tehty antagonistihoitona. Lämpimät onnitteluhalaukset Ninajohille näin etukäteen jo; ihanaa ja ikimuistoista hääpäivää teille miehesi kanssa!

Tänne ei kuulu sen ihmeempiä. Luget aiheuttaa ajoittain ällötystä, mutta muuten ihan normaali olo. Kaksosista muistelin tunteneeni pp 5 sellaisia jänniä tuntemuksia kohdun tienoilla, jotka jälkikäteen päättelin johtuneen kiinnittymisestä. Tai sitten ne olivat vaan vatsanpuruja :D Joka tapauksessa, vastaavia odotellessa/toivoessa...

Auringonpaisteista viikonvaihdetta joka naiselle!
 
Oikein ihanaa hääpäivää Ninajohille, nauttikaa täysin rinnoin omasta tärkeästä päivästänne =) Mekin ollaan menossa lauantaina häihin, mahtaa pirkskeet tulla! Kuskina olen lupautunut olemaan, kun olen ihan alkottomalla linjalla hoitojen aikana (ainakin pistelyjen aikana). Mites te muut?

Huomenna sitten ultraan ja nähdään, että millon pääsee punktioon ja miten ne munikset on alkanu kasvamaan. Toivottavasti ne pienimmätkin on kerenny mukaan!!
 
Kiitti tsempeistä Iitukka, Finttu, Soraya ja Skye!!
Tulivat perille, hyvältä näytti tänään ultrassa! :heart:

Eli toinen ultra takana ja ihan hyvältä näytti! Oikealla 18mm, 13mm ja 3x8-10mm. Sit vasemmalla 15mm, 13mm ja 1-2x11mm. Klinikalta sit määrättiin Purkat ja Orgat to-la, sunnuntai-iltana Pregnyl ja tiistai-aamuna punktio.

Fintun punktiokokemus oli vähä turhankin jännä, onneksi simppoja sit löytyi kuitenkin tarpeeksi!!! =)

Mites Sorayan ultrakuulumiset? Osuuko meillä puntio samalle päivälle, tiistaille? B)
 
Matildalle onnea matkaan kyytiläisen kanssa!

Kamilla ihan hyvltä kuullostaa sun tilanne, varmasti saat hyvän saaliin!

Finttu onnea siirtoon!

Retuli alkottomalla linjalla minäkin..

ninajoh onnea lauantain morsiamelle!

(.) Yksi kyytiläinen köllöttelee masussa! :D
Pakkaseen jäi 1+2 alkiota. Ja testipäivä mulla on pp11 (16.6 )
veritesti siis tuolloin. Piina on siis alkanut.. esikon raskaudessa
ei kyllä ollut mitään oireita kun vasta silloin kun menkat olis
pitänyt alkaa niin tuli tissit kipeiksi muutamaksi päiväksi
ja thats it. Pahoinvointi alko sitten muutama vko myöhemmin..
No, ei auta kun toivoa parasta ja pelätä pahinta..

-iitukka pp0- B)
 
Hellou ystäväiset! =)

Ultrassa näkyi 14kpl 13millisiä. Tuntuu tosi kivalta, että määrä on nyt tuon verran, kun viimeksi niitä oli kuusi, joista yksikään ei hedelmöittynyt. Jospa noista nyt edes joku olisi yhteistyöhaluinen miehen simppojen kanssa! No, tällä kertaa avitetaankin icsillä, että toiveet on kyllä korkealla! Tänään alan sumuttamaan Synarelaa loppupäivien ajan, sillä jarrupiikin vaikutus on nyt ohi. Punktio onkin muuten sitten vasta keskiviikkona. Alkuperäinen suunnitelma oli tosiaan maanantaille tai tiistaille.
Kamilla, yhdellä päivällä menet sitten edellä! Ja hyvältä näytti sunkin munistilanne! =)
 


[color=Green3]Mukana menossa perjantaina 6.6.2008:[/color]



Skye: 2.IVF 2.PAS siirto 2.6. pp4

Matilda2008: 1.IVF:n 2.PAS siirto 4.6. pp2

Iitukka: ICSI punktio 2.6. siirto 5.6. pp1

Finttu: 2.ICSI punktio 4.6. siirto 6.6. pp0

Suuri ihmettelijä: 1.IVF:n 2.PAS vko 23/24

Kamilla: 2.ICSI punktio 10.6. siirto 12.6.

