reroperalle pitikin tehdä Alexista uutispläjäys mutta unohdin :ashamed: Eli meillä on lähestulkoon koko vuosi 2009 sairasteltu ja käpristelty, mutta hengissä selvitty! Alhaalla on 2 hammasta, ja ylhäällä 2, ja ylös on tulossa 2 lisää ihan minä päivänä tahansa. Poika oli 8kk neuvolssa 9,5kg ja melkein 74cm, eli hyvinnii sopusuhtainen pieni mies. Iloinen menijä kun on hyvä päivä, ryömii supernopeaa vauhtia pitkin asuntoa, LYÖ kaikkea ja viskoo tavaroita. Hoidossa on ollut jo reilut 2 viikkoa, kun tää mamma läks ensimmäisenä töihin.
Mullahan oli yks ekoista lasketuista ajoista, mutta A päätti sit tulla pikkasen (2,5vk) myöhemmin maailmaan.
Ihanalta kuulostaa omakotitaloasuminen, paljon muksuja jne. :heart: Mullakin esiintyy vauvakuumetta kokoajan enemmän ja enemmän, melkein pelottaa jo että koska mies rupee VAATIMAAN ehkäisyn poisjättöä. Tällä pupumeiningillä (juu, nykyään ei tarvitse enää porata reikiä keittiönrunkoihin ) perheenlisäys tulis varmaan hyvinkin nopeasti. Mulla on sijaisuus 4.1.2010 asti, ainakin sen toivon saavani päätökseen kunnialla
Mullahan oli yks ekoista lasketuista ajoista, mutta A päätti sit tulla pikkasen (2,5vk) myöhemmin maailmaan.
Ihanalta kuulostaa omakotitaloasuminen, paljon muksuja jne. :heart: Mullakin esiintyy vauvakuumetta kokoajan enemmän ja enemmän, melkein pelottaa jo että koska mies rupee VAATIMAAN ehkäisyn poisjättöä. Tällä pupumeiningillä (juu, nykyään ei tarvitse enää porata reikiä keittiönrunkoihin ) perheenlisäys tulis varmaan hyvinkin nopeasti. Mulla on sijaisuus 4.1.2010 asti, ainakin sen toivon saavani päätökseen kunnialla