Hei!
Meillä viime yönä eka unet oli kuuden tunnin mittaiset!!! Tähän mennessä unet on ollut kolme tunnin mittaisia. Voi miten mahtavalta se tuntui.
Eli ysiltä kävi nukkuun ja kolmelta heräs syömään. Siitä jatkoi sit unia aamu kuuteen saakka.
Tommy on kanssa löytänyt nyrkkinsä ja voi sitä imemisen ja lutkuttamisen määrää =)
Yöllä se joskus intoutuu syömään nyrkkiänsä, niin se ääni on jotain aivan käsittämätöntä, ei siinä metelissä pysty ite nukkumaan
Tutti ei kelpaa poitsulle ollenkaan,sylkäsee heti pois kun tarjoaa sitä.
Sit meillä on opittu selällä ollessa peruuttamaan, jos jalat vaan pitäis lattiaa/sänkyä vasten niin meno olis kovaa. Ei uskalla enää jättää poikaa yksin vartioimatta sängylle,ettei pääse tipahtamaan.
Juttu ja nauru tuokioita on moneen otteeseen päivän mittaan. Se jokeltelu kuulostaa niiiiin ihanalta!
Kyllä tämä äitinä olo on vaan elämäni parasta aikaa. Vieläkin välillä ihmettelen että onko tämä tosiaankin totta että minulla on tollainen ihana pikku söpöliini :heart:
Käydessäni jälkitarkastuksessa kätilö kans kyseli ehkäisyä, mut sitähän me ei tulla tarvitsemaan. Multa on ne munajohtimet leikattu, joten ei mahdollisuutta raskautua luomusti.
Oon mä miettinyt että olisi ihanaa saada vielä toinenkin vauva, mutta taitaa mun vauvan saanti jäädä tähän ainokaiseen. 40:nen tulee mittariin syksyllä,ikä alkaa olla rasitteena ja hoidot joutuisin itse maksamaan kokonaan,korvauksen saa 39.v asti. Pakkaseenkaan ei jäännyt yhtään alkiota. Luulen että mieskään ei enää innostu ajatuksesta.
Olen kuitenkin onnellinen, kiitollinen ja tyytyväinen siitä että olen yhden lapsen itselleni saannut.
Vai alko HH:lla ja Roosalla jo menkat. Mä olen tässä miettinyt että milloinkohan ne alkaa, ei tarvis vielä vähään aikaan alkaa. Ei oo yhtään niitä ikävä.
Imetys on jäännyt vähän vähemmälle...pari kolme kertaa päivässä imetän vielä. Mutta ei se tissi maito mihinkään riitä. Hetken päästä imetyksestä tommy huutaa jo nälkäänsä ja vastiketta annettava. Onhan se helpompaa ja nopeampaa syöttää pullosta.
Kokeiltiin välillä antaa Semperiä tommylle mutta siitä tuli kovat vatsaväänteet ja ilmat masuun, joten vaihdettiin takaisin nan1:een.
Milloinka olette meinannu aloittaa vellit ja soseet?
Tommy nukkuu ulkona päikkäreillä,äitin täytyy alkaa imuroimaan...
Aurinkoista alkanutta viikkoa kaikille ja halit pikku ipanoille :heart:
Mai ja Tommy 2kk ja risat