Soraya: 1.ICSI punktio 11.6. siirto 13.6.

Retuli82: 1.IVF punktio vko 24

Viivi73: IVF punktio vko 26

Ninajoh: 2.IVF punktio vko 26

Merikeiju: 2.IVF punktio vko 26

Kate74: 3.ICSI punktio vko 26

Popsy: 1.IVF 3.PAS siirto vko 26


 
Huomenta =)

Soraya, hieno munissaalis sinulla on kyllä tulossa! Hyvä juttu! Itse olen kohta lähdössä ultraan, katsotaan mille päivälle meidän punktio sattuu ja ennen kaikkea, että miten on munisten tilanne!
Ja iitukalle rutkasti onnea matkaan ja leppoisia piinapäiviä :wave:
 
Soraya vau mikä saalis sulla tulossa :D
Ja muillakin munisfarmareilla näyttäs olevan kaikki mallillaan!
Ei muuta kun tsemppiä toimenpiteeseen!

Onkos Finttu saanut tänään pikkuisen kyytiin?

Heh, tässä on jotenkin epätodelliset tunnelmat että nytkö
tää eka kierros on tosiaan ohi.. siis pistelyt, ultrat..jne.
Ei oikein tiedä mitä pitäis ajatella, toisaalta sitä raskautta ihan
hurjasti toivoo mutta jokin tuolla jarruttaa ja valmistautuu
pettymykseen. No, tää on sitä piinaa.. kun tulis
edes jotain oireita ja pian!

Kohta lähdetään likan kanssa mökille, lämmintä viikonloppua!

-iitukka pp1- B)
 
Moi!
Sorayalla on tosiaan aika hyvin hautunut munat.
iitukalle kans pinnaa ja pitkää sellasta.

Mikäköhän sen taudin nimi on, jossa ihmisellä on kolme persoonaa? Kun jos skitsofreniassa on kaksi, ni mussa on nyt kolme. Siis kaksi alkiota siirrettiin, top-luokkaisia. Yksi jäi pakastimeen, kaksi meni roskiin. Mä oon vähän kauhuissani, jos ne oikeesti molemmat jaksaa loppuun saakka, kun tää Fintun (siis se, mistä mun nikki tulee) poika (eli mun tuffa)on ollu naimisissa kaksosen kanssa. Eli suvussa on kyllä kaksosia. Olishan se aika ihanaa, tavallaan. Lääkärille kun siitä sanoin, ni se totes, että on aika epätodennäköistä, että ne molemmat kiinnittyis ja alkais kasvamaan.
 
Kate74
Heippa !

ON : eilen kävin apteekissa hakemassa lääkkeet (iso kassi sieltä lähti mukaan) ja nyt odotellaan kovasti koska päästään tositoimiin ! ;)

Finttu iitukka matilda Skye rutkasti tsemppiä piinailuun !

Kamilla Soraya retuli Onnea ensi viikon punktioon

:)

Suuri ihmettelijä joko olet mukana piinailemassa ?!

Mukavat viikonloput kaikille B)
 
Sorayalle tosi hyvä saalis kyllä tulossa =) Hyvin samois päästään sit piinailemaan, mulla siirto torstaina 12.6. Missä ootte muuten hoidossa? Me Tampereen Väestöliitossa.

Fintulle onnea hyvälaatuisista kyytiläisistä!!! Toivotaan että pysyvät kyydissä seuraavat 9kk! Mua kans hirvittää vähä toi kaksosten mahdollisuus, mut meinaan silti siirrättää kaksi. Viimeksihän meille kävi Finttu samalla lailla ku teillä et PAS:iin ei päästy :/ Oli helppo sit jossitella myöhemmin et jos olis siirretty tuoresiirrossa kaksi niin olisko tärpänny.
 
