Kesäkuun 08 Kullankerät maaliskuussa

Tosi hyvä Ursu, että pääsette vihdoin tutkimuksiin! :hug:

Onpas Alex jo iso poika! Ja komea kuin mikä! :heart: Laittakaa muutkin pitkästä aikaa kuvia pienokaisistanne. Olisi kiva nähdä miten on piirteet muuttuneet tässä kuukausien saatossa. :wave:

Hienoa ursu että pääsette tutkimuksiin!Ainakin ne on nyt ottanut tosissaan sun huolen,kun noin nopeesti saitte ajan.Hyvä!

Ihania kuvia ootte elppa ja abloom :heart:
Vitsi Alex näyttää isolta pojalta,paljon vanhemmalta kun meiän Leona,joka on vielä ihan vauvannäkönen...

Meillä on hirvee räkätauti päällä.Yötkin sen mukasia.Esikoinen yskii keuhkot pihalle ja tyttö taitaa kohta seurata perässä.

Komeita ja kauniita pikkusii kuvissa :heart:

Joo,tosi helpottunu olo on tuost tutkimuksii pääsystä =)

Vein Viljamin vaarille yökylään...ovat avokin kaa puhuneet jo kauan et ottaavat jos yöt ei parane ja nyt sit meni :D
Jännityksellä oottelen huomista et kui on heil menny...haen vast iltapvällä pilateksen jälkee B)

nuo tarha ajat.
Niillä klo8 aamupala, se on ok, jonka jälkeen he menevät ulos, jolloin Emma voi nukkua ekat päikärit.
Klo11 ruoka, se on ok, siihen aikaan kotonakin.

Mutta sitten klo12 aikaan heillä päikkärit...ja se huolettaa, kun ei Emmalla välttämättä ole sillo väsy viel.
Eli jospa Emma nukahtaa vasta klo13 ja välipala on klo14, ja ymmärsin että ne herättää kaikki, niin Emmahan sit on vaan nukkunu tunnin...

Ja klo14 välipala, sekin huolettaa, koska tuon välipalan jälkeen Emman pitäisi jaksaa siihen klo18 asti ilman ruokaa... :eek:

Ja se huolettaa myös että miten Emma jaksaa olla hereil klo14-19...???...voi voi...
Eihän Emma joka päivä ole tarhas klo17.30 asti, vaan sillo ku mulla aamuvuoro(7-12) haen Emman klo16.

Ihania kuveja kullankeristä... :heart:

Huomenta!
Käpynen Älä huoli, kyllä Emma varmaan sopeutuu pk:n rytmiin sit kun aika on. Mutta mikset hae häntä pois aiemmin sillon, kun sulla on aamuvuoro? Jos oot töissä vaan 12 asti? Niin saisitte iltapäiväunet nukkua oman rytmin mukaan?

*muoks* Söpösiä lapsia kuvissa :heart:

Käpynen komppaan Ammuu ja sit että kyllähä sie voit vaik enne hoitoo menoo alkaa pikkase hivuttaa Emmaa pväkodin rytmiin ku nyt kerta jo tiedät kui siel toimitaan.
älä hätäile,kyl se siit!

Mei iskä soitteli et kui itkuhälyttimet toimii...eilen totes et mitä hyö moisilla tekee ku voivat käydä kurkkimas et nukkuuko :LOL:
Sanoin etten nyt kysele hei kuulumisii ja yön sujumist vaa vast ku meen hakee :D Saan olla sinne asti hyvil mielin vaik heil ois ollu kui kurjaa :whistle: ;) :ashamed:

Hm, eiku aamuvuoro klo7-14, eikä 12...
No mä ajattelin mennä salille töiden jälkeen...tai esim ruokakauppaan...sillo olis hyvä aika niille.
Ja kun mulla on iltavuoro klo14-20, niin vien emman klo11 sinne..niin kerkeen sit joko salille tai kauppaan tai tekeen ruokaa...
Niin en tarvi niitä tehdä kun Emma kotona.

Hei vaan =)

Ei ole ollut mitään kirjoitettavaa taas vähään aikaan..Täällä eletään mukavaa arkea taas nyt kun sairastelut on ohi ainakin toistaiseksi :D

Eilen päätin aloittaa rytmi muutokset Maxille (voi olla ettei auta ) Max on alkanut käymään illalla nukkumaan jo 19.00 ja aamulla herää sitten 5-6 aikaa :kieh:
Yritän jospa auttaisi että käytäisiin nukkumaan vasta aikaisintaan 20.00 ja aamulla sais nukkua edes kello 7.00 asti. aikaahan tuo vie mut pakko kokeilla en jaksa enää herätä joka ikinen aamu viim. 6

Hampaita meille on tulossa kun sieniä sateella ylös 3 hammasta kerrallaan...Alahampaat on kadonnut jonnekkin 2 siellä on ollut jo kauan aikaa ja enempää ei näy tulevan =)

tiistaina käytiin avoimessa päiväkodissa leikkimässä ja voi että Maxilla oli hauskaa :heart: Tänään oli tarkoitus mennä uudestaan mutta väsy vei voiton ja Max kävi sitten nukkumaan 8.30 ja edelleen nukkuu...

Eihän tässä muuta tällä kertaa..Vähän päivitystä pojasta...

Ihanaisia muksuja :heart:
Minä kävin äsken ottamassa uuden tatskan :p vähä meinaa kättä poltella mut ei haittaa :D
Hyvä että Ursu on saanu nukuttua!
Meillä vauhti kovenee päivä päivältä ja vähän väliä saa olla nostamassa pois johdoista tai elektroniikan kimpusta :whistle: On se ihana mönkiäinen :heart:

Kaalis Kohtahan saat tunnilla siirrettyä nukkumaanmenoa ja heräämistä ihan luonnostaan, kun kelloja siirretään B)

Hienoa, että Ursu sai nukuttua kunnon yön =)

Max on kans oikea sydäntenmurskaaja :heart:

Joko luitte tämän: http://www.iltalehti.fi/perhe/200903199216232_pr.shtml

Aika hauskaa, että tuossakin mainitaan tuo hellyystankkaus. Meillähän se on ollut käytössä jo monta kuukautta - ja siis ihan maalaisjärkeilyn avulla hoksattu juttu =)

Päivähoitopaikkkoja tässä pohdin :headwall: tässä meijän lähellä on TASAN 2 perhepäivähoitopaikkaa :eek: eli tuskin on mitään mahiksia sinne päästä :'( eli hoitopaikka ois sit vissiin tossa päiväkodilla.
Ja nyt on sit sekin ongelma, että mitä mä laitan tohon hakemukseen hoitoajaks, kun työpaikka mulla on, mutta kohteesta ja työajasta ei vielä mitään tietoa :headwall: :headwall:

miks kaikki pitää olla niin helvetin vaikeeta |O mulla on stressikäyrä taas niin korkeella kun koko aamun soitellu kelaan ja päiväkoteihin ja palkkatoimistoon. Kohta kuuluu POKS :kieh:

Yhteistyössä