Viivi73, Ninajoh, Kate74 ja Popsy Just tajusin että meillähän kaikilla sama aikataulu.Vko 26, eikö vaan? Onko teillä lyhyellä vai pitkällä kaavalla? Itse täällä tuskissani toivon, että täti tulis käväsemään maanantaina tai tiistaina, et pääsis pistelemään. :attn: Pääsis! :LOL: se on niin kivaa... :whistle:
Finttu, Kyllä sun tilanne kuulostaa nyt tosi hyvälle. Nyt vaan koitat "nauttia" raskaudestasi ktt, eikö vaan? :D

Vähän hankalaa muuten taas alkaa miettimään kellonaikaa pistelylle, olen nimittäin vuorotyössä ja vuorot ympäri vuorokauden, melkein...Ellen sitten pistä joka yö kello 03.00, mutta ei ole kovin houkuttelevaa.. :/ Täytyy varmaan koittaa vaihtaa vuoroja, jää muuten puregonit pistämättä.

Nyt saunaan, meikäläisellä yksin kotona-ilta. kerrankin saa syödä sipsipussin yksin ja olla saunassa rauhassa ja suihkussa niin kauan ku haluaa-ei ole mies vieressä muistuttamassa vesilaskusta... :LOL: Kyllä ne jaksaa,miehet... :whistle:
 
Kamilla, Taysissa ollaan.

Iitukka, en ole vielä ehtinyt onnitella onnistuneesta siirrosta! Aattele, kun ultrassa näkyi ensimmäisen kerran vain ne kolme tarpeeksi suurta munista, niin päätit jatkaa hoitoa, etkä keskeyttää. Onneksi teit niin, sillä tässä sitä ollaan! Onnea onnistuneesta siirrosta! Hämmästelin muuten sun tulevaa veritestipäivää (pp11)! En muista, että jollain olisi ollut noin aikaisin se määrätty, tai sitten en ole vain huomannut. Yleensä se on ollut pp14 ja hämmästelin taas sitäkin, että jossakin ketjussa jollakin se oli määrätty pp16. Kai sekin on jotenkin lääkäri/klinikkakohtaista, en tiiä... Lasketaankohan piinapäivät samoin, vaikka sulla onkin vähän pidempi viljely? Oikein paljon tsemppiä piinailuun!!!!!!

Finttu! Onnea pikkuruisista kaksosista! Vaikka lääkäri sanoi, että molempien kiinnittyminen on epätodennäköistä, niin onhan niitäkin täällä nähty! :) Oma mieheni ainakin yhdessä vaiheessa oikein halusi ja toivoi kaksosia... Ei hän ihan tainnut ymmärtää, että minä ne molemmat ähkien kantaisin ja riskit on molemmilla, äidillä ja lapsilla. Me haluamme kuitenkin useamman lapsen ja tottahan se tavallaan kutkuttaa, että kiva olisi saada kaksi kärpästä yhdellä iskulla, varsinkin, kun odottaa on saanut niitä ipanoita jo jonkin aikaa. :D Mutta mutta, jos siirtoon päästään, niin tässä vaiheessa siirretään kuitenkin vain yksi alkio, niin on klinikkakin sen meille määrännyt.
 


[color=Green3]Mukana menossa lauantaina 7.6.2008:[/color]



Skye: 2.IVF 2.PAS siirto 2.6. pp5

Matilda2008: 1.IVF:n 2.PAS siirto 4.6. pp3

Iitukka: ICSI punktio 2.6. siirto 5.6. pp2

Finttu: 2.ICSI punktio 4.6. siirto 6.6. pp1

Suuri ihmettelijä: 1.IVF:n 2.PAS vko 23/24

Kamilla: 2.ICSI punktio 10.6. siirto 12.6.

Soraya: 1.ICSI punktio 11.6. siirto 13.6.

Retuli82: 1.IVF punktio 11.6. siirto

Viivi73: IVF punktio vko 26

Ninajoh: 2.IVF punktio vko 26

Merikeiju: 2.IVF punktio vko 26

Kate74: 3.ICSI punktio vko 26

Popsy: 1.IVF 3.PAS siirto vko 26



 
Eli keskiviikkona sitten punktioon. Munikset oli alkanu mukavasti kasvamaan, keskikoko 13-14 mm. Lisättiin kuitenkin vielä menopur-annosta, su-iltana vielä viimesen kerran sitä pistelen. Ja sitten ilmeisesti ICSI meilläkin suoritetaan, tuntui lääkäri olevan sitä mieltä, kun selittämättömiä tapauksia ollaan...
Kolmen viikon päästä (noin) sitä sitten jo tietää tämän hoidon tuloksia... mutta on silloin meille ainakin yksi piristys tulossa, nimittäin koiranpentu :heart: jos ei nyt vielä ekalla onnistuta.

Mutta ihanan kesäistä lauantaita koko poppoolle, tämä lyyli lähtee lenkittämään koirulia =)
 
Vieläköhän teidän joukkoon mahtuisi mukaan?
Tänään olis viimeinen puregon annos pistettävä ja huomis iltana vuorossa pregnylin pisto..
Vähän taustaa:Meillä menossa 3.IVF julkisella,Kys:issä ja aikasemmista hoidoista tuloksena pelkkää negaa.Pari tuoresiirtoa tehty ja kerran Pas,tuloksetta :headwall: Perjantaina kävi ultrassa,molemmilla puolin n.10kpl soluja kypsymässä.
Tiistaina olen siis menossa punktioon joka mulle tehdään nukutuksessa koska aikasemmat punktiot olleet todella kivuliaita,mitkään lääkkeet ei ole tehonneet tarpeeksi viedäkseen kipuja pois.
Olen paljon lueskellut teidän juttuja ja vaikken ensin ajatellut kirjotella, muistin aikasemmilta hoitokerroilta kun täällä palstoilla samassa tilanteessa olevien kanssa kirjoitteli miten helppo oli purkaa tuntemuksiaan tänne kun tiesi että edes joku ymmärtää minua :snotty: Mutta kaikille piinailijoille paljon peukkuja ja täältä tullaan pian perässä :)
Lauantai terveisin Kiikka
 


[color=Green3]Mukana menossa sunnuntaina 8.6.2008:[/color]



Skye: 2.IVF 2.PAS siirto 2.6. pp6

Matilda2008: 1.IVF:n 2.PAS siirto 4.6. pp4

Iitukka: ICSI punktio 2.6. siirto 5.6. pp3

Finttu: 2.ICSI punktio 4.6. siirto 6.6. pp2

Suuri ihmettelijä: 1.IVF:n 2.PAS vko 23/24

Kamilla: 2.ICSI punktio 10.6. siirto 12.6.

Kiikka: 3.IVF punktio 10.6. siirto

Soraya: 1.ICSI punktio 11.6. siirto 13.6.

Retuli82: 1.IVF punktio 11.6. siirto

Viivi73: IVF punktio vko 26

Ninajoh: 2.IVF punktio vko 26

Merikeiju: 2.IVF punktio vko 26

Kate74: 3.ICSI punktio vko 26

Popsy: 1.IVF 3.PAS siirto vko 26


 


Tervetuloa mukaan!
Laitoin sinut listaan. Kyllä se niin vaan on, että tämä palsta on taivaan lahja! Täällä on saanut jakaa ilot ja surut. Täällä on ystäviä, joihin voi nojata vaikeina hetkinä. Täällä on kohtalosiskot, jotka tietävät tasan tarkkaan, miltä tuntuu. Ja tietoakin täältä on kertynyt aimo annos, lääkäreiltä kun ei aina kaikkea kuule... Täällä on aivan valtava kokemuspohja!

Ja hieno saalis sinulla tulossa! Todella ikävää, että punktiot ovat olleet niin kivuliaita. Onneksi saat nyt nukutuksen, voit hyvillä mielin mennä operaatioon. :) Itselläni on takana yksi punktio, joka oli helppo. Mutta muniksiakaan ei tosin ollut silloin kun kuusi. Nyt niitä on tulossa 14 ja operaatio tulee olemaan varmasti erilainen, ainakin kestää kauemmin. Viimeksi sen teki minulle ihanin lääkäri, johon olen julkisella törmännyt. Olen Taysissa ja kolme eri lääkäriä on siellä itselläni ollut. Yksi on aivan ihana, ystävällinen, empaattinen ja taitava. Toinen on melkein yhtä hyvä. Kolmanteen ei saa oikein yhteyttä. On liukuhihnamainen, mumisee niin hiljaa tutkiessa, etten kuule mitä sanoo, joudun aina kysymään, että niin mikä siellä se tilanne olikaan. Sählääkin ympäriinsä pöytiensä väliä ja suihkii inhottavasti sitä öljyänsä, tulee mieleen jonkun verran rähmäkäpälä... Hän oli juuri viimeksi ultrassa minulla ja kysyin, että kukakohan tekee punktion. Lääkäri sanoi, että hän tekee sen viikon punktiot, jolloin minä menen ja ajattelin, että kääk, ei varmasti tule olemaan yhtä miellyttävä kokemus, kuin ensimmäisellä kerralla... Mutta totesi sitten, että juuri sinä päivänä hän ei tee, vaan ehkä juuri se ihana. Olin aivan riemua täynnä ja sanoinkin ääneen, että kiva, hän teki viimeksi ja meni niin hyvin, että toivoinkin juuri hänen tämän seuraavankin tekevän! :ashamed: Mies vähän torui minua, kun niin olin sanonut lääkärille. Että en häntä olisi halunnutkaan. Mutta onhan se nyt vähän inhottavaa, jos punktiokokemus voi olla jonkin verran lääkäristä kiinni. Kyllä siihen ainakin kaiken empatian haluaa mukaan! Sitä ei kaipaa liukuhihnameininkiä näin tunnepitoisessa asiassa ja tilanteessa, jossa pelkää kipua. Rupesin oikein miettimään synnytystä ja kuvittelin nämä lääkärit kätilöiksi... Sen, kenen käsissä satut olemaan, sen armoilla olet.

Retuli, hyvä, että munikset kasvaa! Samana päivänä mennään sitten punktioon! :wave: Ja onnea koiravauvasta!!! Kyselit alkottomasta linjasta... Meille lääkäri sanoi, että juoda voi niin kauan ennen kuin tehdään alkion siirto, kunhan ei mene överiksi. Ei ole kuitenkaan osunut juhlia eteen, enkä osaa sanoa, ottaisinko maljan tai boolia. Eli täysin alkoton olen ollut. Siskollani on suuret grillibileet juuri siirtopäivänäni, joten ilakoin silloin muiden mukana limukalla! :)
 
Morjensta Kiikka ja tervetuloa kyytiin!
Mimmonen koiravauva teille retuli tulee? Mullakin on kauhee pentukuume.
Hyvä Soraya, että saat sen mukavamman lääkärin punktioon.

Mulla on edelleen kauhee yskä. Aamulla kun tossa yskin, niin juilasi oikeen pirusti tuolta navan alta. Mahtoko jompikumpi tulla pihalle... No toivotaan, et ei. Jos ne pysyy mukana loppuun asti, niin ovathan ainakin tottuneet nukkumaan mielettömässä metelissä ja rytinässä :LOL: .
 
Tervehdys kaikille!
Iitukalle ja Fintulle vähän jälkijunassa tulevat onnittelut siirtojenne johdosta. Toivottavasti piinailunne ovat sujuneet rauhallisissa ja positiivishenkisissä merkeissä!

Ja rutkasti lykkyä matkaan ensi viikon punktioihin ainakin Sorayalle, Retulille sekä Kiikalle! Tosi hienoa Soraya, että teillä on nyt tulossa ICSI: täällä peukut tanassa jo, että sillä onnistuu vuorenvarmasti. Onneksi Kiikka saat nyt sen nukutuksen punktioon, niin ei tarvitse pelätä saman kokemuksen toistuvan. Ihanaa Retuli, että teille on koiruus tulossa. Mun eka "vauva" on meidän 5- v. dobermanni tyttö, jonka kaulaan on tullut monet itkut itkettya ja lohdut saatua.

Toivottavasti Kate74 pääset pian tositoimiin pistosten kanssa. Siitä se sitten lähtee!

Merikeijulla onkin aikas hankalaa löytää sopiva aika pistämiselle. Klo 03.00 ei tosiaan kuulosta kauhean mukavalta ajankohdalta itseään lääkitä. Toivotaan että saat homman järjestymään itsellesi paremmin sopivaan aikaan.

Tänään oli meidän kaksosten ristiäiset. He ovat siis miltei 3- vuotiaita, mikä asetti omat haasteensa toimitukselle. Kaunis tilaisuus oli ja tytöt olivat asiaankuuluvan arvokkaita, ja riehaantuivat vasta kahvien jälkeen. Mulla on menossa Sorayan laatiman siistin listauksen mukaan nyt pp6 ja alkaa jo hermostuttaa. R- testi on yöpöydän laatikossa; pitäisi antaa miehen piilottaa se jonnekin. Lupaan aina itselleni etten testaa ennen aikojaan ja teen sen silti joka kerta. Tammikuun IVF:n yhteydessä testasin jopa pp9 ovistestillä.

Eilen oli tosi huono olo koko päivän, etoi eikä ruoka maistunu. Tänään on ainakin täytekakku uponnut ja vointi ihan normaali. Rinnat on arat, mut niin ne on mulla aina tässä vaiheessa. Eli mitä tästä voi päätellä: ei yhtään mitään. Haluaisin testipäivän lähestyvän ja toisaalta taas työntää sitä kauemmaksi.
 
Finttu, meille tulee saksanmetsästysterrieri eli meillä on sitten kolme koiraa. Kaikki on metsästyskoiruuksia, mutta oovat silti "äitin tissinvälikoiria" :D Kyllä ne on sellaisia henkireikiä, ilman koiruuksia ei tulis arjesta mittään! Ja dobermannit on kyl mukavia koiruuksia Skye. Harrastatteko hänen kanssaan jotain?

Ja tervetuloa mukaan messiin Kiikka!

Mulla on pikkasen vihlaillu tuolta oikelta alavatsasta, varsinkin kun olin koiran kaa lenkillä... kait nuo kuuluu asiaan. Mutta nyt saunomaan, ja pehkuihin... venähti eilen hääjuhlissa sen verran "aikaiseen", että nyt alkaa olla puhti lopussa.
 


[color=Green3]Mukana menossa maanantaina 9.6.2008:[/color]



Skye: 2.IVF 2.PAS siirto 2.6. pp7

Matilda2008: 1.IVF:n 2.PAS siirto 4.6. pp5

Iitukka: ICSI punktio 2.6. siirto 5.6. pp4

Finttu: 2.ICSI punktio 4.6. siirto 6.6. pp3

Suuri ihmettelijä: 1.IVF:n 2.PAS vko 23/24

Kamilla: 2.ICSI punktio 10.6. siirto 12.6.

Kiikka: 3.IVF punktio 10.6. siirto

Soraya: 1.ICSI punktio 11.6. siirto 13.6.

Retuli82: 1.IVF punktio 11.6. siirto

Viivi73: IVF punktio vko 26

Ninajoh: 2.IVF punktio vko 26

Merikeiju: 2.IVF punktio vko 26

Kate74: 3.ICSI punktio vko 26

Popsy: 1.IVF 3.PAS siirto vko 26



 
Skye, malttia malttia... Se raskaustesti on liian lähellä siellä yöpöydän laatikossa. Uskon, että nyt on piinaa, piinaa. :hug: Oma mieheni sanoi, ettei anna mun sitten testailla liian aikaisin... Hmm, mitenkähän se valvoo mua 24/7.

Kamilla & Kiikka, punktioon huomenna! Paljon tsemppiä!!!

Huhuu Suuri ihmettelijä? :) :wave:
 

Yhteistyössä